Mistä kiva mies 44-vuotiaalle naiselle?
Kaipaan aikuista, tasaveroista suhdetta kivan ja tasapainoisen aikuisen miehen kanssa. Saa mielellään olla eronnut mies, jolla lapsia - itsellänikin on alakouluikäisiä. Itse olen tietysti kiva ja nätti ja kohtuullisen menestynyt työelämässä ;)
Mitä suosittelette? Voiko Tinder toimia vakavamman suhteen löytämiseen? Baareissa en oikein käy ja tuntuisi oudolta yrittää sieltä etsiä seuraa.
Kommentit (60)
Ap täällä, en ole kerennyt Gambiaan saakka vielä.
Täällähän on suoria seuralaistarjouksiakin, oikein kiva. Mutta ehken nyt tätä kautta sentään sokkona lähde treffeille. Täytyy nyt muistaa pitää silmät auki mukavien miesten varalta ja ehkä noita nettipalveluita ja Tinderiäkin pitää joskus kokeilla. Eihän niitäkään palveluita ja mahdollisia treffejä tosiaan tarvi niin supervakavasti heti ottaa, mikään epätoivoinen en ole ja yksinkin pärjään. Välillä on vain kainaloa ikävä :)
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on suoria seuralaistarjouksiakin, oikein kiva. Mutta ehken nyt tätä kautta sentään sokkona lähde treffeille. Täytyy nyt muistaa pitää silmät auki mukavien miesten varalta ja ehkä noita nettipalveluita ja Tinderiäkin pitää joskus kokeilla. Eihän niitäkään palveluita ja mahdollisia treffejä tosiaan tarvi niin supervakavasti heti ottaa, mikään epätoivoinen en ole ja yksinkin pärjään. Välillä on vain kainaloa ikävä :)
Mikä kuppikoko ja painoindeksi sinulla on?
Hyvät miehet on viety, tarjolla on lähinnä kierossa olevia tai ikisinkkuja.
Voitte keskenänne miettiä miksi mies on kierrossa tai ikisinkku
Kannattaisi naiset tehdä fiksummat valinnat siellä 15-20 vuotta aikaisemmin, tehän sen ukon kuitenkin valkkaatte.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kello 2 aikaan nakkikioskilta saa miehiä helposti.
Ei meillä oo auki siihen aikaan :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet on viety, tarjolla on lähinnä kierossa olevia tai ikisinkkuja.
Voitte keskenänne miettiä miksi mies on kierrossa tai ikisinkku
Kannattaisi naiset tehdä fiksummat valinnat siellä 15-20 vuotta aikaisemmin, tehän sen ukon kuitenkin valkkaatte.
Hmm.... itsekin olen kierrossa, joten eipä sillä ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-kuppi ja painoindeksistä en osaa sanoa. Ehkä 20? Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei syrjäytynyt kiltti mies kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei syrjäytynyt kiltti mies kelpaa?
En ole ap, mutta kuvailemasi mies ei vaikuta siltä, mitä etsin. En usko, että itsekään olen paras mahdollinen kumppani kiltille miehelle. Kiltteys on ihan hyvä piirre ihmisessä, mutta sellainen kynnysmatto-tyyppinen kiltteys ei sovi minun kumppanikseni haluavalle, koska jos mies antaa minun alistaa, niin teen sen kyllä.
No vaikka Hangosta voi löytyä. Se on sellainen aikuisten leikkipaikka nykyään. Ei niinkään nuorten. Ja helluntaina on aikuisen väen "rakastu Hangossa" sinkkutapahtuma.
No jos sinulle sopii 70+ iällä olevat kiltit, komeksikin sanottujen ja ainakin 20 vuotta nuoremmaksi kehutut miehet, kun sinähän olet jo niin vanha nainen, ettei tuota nuoremmat miehet sinusta kiinnostu :D
Vierailija kirjoitti:
No jos sinulle sopii 70+ iällä olevat kiltit, komeksikin sanottujen ja ainakin 20 vuotta nuoremmaksi kehutut miehet, kun sinähän olet jo niin vanha nainen, ettei tuota nuoremmat miehet sinusta kiinnostu :D
No niin, nyt on taas katkeruutta purettu vauva-palstalla tämän illan osalta. Toivottavasti tuntuu nyt paremmalta. Huomenna sitten raikkaaseen ilmaan ulkoilemaan, niin pysyy mieli positiivisempana. . :D
Kannattaa ymmärtää että laadukkaan miehen saat jos lähdet etsimään 55 - 65 ikäluokasta sopivaa. Omanikäiset haluavat nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää että laadukkaan miehen saat jos lähdet etsimään 55 - 65 ikäluokasta sopivaa. Omanikäiset haluavat nuorempia.
Terveisin mies 60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen tiedustelee samaa. Mulle on neuvottu treffipalstoja. Tinderiä en suosittele.
Mitä treffipalstoja on suositeltu? En tunne niitä lainkaan.
Ap
Tekstit voit unohtaa. Tärkeintä treffipalstoilla on kuvat. Naiset ottaa yleensä lähikuvat tisuleista edestäpäin ja alapäästä sellainen eteenpäin kumartuva housuton kuva, jossa näkyy reisien välistä rinnat.
Nämä kun postaat sinne treffipalstoille niin johan alkaa liikennettä syntyä!
Jos miehellä rahaa maksaa plastiikkakirurgia niin nainen voi muovata itseään ja siirtyä aina parempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ yksinhuoltaja, ei ihan kuuminta hottia sinkkumiehille. Pienet lapset vielä rajoittaa hyvin kovasti vapaa-aikaahan tuollaisella yh.lla ei ole. Harva mies alkaa, kunnon pallo heti jalkaan ja alkaa toisten lapsista huolehtimaan- 44 vuotias jolla ala-aste ikäiset lapset.... kuuskymppisenä sit voi tehdä aikuisten reissuja ja muuta- ei kiitos
En hoksannut aloituksessa sanoa, että en ole yh - lapset ovat minulla joka toinen vko ja joka toinen on omaa aikaa, kyllä siinä ehtii seurustella ja matkustella. Siksipä toivonkin että miehelläkin olisi lapsia, jotta ymmärtää nämä kuviot. Elättäjää lapsille en tarvitse, siitä selviän oikein hyvin ihan itse ja lapsilla on isäkin.
Kaipaisin vain aikuista parisuhdetta!
ApVaikkei olisi lapsia, voi silti hyvin ymmärtää nuo kuviot.
Tämä! Välillä suorastaan ketuttaa, kun hyvin alkanut tutustuminen lopetetaan naisten puolelta siksi, kun "sinulla ei ole lapsia niin et voi millään ymmärtää...blaablaa". Sitten itketään kun jäädään yksin, ja kukaan mies ei huoli.
Goddamn it! Jokainen lapseton +40v-mies ymmärtää, että lapsia omaavalla ihmisellä on ne lapsiin liittyvät menot ja vastuut. Se että minä en ole halunnut aikoinaan perustaa perhettä ei tarkoita sitä, etten voisi olla parisuhteessa perheellisen naisen kanssa. Lapset kuuluvat monella pakettiin, oli sitten yh tai vuoroviikkovanhempi.
Tämän jos naiset ymmärrätte, niin lopussa kiitos seisoo. Älkää hyljätkö meitä lapsettomia miehiä..
Jos tyyli on kunnossa wt-ripset,lisäkkeet,siilarit ja kulmakarvat,saa miehen minkä ikäisenä tahansa.
Miehet ovat hulluna kaikkeen halvan näköiseen.
Kysyisin kuitenkin itseltäsi mihin tarviit miehen.
Ei nyt tinderiä ainakaan!!