Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johanna Tukianen tietää: I Pet I ennusti Notre damen tulen ja antikristuksen tulemisen!!!!!

Andymccoys
18.04.2019 |

Tässä on Notre Damen demonit jotka Jumala vihassaan laittoi maan tasalle!!!!!! Biljoonia kerätään heti että porttikirkko saadaan takaisin pystyyn! Pet Coat animaation mukaan tämän kirkon palon jälkeen itse Antikristus nousee juuri valtaan.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2252774274984194&set=pcb.225277…

tuopa oli jännä postaus nimittäin I Pet II animaatiossa Antirkistus todella nousee esiiin kun Notre Damen näköinen kirkkko palaa, samalla palaa myös pyramidit Egyptissä (Notre Damen palon aikana syttyi tulee myös Al Aqsa moskeija Jerusalemissa). Jänniä nämä salaliittoteoriat mutta vielä jännempää on se, miten Notrer Dame on täynnä antikristuksen symbole,a aurinkojumalan kuvia, Apollyonin symboleja ja demoneita.

ja

I pet II kuvaus antikristuksen noususta lopussa

saa nähdä toteutuuko uneni, 3 kertaa olen nähnyt viimeisen 3 vuoden aikana unta siitä että paavi oinb antikristus. Yhdessä unessa olin Vatikaanissa joka oli täynnä samanlaisia symboleja kuin Notre Damekin, kreikkalaisia epäjumalia esim Zeus jne. samoin kuten Notre Damessa. Yhdessä unessa paavi piti messua Vatikaanissa ja uhrasi uhreja Taivaan Jumalattarelle eli Marialle. Paikalla oli niin suuri voimakenttä että se yritti vetää minutkiin mukaansa ja kardinaalitkin nousivat ilmaan messussa. Sitten paavi alkoi leimaamaan Pedon Merkkiä ja tajusiin että "tuohan on antikristus", pakenin paikalta ja ulkona minut tempaistiin taivaaseen, johon heräsin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, eihän tämä ollut mikään mystinen ennustus vaan eliitti kertoo ennalta mitä tulevat tekemään eli tässä tapauksessa polttamaan Notredamen. Kyseessä on ns "lesser magic".

nimenomaan ja samalla piirroselokuvan kautta psyykattiin lapsia ottamaan vastaan antikristus, näin noita illuminaattien eli noitien symboleja painetaan lasten alitajuntaan jo etukäteen

Vierailija
42/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti siellä Notre Damella vain vähän grillata makkaraa, mutta sitten se tuli vaan pääsi "vähän" leviämään. Sori siitä.

Vierailija
44/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

George w Bush kuuluu Skuull & Bones veljeskuntaan. Putin yön susiin mutta onneksi Saulilla on Lennu

Sauliko ei kuulu mihinkään? Lol, mietippä uudelleen 🤣