Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Rinne: Tulevaan hallitukseen vähintään 40 prosenttia kumpaakin sukupuolta

Vierailija
18.04.2019 |

Mitäs ne loput 20% sitten meinataan laittaa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti ilmeisesti ei ole koskaan ollut naisvaltaisessa työpaikassa. Itse olen ollut enkä halua sellaiseen enää koskaan.

N42

Vierailija
22/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti ilmeisesti ei ole koskaan ollut naisvaltaisessa työpaikassa. Itse olen ollut enkä halua sellaiseen enää koskaan.

N42

Mekään emme halua sinua tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä naiset/miehet -keskustelua vuonna 2019. Me olemme kaikki ihmisiä, ei mitään sukupuolia, koska jokaisessa meissä on miestä ja naista. Ärsyttää tämä "nuoret naiskansanedustajat" tai "kokeneet mieskansanedustajat". Unohdetaan nyt lopultakin se sukupuoli ja ollaan tasa-arvoisia. Ei päiväkodissakaan ole tyttöjä ja poikia.

Sairasta. Todella sairasta.

Vierailija
24/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämä ymmärtää niin, että ilman tällaista tekemällä tehtyä kiintiötä demarit olisivat valinneet hallitukseen vain miehiä, mutta nyt "feministeinä" ilmoittavat (säälistä?) ottavansa mukaan naisiakin. "Katsokaa kuinka edistyksellisiä me olemme!"

Todellisen tasa-arvon merkki on se, ettei sukupuolta tarvitse erikseen korostaa ja kiintiöidä, vaan ministereiksi valitaan pätevimmät henkilöt. Koska yhteiskunnassa ja eduskunnassakin on miehiä ja naisia noin 50/50, valituksi tulee sekä miehiä että naisia.

Vierailija
25/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia tulee: 40% + a

Miehiä tulee: 40% + b

missä a+b = 20%

a > 40

b > 40

a + b = 100

Vierailija
26/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ajatukset tahmoa kun päättely on tuota tasoa. Molempia sukupuolia 40 % ! Yhteensä 80%. Matematiikka hukassa.

Vierailija
27/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti mukavaa kuulla tulleensa valituksi sen takia mitä jalkovälistä löytyy, eikä sen takia että olisi paras tekemään sitä hommaa.

Antti Rinteelle me kaikki olemme vain sukupuolemme edustajia.

Vierailija
28/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Kertoo ennen kaikkea sinusta. Olet varmasti yksi jätkistä ja ihan erilainen kuin kaikki muut naiset, jotka taas ovat keskenään samanlaisia ja alempiarvoisia miehiin nähden.

Vierailija
29/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ajatukset tahmoa kun päättely on tuota tasoa. Molempia sukupuolia 40 % ! Yhteensä 80%. Matematiikka hukassa.

Onko teidät kaikki vajaaälyiset päästetty jo pääsiäislomalle?

Vierailija
30/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tai olisin sanonut tarkemmin: Toista sukupuolta oltava vähintään 40% hallituksessa.

Tuo ei jätä tulkinnanvaraa. Toinen sukupuoli on joko mies tai nainen. Jos on 60% naisia, niin 40 % miehiä ja päinvastoin.

Vierailija
31/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin tai olisin sanonut tarkemmin: Toista sukupuolta oltava vähintään 40% hallituksessa.

Tuo ei jätä tulkinnanvaraa. Toinen sukupuoli on joko mies tai nainen. Jos on 60% naisia, niin 40 % miehiä ja päinvastoin.

Perusongelma säilyy.

Antille ainoa millä on merkitystä on se, onko sinulla jalkovälissä vagina vai penis.

Vasta sen jälkeen mietitään pätevyyttä tehtävään.

Vierailija
32/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä naiset/miehet -keskustelua vuonna 2019. Me olemme kaikki ihmisiä, ei mitään sukupuolia, koska jokaisessa meissä on miestä ja naista. Ärsyttää tämä "nuoret naiskansanedustajat" tai "kokeneet mieskansanedustajat". Unohdetaan nyt lopultakin se sukupuoli ja ollaan tasa-arvoisia. Ei päiväkodissakaan ole tyttöjä ja poikia.

Kyllä meillä on sukupuolet: mies ja nainen, myös vuonna 2019(onneksi).

Vierailija
33/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusongelma säilyy.

Antille ainoa millä on merkitystä on se, onko sinulla jalkovälissä vagina vai penis.

Vasta sen jälkeen mietitään pätevyyttä tehtävään.

On mukavampi ajella kun on vaihtelua

Vierailija
34/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Sisareni on ollut museoalalla koko työuransa 20+ vuotta ja aina naisjohtajan aikuisuudessa. Kyllä ne kauhujutut näistä lohikäärmeistä on aika jäätävää kuultavaa: huutamista, ilkeyttä, simputusta, selkään puukotusta..

Viimeisin päätti jo taloon tullessaan että järjestää kaikki vanhat työntekijät pihalle ja palkkaa uusia omiaan tilalle. Alkoi järjestää erilaisia "ansoja" alaisille, kuten että vei vaivihkaa esitteet hyllystä ja sitten huusi pää punaisena että miksei ole lainkaan esitteitä, ettekö mitään katso, räärää!

Vierailija
35/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkuperäinen oli jo niin selvästi ilmaistu, että vain idiootti onnistuu ymmärtämään sen väärin. Alakoulussa jo vaaditaan tämän tason prosenttilaskujen hallitseminen.

Vierailija
36/36 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.  Pyrkimys on valita hallitukseen tasapuolisesti päteviä miehiä ja naisia, ihanne olisi että sekä naisia että miehiä olisi vähintään 40% hallituksesta. Se 20% ero tulisi sitten siitä, kun kumminkin valitaan pätevyyden takia, ei voida pitää tarkkaa 50/50% kiintiötä.

Olikos tämä nyt niin selkeästi sanottu, että kaikki ymmärsivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan