Antti Rinne: Tulevaan hallitukseen vähintään 40 prosenttia kumpaakin sukupuolta
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Antti ilmeisesti ei ole koskaan ollut naisvaltaisessa työpaikassa. Itse olen ollut enkä halua sellaiseen enää koskaan.
N42
Mekään emme halua sinua tänne.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä naiset/miehet -keskustelua vuonna 2019. Me olemme kaikki ihmisiä, ei mitään sukupuolia, koska jokaisessa meissä on miestä ja naista. Ärsyttää tämä "nuoret naiskansanedustajat" tai "kokeneet mieskansanedustajat". Unohdetaan nyt lopultakin se sukupuoli ja ollaan tasa-arvoisia. Ei päiväkodissakaan ole tyttöjä ja poikia.
Sairasta. Todella sairasta.
Pitääkö tämä ymmärtää niin, että ilman tällaista tekemällä tehtyä kiintiötä demarit olisivat valinneet hallitukseen vain miehiä, mutta nyt "feministeinä" ilmoittavat (säälistä?) ottavansa mukaan naisiakin. "Katsokaa kuinka edistyksellisiä me olemme!"
Todellisen tasa-arvon merkki on se, ettei sukupuolta tarvitse erikseen korostaa ja kiintiöidä, vaan ministereiksi valitaan pätevimmät henkilöt. Koska yhteiskunnassa ja eduskunnassakin on miehiä ja naisia noin 50/50, valituksi tulee sekä miehiä että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naisia tulee: 40% + a
Miehiä tulee: 40% + b
missä a+b = 20%
a > 40
b > 40
a + b = 100
Taitaa ajatukset tahmoa kun päättely on tuota tasoa. Molempia sukupuolia 40 % ! Yhteensä 80%. Matematiikka hukassa.
On varmasti mukavaa kuulla tulleensa valituksi sen takia mitä jalkovälistä löytyy, eikä sen takia että olisi paras tekemään sitä hommaa.
Antti Rinteelle me kaikki olemme vain sukupuolemme edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Antti ilmeisesti ei ole koskaan ollut naisvaltaisessa työpaikassa. Itse olen ollut enkä halua sellaiseen enää koskaan.
N42
Kertoo ennen kaikkea sinusta. Olet varmasti yksi jätkistä ja ihan erilainen kuin kaikki muut naiset, jotka taas ovat keskenään samanlaisia ja alempiarvoisia miehiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ajatukset tahmoa kun päättely on tuota tasoa. Molempia sukupuolia 40 % ! Yhteensä 80%. Matematiikka hukassa.
Onko teidät kaikki vajaaälyiset päästetty jo pääsiäislomalle?
Minä sanoisin tai olisin sanonut tarkemmin: Toista sukupuolta oltava vähintään 40% hallituksessa.
Tuo ei jätä tulkinnanvaraa. Toinen sukupuoli on joko mies tai nainen. Jos on 60% naisia, niin 40 % miehiä ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin tai olisin sanonut tarkemmin: Toista sukupuolta oltava vähintään 40% hallituksessa.
Tuo ei jätä tulkinnanvaraa. Toinen sukupuoli on joko mies tai nainen. Jos on 60% naisia, niin 40 % miehiä ja päinvastoin.
Perusongelma säilyy.
Antille ainoa millä on merkitystä on se, onko sinulla jalkovälissä vagina vai penis.
Vasta sen jälkeen mietitään pätevyyttä tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä naiset/miehet -keskustelua vuonna 2019. Me olemme kaikki ihmisiä, ei mitään sukupuolia, koska jokaisessa meissä on miestä ja naista. Ärsyttää tämä "nuoret naiskansanedustajat" tai "kokeneet mieskansanedustajat". Unohdetaan nyt lopultakin se sukupuoli ja ollaan tasa-arvoisia. Ei päiväkodissakaan ole tyttöjä ja poikia.
Kyllä meillä on sukupuolet: mies ja nainen, myös vuonna 2019(onneksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei jätä tulkinnanvaraa. Toinen sukupuoli on joko mies tai nainen. Jos on 60% naisia, niin 40 % miehiä ja päinvastoin.Perusongelma säilyy.
Antille ainoa millä on merkitystä on se, onko sinulla jalkovälissä vagina vai penis.
Vasta sen jälkeen mietitään pätevyyttä tehtävään.
On mukavampi ajella kun on vaihtelua
Vierailija kirjoitti:
N42
Sisareni on ollut museoalalla koko työuransa 20+ vuotta ja aina naisjohtajan aikuisuudessa. Kyllä ne kauhujutut näistä lohikäärmeistä on aika jäätävää kuultavaa: huutamista, ilkeyttä, simputusta, selkään puukotusta..
Viimeisin päätti jo taloon tullessaan että järjestää kaikki vanhat työntekijät pihalle ja palkkaa uusia omiaan tilalle. Alkoi järjestää erilaisia "ansoja" alaisille, kuten että vei vaivihkaa esitteet hyllystä ja sitten huusi pää punaisena että miksei ole lainkaan esitteitä, ettekö mitään katso, räärää!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkuperäinen oli jo niin selvästi ilmaistu, että vain idiootti onnistuu ymmärtämään sen väärin. Alakoulussa jo vaaditaan tämän tason prosenttilaskujen hallitseminen.
Huoh. Pyrkimys on valita hallitukseen tasapuolisesti päteviä miehiä ja naisia, ihanne olisi että sekä naisia että miehiä olisi vähintään 40% hallituksesta. Se 20% ero tulisi sitten siitä, kun kumminkin valitaan pätevyyden takia, ei voida pitää tarkkaa 50/50% kiintiötä.
Olikos tämä nyt niin selkeästi sanottu, että kaikki ymmärsivät?
N42