Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wau-pyykinpesuaine - tekeekö sillä mitään??

Vierailija
18.04.2019 |

Eli se pinkki pari euroa maksava pullo jota saa mm. Lidlistä. Peseekö hyvin vai joutaako viemäriin?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen kun en ole aiemmin tuota pinkkiä pesuainetta käyttänyt ja näyttää olevan Lidlissä tarjouksessa. Onko nykyään millaista? Olen aiemmin käyttänyt saman merkin hajustamatonta ja kiinnostaa tietää onko voimakas tuoksu?

Vierailija
42/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole voimakas tuoksu. Enkä ole huomannut mitään outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineissa on aina joku haju, mitä hajuste peittää. 

Vierailija
44/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Käytän sitä Wau Coloria. Prismasta. Coop omenahuuhteluainetta. Puhdasta pyykkiä tulee. Ei ole mitään kovin likaista meidän pyykki. Jos joskus harvoin on jotain tahroja niin laitan käsisaippuaa tahraan ennen pesua. 

Vierailija
45/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkkä iho ja ei ole tullut mitään ihottumaa wau colorista.  

Vierailija
46/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savun haju ei lähtenyt vaatteista waulla nuotioretken jälkeen, vaikka omoilla ja bioluvileilla lähtee. Ok aine lähes puhtaan pyykin pesuun, esim. ensipesu uudelle vaatteelle ym. 

Vierailija
47/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau pesuaineelle on tosiaan tapahtunut jotain, hinta noussut yli 30 prosenttia. Hajustamatonta wauta käytän silti  edelleen ja kyllä pyykit puhdistuu mutta keitänkin kaikki kuudessakympissä. Rättejä piisaa sen verran että jos menee pilalle niin roskiin

Vierailija
48/65 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Wau!, Rainbow ja se Lidlin oma täyttöpakkauksessa oleva aine pesevät pyykit hyvin. Ei ole mitään syytä ostaa kalliimpia. Ainut Wau!:n miinus on se, että se ei sisällä entsyymejä (ainakaan tietääkseni), mutta se silti pesee hyvin. Vaihdoin nestemäiseen, koska haluan välttää zeoliittiä ettei kone vahingoitu. Toki on niitä pyykkipulvereita, jotka eivät sisällä sitä...

Vierailija
49/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen valmistajan masinoima paska markkinointiketju.

Ensin kysytään jostain tuotteesta millainen se in ja sen jälkeen ns ilmestyy sata kotiäitiä kehumaan.

Noloa 🤦🏻

Minun mielestäni kommentit vaikuttivat erittäin rehellisiltä eikä niissä tuotetta taivaaseen kehuttu.

Nyt tulevana viikonloppuna tuote tarjouksessa Lidleissä, ajattelin kokeilla.

Vierailija
50/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä saa kertoa positiivisia kokemuksia tuotteesta? Varmaan noiden alapeukuttajien mielestä kaikkien käytössä pitäisi olla kallein pesuaine, mitä kaupasta löytyy, muut ovat mukamas roskaa.

Pesuaineethan ne naisia niin paljon kiinnostaa että kirjoittavat pitkät markkinointihenkiset lorut palstalle, juu juu.

Kukaan ei loruillut pitkään, asiallisesti ja ytimekkäästi vastasivat - mistä ainakin itse tuotetta ikinä kokeilemattomana olen kiitollinen.

Vierailija
51/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se x-tran voittaa

Vierailija
52/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Wau! hajusteetonta pesuainetta jo useamman vuoden ja olen tykännyt. Pyykit puhdistuu ja ovat puhtaan tuoksuisia. Waussa ei ole pistävää raaka-aineiden hajua niinkuin joissain muissa hajusteettomissa aineissa on.

Vierailija
53/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kysytään jostain tuotteesta millainen se in ja sen jälkeen ns ilmestyy sata kotiäitiä kehumaan.

Noloa 🤦🏻

Minun mielestäni kommentit vaikuttivat erittäin rehellisiltä eikä niissä tuotetta taivaaseen kehuttu.

En aiokaan kokeilla:  huomasin, että tarjoushintaan saa vain Lidl Plus äpillä, en viitsi sohlata kaikenmaailman äppien kanssa:(

Vierailija
54/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau pesuaineelle on tosiaan tapahtunut jotain, hinta noussut yli 30 prosenttia. Hajustamatonta wauta käytän silti  edelleen ja kyllä pyykit puhdistuu mutta keitänkin kaikki kuudessakympissä. Rättejä piisaa sen verran että jos menee pilalle niin roskiin

Kaikkien tuotteiden hinnat ovat nousseet, mutta Wau on silti edelleen halpaa (ja hyvää) muihin verrattuna.

Vierailija
55/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea, ei tule puhdasta.

Vierailija
56/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siitä kauhean ihottuman vaikka en ole taipuvainen herkkä ihoisuuteen. 

Vierailija
57/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok toimi kuten muutkin pesuaineet. Ei ollut erikoisen likaista pyykkiä, joten sellaisesta en osaa sanoa.

Vierailija
58/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau pyykkineste on noussut Kuluttajalehden voittajaksi testeissä.

Se on ympäristöystävällinen ja ekologinen myös. Hinta/laatusuhde on erinomainen.

Kuukleta, jos et usko.

Itse pesen sillä, ja olen ollut tyytyväinen.

Nestemäisenä säästän myös konettani.

Lidlissä tuote on edullisin.

Vierailija
59/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa 🤦🏻

En aiokaan kokeilla:  huomasin, että tarjoushintaan saa vain Lidl Plus äpillä, en viitsi sohlata kaikenmaailman äppien kanssa:(

No, se on silti edullisin litrahinnaltaan Lidlissä, vaikket käyttäisi äppiä.

Äppin käyttäminen EI ole vaikeata.

Wau on erinomainen, riittoisa, edullinen, ympäristöystävällinen ja hajusteeton tuote.

Pesen sillä myös likaiset työvaatteet.

Muistaakseni on myös testi voittaja.

Vierailija
60/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt käyttänyt noin 3 vuotta. Muutama tahra tänä aikana, joka ei oo lähtenyt jossain vanhassa paidassa. Puoliso remppaa autoja harrastuksekseen, niissä tulee pyykkiä. Käytän rinnalla Pirrkan jauhemaista pesuainetta välillä. Noilla ihan hyvä pesutulos ja pyykki ei mieletäni tuoksu juurikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi