Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n sinkut lesbo/binaiset

Vierailija
18.04.2019 |

Tulkaahan koloistanne esiin. Keitä olette, mitä mietitte? Itse olen l-nainen turusta ja tällä hetkellä deittailuun melko kyllästynyt, samalla kuitenkin lemmenkipeä. Muuten elämässä kaikki melko hyvin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te vietätte pääsiäisen, tai vapaat viikonloput yleensäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istuskellaan kumppanin kanssa. Pitäisi lähteä kauppaan.

Ei mitään erikoista tehdä, huomenna mennään kylpylään ja syömään.

Vierailija
4/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla menee kotioloissa. jos huvittaa menen huomenna katsomaan kaupungille pääsiäistä joko korkeasaareen tai ulkoilemaan. kotona ruokaa ja kaverilla kahvittelua. ei sen kummempaa, en tapaa sukua kun sitä ei oikein ole. menee se näinkin en valita vaan olen aika tyytyväinen vaikka välillä on yksinäistä.

Vierailija
5/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä lähellä vanhempiani ja sisaruksiani ja välimme ovat hyvät, joten vietän heillä saunailtoja pyhisin ja viikonloppuisin. Muuten asun lähellä keskustaa, joten "kaupunkielämä" (baarit, tapahtumat) on kovasti mieleen. Kuitenkin suurin osa ystävistä muuttanut muille maille työn tai perheen perässä, eikä kumppania ole löytynyt. Hyvän päivän tuttuja riittää, mutta eipä niistä ole aina paljon iloa!

Vierailija
6/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö tinderiä/muita sovelluksia? Etsittekö seuraa, ja jos näin on niin mistä? Oletteko femmejä, butcheja, jotain siltä väliltä? 

Vierailija
7/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä istuskellaan kumppanin kanssa. Pitäisi lähteä kauppaan.

Ei mitään erikoista tehdä, huomenna mennään kylpylään ja syömään.

Sorry, luin otsikon hätäisesti, kysely olikin sinkuille. Olen lesboparisuhteessa, ollut nyt vähän yli 3 kk.

Vierailija
8/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sinkku bi, femme. En ole etsinyt yli vuoteen yhtään mitään, olen liian väsynyt ihmissuhteisiin ja niiden loppumisiin. Kaipaan suhdetta, mutta ihan ok elämä näinkin. 

Vierailija
10/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sinkku-L. Pari lasta, pääsiäisen ovat exällä.

Tapaan kavereita, ulkoilen, käyn sairaalassa katsomassa sairasta sukulaista.

Tinderissä on niin vähän ketään että olen ihan kyllästynyt siihen. Sinkkuuteen alan olla jo tottunut.

Vierailija
11/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi, naimisissa ja lapsia. Sukuloidaan pääsiäinen, ihan jees. Avoin avioliitto, käyn välillä tyttöjen kanssa fwb-tyyliillä illanvietoissa. Sopii meille ja tähän tilanteeseen. Etsin seuraa epäsäännöllisesti, silmät auki eläen. Mulla on siis oma kakku ja välillä nuolaisen viereisestä kakusta :)

Vierailija
12/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikossa mainitsin sinkut, mutta nyt kun huomasin että kaikenlaiset l/bi naiset vastailevat niin antakaa palaa! :) luodaan meille oma palsta kun meitä kerran täällä pyörii. -ap

Vierailija
13/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aseksuaalisia lesboja?

Vierailija
14/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 26v femme. Ei mitään kokemusta naisista ja tuntuu toivottomalta edes löytää mitään.

Vierailija
15/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain femmen ja butchin väliltä oleva 24-vuotias nainen.  Teininä kun tajusin että en ole hetero, ajattelin että sitten kerron läheisille kun alan seurustelemaan, mutta sitähän ei sitten koskaan tapahtunut, joten kaapissa ollaan edelleen kahta sukulaista lukuunottamatta joiden kanssa asia on tullut muuten puheeksi.

En käytä mitään deittisovelluksia. Toisinaan leikittelen ajatuksella, mutta en usko että sieltä ketään löytäisin, kun en ole mitään A-luokan tyttöystävä materiaalia. Etenkään kun asun pienellä paikkakunnalla niin muita naisista tykkääviä naisia ei niin paljoa ole.

Kerran olen vuosia sitten lyhyesti kokeillut Suomi24 deittiä, yhteyttä ottivat seksiseuraa etsivät miehet jotka eivät edes vaivautuneet lukemaan profiilia.

Vierailija
16/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonlikka on menossa syksyllä tyttöjen lätkäjoukkueeseen. Minkäs ikäisenä niissä tyttöjen lätkäjoukkueissa alkaa se lespoahdistelu?

Vierailija
18/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 26v femme. Ei mitään kokemusta naisista ja tuntuu toivottomalta edes löytää mitään.

Onko sulla ollut koskaan poikaystävää?

Vierailija
19/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä olen. Hassua joutua pohtimaan seksuaalista suuntausta lähes kolmevitosena, eronneena yh-äitinä. Jäin nuorena ekan miehen matkaan, jolle kelpasin ja jätin huomiotta omat haluni. Nyt eron jälkeen pohdin onko tämä vain eron jälkeistä "takinkääntöä" vai sitä, mitä jo nuorena olisin ollut jos en olisi muutenkin ollut niin hukassa.

Vierailija
20/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovakuntoinen ori, 32v 185cm, muna 19 cm, etsii sopivaa paria aidan toiselle puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi