Jos lähden hakemaan seksiseuraa, mihin asetan miehen yläikärajan?
Jos haluan että vehje pelaa.
Missä iässä alkaa tulla toimintahäiriöitä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä alkoi ongelmat 46v, kun oli 49v ei toiminut lainkaan.
Ei käynyt mielessä korvaushoidot. Testot alhaalla
70 v. Älä siis turhaan murehdi - kokeile!
Pelkääkö ap, että kokee itsensä epäviehättäväksi, vai mikä on aloituksen motiivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muistisääntö miehen valinnalle on oma ikä kertaa kaksi plus 7
No ei. Eräs kaava on (oma ikä/2) +7
Tuossa kaavassa on se ongelma, että se toimii vain miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Eräs kaava on (oma ikä/2) +7
Tuossa kaavassa on se ongelma, että se toimii vain miehille.
Käytännössä tuo ilmoittaa nuorimman kumppanin miehille. Totuus toki on toinen. parisuhdetta ei matematiikalla voi selvittää
Olen 46 ja jos siltä tuntuu masturboin kerran pari päivässä.
Vaimoni ei saa minulla seisomaan mutta en halua myöntää että se johtuu vain hänestä.
eli te jotka sanotte ettei miehellä seiso... pahoittelut
Siinä 40-45 välillä monella rupeaa löpsähtämään. Tai sitten pitää jyystää kyllästymiseen asti että laaki lentää. Siinä iässä se liikkumattomuus, rasvainen liharuoka ja ylipaino alkaa tehdä tepposensa.
Viisikymppisenä alkaa tulla iästä johtuvia erektiohäiriöitä jos on tullakseen
Hmm. Itse olen noin nelikymppinen mies. En voi sanoa omaavani mitenkään erityisen paljon tai vähän kokemusta seksistä. - Sen verran kuitenkin olen jo ennättänyt oppia ja huomata viimeisen 25 vuoden aikana, että toisinaan on tuntunut sille, kuin omalla hepilläni olisi kokonaan oma tahto ja tai luonne. Ei se käskemällä jäykisty. Se on saattanut ikävästi "lerpattaa" sillloin kun järki (tai mielikuvat) korvien välissä olisi luullut ja uskonut, että nyt sen pitäisi olla "jäykkä".
Vastaavasti olen löytänyt itseni hieman kiusallisesta tlanteesta kun se on jäykistynyt tilanteessa, jossa jäyksitymien on tuntunut - no vähän vaivaannuttavalta ja kiusalliselta.
Paljon on myös kiinni naisesta. Tai oikeiastaan ei niinkään naiseta vaan paremmin siitä, miten hän asiaan suhtautuu. Jos heppini ei ole välittömästi erektiossa, vaan heman lerpattaa, niin eteneekö ja haluaako nainen jatkaa etenpäin.
Vai aloittaako hän minun syytelyni. että miten tai kuinka heppini taatusti olisi erektiossa, jos olsiin sitä tai tätä (vaan olen hänen mielesttään oikeasti homo tai sairas ja tai vain kokematon, tuskin oikeasti mies, kun eihän oikealla hyväkuntosiella vahvalla ja hyvä itsetuntoisella voi penis tuolla tavoin toimia muutoin).
Tai sitten nainen ryhtyy itse marttyyriksi väittäen, että kyllä olisi ojossa, jos hän itse olisi sitä tai tätä; blondi-brunetti ta tosin päin. Pieni rintainen isompi rintainen. Tai koska hänellä on n.n kiloa ylipainoa äh. Lista saattanee olla loputon.
Kuitenkin aivan turhaan, koska en usko, että olisi sellaista naista, tai naisia jotka voisivat aina ja välittömästi sytyttää milloin ja missä tahansa keent hyvänsä miehen ja miehen heppi jäyksityisi erektioon muitta mutkitta. - Ja kuten edellä jo totesin, niin ei hepini pelkästään käskemällä jäyksity.
Vierailija kirjoitti:
eli 15 vuotiaalle 37 vuotias mies
ja 10 vuotiaalle 27
ja 50 vuotiaalle 107??????????????
Itse en yli kolmekymppistä seksiin huolisi. Eivät ole edes hyvännäköisiä. :D
Kokemusta on useista miehistä ikähaitarilla 20-35v. Alle 25-vuotiaat kestävimpiä ja kykenevät useampaan kertaan vuorokaudessa.
Kokemusta myös muutamasta 40-56-vuotiaasta, joista 50+ -ikäisillä jo paljon erektio-ongelmia.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja 10 vuotiaalle 27
Ei naisen kuulu harrastaa seksiä kuin ikävuodet 15-40. Yli 40v naiset kuitenkin ovat alastomina... no sanotaan että nähtävää on enemmän kuin olisi yhdenkään miehen mielenterveydelle sopivaa.
Alle 37v miehet toki löytävät naisia kaikista ikäryhmistä koska eivät naiset ymmärrä tässäkään asiassa omaa parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja 10 vuotiaalle 27
Ei naisen kuulu harrastaa seksiä kuin ikävuodet 15-40. Yli 40v naiset kuitenkin ovat alastomina... no sanotaan että nähtävää on enemmän kuin olisi yhdenkään miehen mielenterveydelle sopivaa.
Alle 37v miehet toki löytävät naisia kaikista ikäryhmistä koska eivät naiset ymmärrä tässäkään asiassa omaa parastaan.
:D
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä! Ehdottomasti 97-vuotiaat uroot ovat parhaita! 😂😂😂
n45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tuon tempaisit?
Elämänkokemuksesta
Et taida nainen olla?
Vierailija kirjoitti:
Pelkääkö ap, että kokee itsensä epäviehättäväksi, vai mikä on aloituksen motiivi?
En. Jos mies lähtee mukaani, hän tuskin kokee minua epäviehättäväksi.
Aloituksen motiivi on se että jos lähden hakemalla hakemaan seksiä, en todellakaan halua kokea mitään ennenaikaista lerpahdusta.
Onko sinulla ongelmia seisokin kanssa?
Mun miehellä alkoi ongelmat 46v, kun oli 49v ei toiminut lainkaan.