Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootko arvannut pariskunnan eron ennalta - mistä merkeistä?

Vierailija
18.04.2019 |

Oletko siis arvannut jonkun tuttavaparin eroavan, jopa ennen kuin eropäätöstä on parin kesken tehty? Mistä merkeistä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somehehkutus on ollut aika hyvä ennustaja

Tämä. Yksi tuttu kirjoitti vaimostaan äitienpäivänä jonkun ihanan vuodatuksen Facebookiin - ero puolen vuoden päästä. Toinen oli tehnyt vaimolleen silmiinpistävän liiotellun kiitostekstin, kun hän sai uuden työpaikan jonkun firman markkinointijohtajana tms. Asumusero alkoi siitä parin kuukauden päästä ja virallisesti erosivat vuoden päästä.

Kai noi hehkutukset ovat yleensä jotain syyllisyyden paikkailua. Mies on pettänyt ja näennäisen sovinnon jälkeen mies kiittelee vaimoaan kiillottaakseen sädekehäänsä. Sitten, kun hyvän jätkän maine on taas kunnossa, niin ei ku matto jalkojen alta...

Nainenhan sen eron yleensä hakee.

Vierailija
22/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde alkaa siten että ainakin toinen pettää, niin sama kaava toistuu melko nopeasti uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sellainen drama queen. Vie takuulla ja mies saa vikistä. Lisäksi vittuilee ja piruilee ylpeänä ja on vähän olevinaan.

Kovinkaan moni mies ei tuota jaksa.

Aviomies oli sellainen hellyyttävä koiranpentu -kunnes kasvoi ja aikuistui ja teki päätöksen.

Ei ole tämä nainen onnistunut itsellään miestä pitämään.

Vierailija
24/31 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat arvostavat tisiaan, niin suhde kestää. Riittää, että toinen ei sitä harrasta, niin suhde päätyy eroon. Minulla oli 2 pariskunnan häissä jo tullut selväksi, että ero tulee ja niin tulikin. Molemmista morsiamista näki, että halusivat häät, ei niinkään sitä miestä. Kumpikin morsian alkoi heti lasten syntymien jälkeen löytää miehistään isoja vikoja. 

Sitten on pariskuntia, jotka ovat jo tavatessa kuin yö ja päivä. Harrastukset ja sosiaaliluokka erilaiset ja jopa ulkonäöllisestikin erilaiset. Teoria naimanaamoista ei ole ihan tuulestatemmattua.

Tokavikana mainitsisin perhetaustan ja omat vanhemmat. Jos parin molemmilla osapuolilla on risainen lapsuus, niin sanotaanko näin, että samat ongelmat kummittelee omassakin suhteessa. Onnistumisprosentti kasvaa, jos vain toisella on risainen lapsuus ja ymmärtää tämän. Jos tämä ei halua kohdata ongelmiensa syitä, niin tulee ero, mutta jos kohtaa, niin ehjästä lapsuudesta tuleva voi olla parantava voima. 

Viimeisenä on seksielämä. Jos molempien tarpeet ovat suht samalla tasolla, niin onnistumisprosennti nousee huomattavasti. Tämä pätee erityisesti pidemmissä suhteissa. Ennen pitkää puutteessa oleva löytää muuta virikettä tilalle. Tämäkin pätee vain, jos puutteessa olevalla on jonkinlaista markkina-arvoa. 

Mainitsisin vielä, että kyllä sen vaistoaa monesti, mikä on suhteen laatu. 

Vierailija
25/31 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan: Facessa hehkutus, kuinka hyvin menee parisuhteessa. Varma ero muutaman kuukauden sisään.

Vierailija
26/31 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun morsian käveli alttarille, hän katseli kaikkea muuta kuin sulhastaan.

Ero alle kolmen vuoden. Tässä tapauksessa mies oli se, joka teki päätökset ja oli päättänyt hankkia talon, vaimon ja pari lasta.

Vierailija
27/31 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paras ennustaja on ollut faceen päivitetyt ihanaa-kulta-rakas-puppeli-on taas- tehnyt- minulle-yllätykseksi-ihanaa-ruokaa-pus-pus-niin- häntä-rakastan- päivitykset.

Vierailija
28/31 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superimelää lässytystä, kun muut ovat kuulolla. Kurkkuun asti ulottuvia kielareita ja käpälöintiä.

Mitä isompaa näyttelemistä, sitä nopeammin ero tulee.

Tämä ennustaa lyhyttä suhdetta, olen samaa mieltä. Vielä kun lisää siihen sen että tätä uutta ja himoittavaa kumppania käydään varta vasten näyttämässä ympäri kyliä, ja siellä nuoleskellaan jatkuvasti, niin voi olla ihan varma että piakkoin on uusi samanlaien kierroksessa.

Vierailija
29/31 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tyyli puhua miehelleen oli sellainen, että ei paljoa kunnioittavaa sävyä ollut. Ei siis suoranaisesti haukkunut miestään muiden kuullen, mutta "hyväntahtoisesti" vähätteli miehen tekemisiä. Heidän elämä oli myös minun silmiin varsinaista suorittamista, esimerkiksi lasten synttärit olivat aina viimeisen päälle spektaakkelit... Ja juhlien tunnelma väkinäinen.

Toinen pariskunta taas avoimesti haukkuu puolisoaan muille ja puolison kuullenkin. Näistä olin varma, että eroavat hetkenä minä hyvänsä, mutta tekivätkin toisen lapsen, olin väärässä :D :D No kyllä edelleen odottelen, koska eroavat, rumalta näyttää heidän suhde.

Vierailija
30/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä huonosti kohtelu ihan missä asiassa tahansa.

Vierailija
31/31 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT-ongelmat. 

Kunnioituksen puute.

Rahaongelmat.

Käytöshäiriöt.

Epäempaattisuus.

Päihdeongelmat.

Hallitsevat appivanhemmat.

Lapsettomuus.

Yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat - niiden puute.