Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kiva mies 44-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
18.04.2019 |

Kaipaan aikuista, tasaveroista suhdetta kivan ja tasapainoisen aikuisen miehen kanssa. Saa mielellään olla eronnut mies, jolla lapsia - itsellänikin on alakouluikäisiä. Itse olen tietysti kiva ja nätti ja kohtuullisen menestynyt työelämässä ;)

Mitä suosittelette? Voiko Tinder toimia vakavamman suhteen löytämiseen? Baareissa en oikein käy ja tuntuisi oudolta yrittää sieltä etsiä seuraa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ap edes noteerannut kilttiä miestä :(

Vierailija
22/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut Eliittikumppania? Onko rahan arvoinen.

Juu ei... iso alapeukutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia? Onko niin huono? Minkälaisia miehiä siellä o?

Vierailija
24/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24, sinne ne miehet menneet on.

Vierailija
25/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla eliittitasoa.

Vierailija
26/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile josko niiltä työkkärin kursseilta?

Vierailija
27/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että ap iski silmää ajatukselle maksullisesta miehestä... ei hänen kriteerinsä sitä poiskaan sulkenut.

Vierailija
28/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä iske enään parisuhde. Kun on melkein 50v,niin nauttii rauhasta. Ja yksinäisyydestä.

Vierailija
29/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo! Kaikki nelikymppiset sinkkumiehet ovat lapsettomia tai eivät ole lainkaan lastensa kanssa tekemisissä? Vai meinaako nuo isit iskeä vain lapsettomia naisia? Eiköhän jokaiselle löydy pari ennemmin tai myöhemmin.

4-kymppiset miehet ei kuulu aihepiiriin, ap on 44.

Vierailija
30/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä iske enään parisuhde. Kun on melkein 50v,niin nauttii rauhasta. Ja yksinäisyydestä.

Minä olen 43, ja olen kans miettinyt, haluanko mitään kovin tiivistä yhdessäoloa... Avioliitto olisi sellainen. Minulle sopisi seurustelu, jossa ollaan viikoittain yhdessä - ei joka päivä. 

Vierailija
31/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ yksinhuoltaja, ei ihan kuuminta hottia sinkkumiehille. Pienet lapset vielä rajoittaa hyvin kovasti vapaa-aikaahan tuollaisella yh.lla ei ole. Harva mies alkaa, kunnon pallo heti jalkaan ja alkaa toisten lapsista huolehtimaan- 44 vuotias jolla ala-aste ikäiset lapset.... kuuskymppisenä sit voi tehdä aikuisten reissuja ja muuta- ei kiitos

En hoksannut aloituksessa sanoa, että en ole yh - lapset ovat minulla joka toinen vko ja joka toinen on omaa aikaa, kyllä siinä ehtii seurustella ja matkustella. Siksipä toivonkin että miehelläkin olisi lapsia, jotta ymmärtää nämä kuviot. Elättäjää lapsille en tarvitse, siitä selviän oikein hyvin ihan itse ja lapsilla on isäkin.

Kaipaisin vain aikuista parisuhdetta!

Ap

Vaikkei olisi lapsia, voi silti hyvin ymmärtää nuo kuviot.

Vierailija
32/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on tullut monipuolisia ehdotuksia! Kinder-munat, nakkikiskan ja Gambian jätän väliin, muita voi harkita, jopa noita maksullisia ;)

Ap

No sit olis täällä (Ta-)pulikaupungissa m56v. töissä vakituisesti käyvä insinööri.

Voitas tossa torin kupeen nakkarilla (aukee 20.00) tavata ?

Vierailija
33/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, Happy pancake. En usko, että mikään maksullisuus takaisi laatua. Siellä vaan määrä on pienempi ja jos ajatellaan, että hyviä miehiä on 1/50 niin nuo "nopeatempoisemmat" on parempia. Hetken viestittelyyn kannattaa pitää aika matalaa rimaa ja niistä sitten karsia pikku hiljaa. Oikeastaan automaattisesti siinä ne ei kiinnostavat tippuu pois, kun aika menee niihin mielenkiintoisiin. Jos taas ihan alussa on liian tarkka niin saattaa joku hyvä mennä ohi vain vaikka sen takia, että joku on juuri tullut Tinderiin eikä ole vielä esim. kirjoittanut mitään kovin kummoista esittelytekstiä. Sen vähän tylsähkön profiilinkin takana voi olla mielenkiintoinen ja mukava mies, kun alkaa viestitellä. Ja kyllä sä jo tossa iässä aika nopeasti huomaat ne jotka ei kunnon parisuhdetta ole hakemassa... ;) Itse löysin hyvän miehen Tinderistä 43 vuotiaana.

Vierailija
34/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ yksinhuoltaja, ei ihan kuuminta hottia sinkkumiehille. Pienet lapset vielä rajoittaa hyvin kovasti vapaa-aikaahan tuollaisella yh.lla ei ole. Harva mies alkaa, kunnon pallo heti jalkaan ja alkaa toisten lapsista huolehtimaan- 44 vuotias jolla ala-aste ikäiset lapset.... kuuskymppisenä sit voi tehdä aikuisten reissuja ja muuta- ei kiitos

En hoksannut aloituksessa sanoa, että en ole yh - lapset ovat minulla joka toinen vko ja joka toinen on omaa aikaa, kyllä siinä ehtii seurustella ja matkustella. Siksipä toivonkin että miehelläkin olisi lapsia, jotta ymmärtää nämä kuviot. Elättäjää lapsille en tarvitse, siitä selviän oikein hyvin ihan itse ja lapsilla on isäkin.

Kaipaisin vain aikuista parisuhdetta!

Ap

Miehet kyllä on puheliaita aina kevään tullen, luulen että pitäisi vain itsekin osoittaa kiinnostusta... Olen alitajuisesti toivonut, että mies josta pidän, tajuaa vain itse tehdä aloitteen. Mutta suomalaiset miehet tarvitsevat yleensä "luvan" tehdä "aloite" (lupa itsessään on varsinainen aloite). Ei tarvitse flirttailla, mutta pitäisi edes katsoa silmiin ja hymyillä (ei kuitenkaan tuijottaa kestovirne päällä). Kyllä siinä voi vähän ujostuttaa. Ei se helppoa ole!

Ai niin, unohda seuranhaku netistä. Todella. Ellet usko, kokeile, niin tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
35/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku,en ottaisi miestä.

Ilman lapsia ja miestä voi muuttaa mihin haluaa.

Tekisin vapaaehtoistyötä ym ulkomailla.

Miehet haluaa nykyisin vain leikeltyjä naisia.

Tavallisilla ei ole markkinoita.

Vierailija
36/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu? Täällä olisi kiva ja miehekäs 44 v mies Hgistä. Yksi lapsi on jo omilleen muuttanut.

Vierailija
37/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä kyllä olisin sinulle sopivamies. Hyvinpärjäävä komea eikä ole mitään riippuvuus ongelmia ikä 43v.Asun mukavassa uudessa omakotitalossa merenrannalla.🤗

Vierailija
38/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Haluatko kimppaan syrjäytyneen kiltti miehen kanssa?

Vierailija
39/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minä kyllä olisin sinulle sopivamies. Hyvinpärjäävä komea eikä ole mitään riippuvuus ongelmia ikä 43v.Asun mukavassa uudessa omakotitalossa merenrannalla.🤗

Naisen kirjoittama.

Vierailija
40/60 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdys sana ongelmia... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä