Johanna Tukianen tietää: I Pet I ennusti Notre damen tulen ja antikristuksen tulemisen!!!!!
Tässä on Notre Damen demonit jotka Jumala vihassaan laittoi maan tasalle!!!!!! Biljoonia kerätään heti että porttikirkko saadaan takaisin pystyyn! Pet Coat animaation mukaan tämän kirkon palon jälkeen itse Antikristus nousee juuri valtaan.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2252774274984194&set=pcb.225277…
tuopa oli jännä postaus nimittäin I Pet II animaatiossa Antirkistus todella nousee esiiin kun Notre Damen näköinen kirkkko palaa, samalla palaa myös pyramidit Egyptissä (Notre Damen palon aikana syttyi tulee myös Al Aqsa moskeija Jerusalemissa). Jänniä nämä salaliittoteoriat mutta vielä jännempää on se, miten Notrer Dame on täynnä antikristuksen symbole,a aurinkojumalan kuvia, Apollyonin symboleja ja demoneita.
ja
I pet II kuvaus antikristuksen noususta lopussa
saa nähdä toteutuuko uneni, 3 kertaa olen nähnyt viimeisen 3 vuoden aikana unta siitä että paavi oinb antikristus. Yhdessä unessa olin Vatikaanissa joka oli täynnä samanlaisia symboleja kuin Notre Damekin, kreikkalaisia epäjumalia esim Zeus jne. samoin kuten Notre Damessa. Yhdessä unessa paavi piti messua Vatikaanissa ja uhrasi uhreja Taivaan Jumalattarelle eli Marialle. Paikalla oli niin suuri voimakenttä että se yritti vetää minutkiin mukaansa ja kardinaalitkin nousivat ilmaan messussa. Sitten paavi alkoi leimaamaan Pedon Merkkiä ja tajusiin että "tuohan on antikristus", pakenin paikalta ja ulkona minut tempaistiin taivaaseen, johon heräsin.
Kommentit (44)
Voi huokaus näiden jeesustelijoiden ja paholaisten höpöttelijöiden kanssa. Uskontoihin tutustumiset pitäisi rajata kouluissa historian- ja psykologiantunneille, ja näyttää millaisiin harhoihin mieli kykenee. Pääsisimme ehkä tällä tavoin tilanteeseen jossa uskoon hurahtaneita voitaisiin auttaa mielenterveyspalveluiden avulla.
Notre damen palo on ikävä asia, ja epäilen että EU myöntää ranskalle runsaan jälleenrakennusrahaston joka verotetaan meiltä kaikilta. Pariisi saa turistirysänsä entistä ehompana uudella katolla ja pytingeillä varustettuna, ja me härmäläiset maksamme taas vähän enemmän.
ateistit ovat ikäänkuin ihmisiä jotka ovat sulkjeneet silmänsä todellisuudelta, kävelevät silmät tai silmälaput silmillä, ja vaikka heille sanoisi että paskat on housussasi, tässä olisi wc ja wc paperia niin he sanovat että "ei, on parempi silti paskantaa housuun" tai jos heille sanoo että "edessä on rotko olet kävelemässä sinne suoraan - he sanovat EI, on p arempi kävellä silmälaput silmillä ja uskoa evoluutioon, en usko rotkoon koska en NÄE¤ SITÄ
Joh. 12:40
"Hän on sokaissut heidän silmänsä ja paaduttanut heidän sydämensä, että he eivät näkisi silmillään eivätkä ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi".
2. Kor. 4:4
niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
valamon munkki Iivana kirjoitti:
ateistit ovat ikäänkuin ihmisiä jotka ovat sulkjeneet silmänsä todellisuudelta, kävelevät silmät tai silmälaput silmillä, ja vaikka heille sanoisi että paskat on housussasi, tässä olisi wc ja wc paperia niin he sanovat että "ei, on parempi silti paskantaa housuun" tai jos heille sanoo että "edessä on rotko olet kävelemässä sinne suoraan - he sanovat EI, on p arempi kävellä silmälaput silmillä ja uskoa evoluutioon, en usko rotkoon koska en NÄE¤ SITÄ
Joh. 12:40"Hän on sokaissut heidän silmänsä ja paaduttanut heidän sydämensä, että he eivät näkisi silmillään eivätkä ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi".
niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
Jaatko tosiaan ihmiset kristittyihin ja ateisteihin? Mielenkiintoinen ja ennennäkemätön luokittelutapa. Voisitko avata sitä hiukan lisää?
