Eikö tuo vaimo voisi jo jättää...
Ihme nalkuttaja olisin iloinen kun se lähtis menee lopullisest. M32
Kommentit (5)
Itse et ilmeisesti uskalla lähteä, ei ole sen vertaa munaa?
Mistä näitä tissiposkia oikein sikiää? Mitä jos kasvattaisi selkärangan ja vähän luonnetta ja ottaisit elämäsi ohjakset omiin käsiin? Ai et uskalla? Elämä on helpompaa ja turvallisempaa siellä suojaavan tossun alla? No älä sitten vollota, säälittävä vätys.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä tissiposkia oikein sikiää? Mitä jos kasvattaisi selkärangan ja vähän luonnetta ja ottaisit elämäsi ohjakset omiin käsiin? Ai et uskalla? Elämä on helpompaa ja turvallisempaa siellä suojaavan tossun alla? No älä sitten vollota, säälittävä vätys.
alfapettäjäkö siellä inisee
vaikunnonisä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alfapettäjäkö siellä inisee
Oon kieltämättä aika alfanaaras, vaikka en kyllä koskaan ole pettänyt kumppaniani. Mä katsos kykenen tekemään elämäni ratkaisut itse, joten kun suhde on mennyt huonoksi niin olen lopettanut sen ennen kuin pettäminen alkaa tuntumaan houkuttelevalta. Mutta se kieltämättä vaatii henkistä kanttia, eli niitä "palleja", jotka tuntuu eräiltä puuttuvan.
Ja tälläkö oli jotain tekemistä seksin kanssa...?