AV:n sinkut lesbo/binaiset
Tulkaahan koloistanne esiin. Keitä olette, mitä mietitte? Itse olen l-nainen turusta ja tällä hetkellä deittailuun melko kyllästynyt, samalla kuitenkin lemmenkipeä. Muuten elämässä kaikki melko hyvin.
Kommentit (26)
Täällä kaappilepakko/-bi, joka ei koskaan aio oikeasti aloittaa suhdetta naiseen. Fantasioin todella paljon, seuranani nyrkkikyllikki lol ja olen jatkuvasti ns. "puutteessa", mutta mitään (hetero)suhdetta mulla ei ole ollut vuosikausiin eli selibaatissa olen elellyt. Koskaan ei ole ollut mitään oikeaa lähikontaktia edes naisen kanssa, enkä sellaista ehkä edes uskaltaisi, ellei nyt ihastuksenikin kiinnostuisi minusta.
Ulkoisesti olen naisellinen ja hoikka. En usko, että minusta on mihinkään oikeaan lepakkosuhteeseen ja ällöttää itseäni tämä taipumukseni sekä kaikki "sateenkaarihommat" ja muu itsekorostus seksuaalisuuden varjolla. Olen todella konservatiivinen muutenkin, ainakin pinnallisesti ajatellen.
^edellinen jatkaa: olen noin 15-vuotiaasta lähtien ihastunut salaa naisiin, mistä seurasi käytännössä se, että mun on ollut todella hankalaa viettää aikaa naisten kanssa, sillä jännitän naisia (vaikka olenkin itse ihan naisellisen näköinen nainen). Miesten seurassa on rennompaa olla, kun ei tarvitse yleensä miettiä mitään "sopimattomia" ajatuksia, joista seuraa itseinhoa. Siksipä mulla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereitakaan, kun siis ennen kaverini olivat ainoastaan miehiä ja avioiduin miehen kanssa, joten avioliiton myötä kaverisuhteet miehiin muuttuivat sopimattomiksi. Mutta joo...tilanteeni on vähän hankala monellakin tavoin, sillä en haluaisi olla lesbo tai edes bi.
Täällä 33v nainen, Turusta myös :) Nyt sukuloimassa muualla pääsiäisvapaiden ajan. Tyyli mulla on naisellinen. Kevät ja aurinko on nyt aika jees!
Vierailija kirjoitti:
Onko aseksuaalisia lesboja?
Täällä yksi. Suurin syy sinkkuiluun. Minusta tuntuu, että meitä on aika vähän.
Tässä ei nyt keskusteltu homomiehistä. Tee Heikki oma aloitus.