Wau-pyykinpesuaine - tekeekö sillä mitään??
Eli se pinkki pari euroa maksava pullo jota saa mm. Lidlistä. Peseekö hyvin vai joutaako viemäriin?
Kommentit (65)
Ei ole voimakas tuoksu. Enkä ole huomannut mitään outoa.
Pesuaineissa on aina joku haju, mitä hajuste peittää.
Ihan ok. Käytän sitä Wau Coloria. Prismasta. Coop omenahuuhteluainetta. Puhdasta pyykkiä tulee. Ei ole mitään kovin likaista meidän pyykki. Jos joskus harvoin on jotain tahroja niin laitan käsisaippuaa tahraan ennen pesua.
Minulla on herkkä iho ja ei ole tullut mitään ihottumaa wau colorista.
Savun haju ei lähtenyt vaatteista waulla nuotioretken jälkeen, vaikka omoilla ja bioluvileilla lähtee. Ok aine lähes puhtaan pyykin pesuun, esim. ensipesu uudelle vaatteelle ym.
Vau pesuaineelle on tosiaan tapahtunut jotain, hinta noussut yli 30 prosenttia. Hajustamatonta wauta käytän silti edelleen ja kyllä pyykit puhdistuu mutta keitänkin kaikki kuudessakympissä. Rättejä piisaa sen verran että jos menee pilalle niin roskiin
Mun mielestä Wau!, Rainbow ja se Lidlin oma täyttöpakkauksessa oleva aine pesevät pyykit hyvin. Ei ole mitään syytä ostaa kalliimpia. Ainut Wau!:n miinus on se, että se ei sisällä entsyymejä (ainakaan tietääkseni), mutta se silti pesee hyvin. Vaihdoin nestemäiseen, koska haluan välttää zeoliittiä ettei kone vahingoitu. Toki on niitä pyykkipulvereita, jotka eivät sisällä sitä...
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen valmistajan masinoima paska markkinointiketju.
Ensin kysytään jostain tuotteesta millainen se in ja sen jälkeen ns ilmestyy sata kotiäitiä kehumaan.
Noloa 🤦🏻
Minun mielestäni kommentit vaikuttivat erittäin rehellisiltä eikä niissä tuotetta taivaaseen kehuttu.
Nyt tulevana viikonloppuna tuote tarjouksessa Lidleissä, ajattelin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä saa kertoa positiivisia kokemuksia tuotteesta? Varmaan noiden alapeukuttajien mielestä kaikkien käytössä pitäisi olla kallein pesuaine, mitä kaupasta löytyy, muut ovat mukamas roskaa.
Pesuaineethan ne naisia niin paljon kiinnostaa että kirjoittavat pitkät markkinointihenkiset lorut palstalle, juu juu.
Kukaan ei loruillut pitkään, asiallisesti ja ytimekkäästi vastasivat - mistä ainakin itse tuotetta ikinä kokeilemattomana olen kiitollinen.
Olen käyttänyt Wau! hajusteetonta pesuainetta jo useamman vuoden ja olen tykännyt. Pyykit puhdistuu ja ovat puhtaan tuoksuisia. Waussa ei ole pistävää raaka-aineiden hajua niinkuin joissain muissa hajusteettomissa aineissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kysytään jostain tuotteesta millainen se in ja sen jälkeen ns ilmestyy sata kotiäitiä kehumaan.
Noloa 🤦🏻
Minun mielestäni kommentit vaikuttivat erittäin rehellisiltä eikä niissä tuotetta taivaaseen kehuttu.
En aiokaan kokeilla: huomasin, että tarjoushintaan saa vain Lidl Plus äpillä, en viitsi sohlata kaikenmaailman äppien kanssa:(
Vierailija kirjoitti:
Vau pesuaineelle on tosiaan tapahtunut jotain, hinta noussut yli 30 prosenttia. Hajustamatonta wauta käytän silti edelleen ja kyllä pyykit puhdistuu mutta keitänkin kaikki kuudessakympissä. Rättejä piisaa sen verran että jos menee pilalle niin roskiin
Kaikkien tuotteiden hinnat ovat nousseet, mutta Wau on silti edelleen halpaa (ja hyvää) muihin verrattuna.
Sain siitä kauhean ihottuman vaikka en ole taipuvainen herkkä ihoisuuteen.
Ihan ok toimi kuten muutkin pesuaineet. Ei ollut erikoisen likaista pyykkiä, joten sellaisesta en osaa sanoa.
Wau pyykkineste on noussut Kuluttajalehden voittajaksi testeissä.
Se on ympäristöystävällinen ja ekologinen myös. Hinta/laatusuhde on erinomainen.
Kuukleta, jos et usko.
Itse pesen sillä, ja olen ollut tyytyväinen.
Nestemäisenä säästän myös konettani.
Lidlissä tuote on edullisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa 🤦🏻
En aiokaan kokeilla: huomasin, että tarjoushintaan saa vain Lidl Plus äpillä, en viitsi sohlata kaikenmaailman äppien kanssa:(
No, se on silti edullisin litrahinnaltaan Lidlissä, vaikket käyttäisi äppiä.
Äppin käyttäminen EI ole vaikeata.
Wau on erinomainen, riittoisa, edullinen, ympäristöystävällinen ja hajusteeton tuote.
Pesen sillä myös likaiset työvaatteet.
Muistaakseni on myös testi voittaja.
Mä oon nyt käyttänyt noin 3 vuotta. Muutama tahra tänä aikana, joka ei oo lähtenyt jossain vanhassa paidassa. Puoliso remppaa autoja harrastuksekseen, niissä tulee pyykkiä. Käytän rinnalla Pirrkan jauhemaista pesuainetta välillä. Noilla ihan hyvä pesutulos ja pyykki ei mieletäni tuoksu juurikaan.
Nostelen kun en ole aiemmin tuota pinkkiä pesuainetta käyttänyt ja näyttää olevan Lidlissä tarjouksessa. Onko nykyään millaista? Olen aiemmin käyttänyt saman merkin hajustamatonta ja kiinnostaa tietää onko voimakas tuoksu?