Se on jotenkin jännää että tällaiset ennustukset "tiedetään" vasta sen jälkeen kun näiden ennustusten "ennustama" tapahtuma on tapahtunut.
Eikö ennustuksen tunnusmerkki ole että on ennalta selvästi tiedossa mitä se ennustaa?
Raamatun mukaan Jumala haluaa, että kaikki pelastuvat. Oleellista on suhde Jumalaan. Eivät niinkään nämä ennustukset.
Jussi Halla-aho on antikristus! Onko sattumaa että juuri Ranskassa asuu Halla-ahon aateveli Varg Vikrnes. Aatteen lisäksi miehiä yhdistää menneisyys saatanallisen heavy-metallin maailmassa. Etelän maista vyöryy heinäsirkkalaumojen lailla väkeä joka tuhoaa kaiken samaan aikaan paholainen teroittelee sarviaan ja esiintyy pelastuksen viitassa.
Mitä helvetin hulluja täällä oikein pyörii? :D
Pyyhin perseeni uskonnoillanne, kirkoillanne, demoneillanne, maailmanlopuillanne ja lopuksi tietty paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho on antikristus! Onko sattumaa että juuri Ranskassa asuu Halla-ahon aateveli Varg Vikrnes. Aatteen lisäksi miehiä yhdistää menneisyys saatanallisen heavy-metallin maailmassa. Etelän maista vyöryy heinäsirkkalaumojen lailla väkeä joka tuhoaa kaiken samaan aikaan paholainen teroittelee sarviaan ja esiintyy pelastuksen viitassa.
Totta, totta! Sinulla on näkijän lahja!
Vierailija kirjoitti:
valamon munkki Iivana kirjoitti:
Joh. 12:40"Hän on sokaissut heidän silmänsä ja paaduttanut heidän sydämensä, että he eivät näkisi silmillään eivätkä ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi".
Jaatko tosiaan ihmiset kristittyihin ja ateisteihin? Mielenkiintoinen ja ennennäkemätön luokittelutapa. Voisitko avata sitä hiukan lisää?
ei ole kuin kahta lajia ihmisiä', vuohia tai lampaita,
Apt
15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saa-tanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
kol 1
12 kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,
13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.
14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea
George Bush luki lapsien kanssa My pet goatia kun oli wtc iskut. Hauskinta oli että kirja oli sillä väärinpäin. Tästä tuli meemi aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
George Bush luki lapsien kanssa My pet goatia kun oli wtc iskut. Hauskinta oli että kirja oli sillä väärinpäin. Tästä tuli meemi aikoinaan
jonkun vdeon mukaan Bush ja lapset lukivat I Petistä juuri tuohon aikaan Chantia tai loitsua ikänkuin jossa käöskettiin koneiden tippua alas, ehkä tuo I pet onkin demoninen taikakirja ja lapset olivat siinä noitumassa lentopkoneita alas
I, Pet Goats II Occult Meaning | Satanic Illuminati Exposed
2. Tess. 2:3
Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
= paavi
Tee mitä tahdot on oleva koko Laki.
Rakkaus on laki, rakkaus tahdon alla.
George w Bush kuuluu Skuull & Bones veljeskuntaan. Putin yön susiin mutta onneksi Saulilla on Lennu
Siis, eihän tämä ollut mikään mystinen ennustus vaan eliitti kertoo ennalta mitä tulevat tekemään eli tässä tapauksessa polttamaan Notredamen. Kyseessä on ns "lesser magic".
Tuksu ei kuulemma juo enää kun Jeesus uudisti uskossa