Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä jonka älytestitulos 135?

Vierailija
17.04.2019 |

????

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItä että ihmiset tahtovat hyötyää sinusta.

Vierailija
2/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se ei varmaankaan tulisi kertomaan sitä av:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ettei hän ole lähelläkään omaa tulostani

149

Vierailija
4/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi ajatella jotain? Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on 4127 hiusta päässään?

Vierailija
5/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää ensin, millä tuo on testattu. Joku Mensan nettitesti niin helppo saavuttaa, ne on varmaan helppoja jotta saataisiin ihmiset houkuteltua varsinaiseen oikeaan testiin, joka onkin vaativampi.

Vierailija
6/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siit älyköst hyödytään kun se on älykäs? Ja on tääl joskus joku tullu oikeesti kertomaan oman superioriutensa mensa-kulttiin kuulumisestaan.

Vierailija
7/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän säälittää tuollaset reppanat, jotka yleensä rakentavat myös koko identiteettinsä sen älykkyyden pohjalle. Melkein ovat neroja ja saattais tehdä jotain suurta elämässään, mutta kuitenkin putoaa vähän sitä ennen ja lopulta jäävät tavan tallaajaksi.

Vierailija
8/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähän yksinkertaisena, koska ei tiedä ilman pseudotieteellistä palikkatestiä olevansa riittävän älykäs.

Vierailija
9/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pitäisin suht älykkäänä tyyppinä. Ainakin kunnes tuo testituloksen esiin jonka jälkeen pitäisin turhan tärkeilijänä.

Vierailija
10/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeveen osaan keittää. Äo riittävä.

Vierailija
11/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä kateellisten panettelua! 

Vierailija
12/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että: "&%#, mikä idiootti".

T. Äo 152

Vierailija
13/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu testistä,jos testi on ok kuuluu alle kuuteen prosenttiin suomalaisista.

Vierailija
14/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Paljon sen sitten pitäisi olla?

Vierailija
15/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisten keskimääräinen älykkyys on 100.

Patsi Suomessa, jossa se tuntuu olevan noin 140, ylikin.

Asun Suomen ulkopuolella, että kukaan jankkaa täällä äo:sta. Se on erikoinen suomalainen ilmiö :D

Vierailija
16/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit ilmoittavat älykkyysosamäärän ilman käytettyä keskihajontaa.

Vierailija
17/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin "vähä-älyinen" että omaan verraten huonon kompetenssin arvioimaan yhtään kenenkään älykkyyttä. Mutta usein olen saattanut nauttia tällä palstalla siitä, iiten monta ylen älykästä ja muita älykkäämpää olen voinut kohdata tällä palstalla. Hieman epäilen toisinaan.

Mutta tämä epäilyni on muiden helppo kuitata, että olen vain kateellinen. Yhtä kaikki on miltei liikuttava kun joku kertoo omaavansa n.n älykkyysosamäärän, niin lähes poikkeusketta ei mene montakaan minuuttia kun  tulee paikalle useampikin joka kertoo miten kettoja on heitä huomattavasti vähemmän älykäs ja kuinka kommentin esttänyt ja kaltaisillaan älykkyys osa on huomattavasti korkeapaa. useampikin kertoo kuuluvansa siihen joukkoon, jolla on se huippu ja kiisataton älykkyys, jollainen on vain muutamalla prosentilla pohjoisella pallon puolsikolla elävistä.  -

Eihän itseni kaltainen vähemmän älykäs kuin jatkaa lukemista koska tuskin missään muualla minulla on mahdollista päästä näin älykkkääseen seuran keskustelua  näkemään. - Tosin hieman haasttta lisää, että en aina ymmärrä lukemaani. - Joten ei liene yllätys että oikein ja ymmärrettäväti kirjoittaminenn on minulle haatse.   

Vierailija
18/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta älykkyys on ilmiönä mielenkiintoinen ja siksi keskustelen siitä mielelläni. Ystäväpiirissäni on samanhenkisiä ihmisiä. Emme pidä sitä tärkeilynä, jos joku kertoo tuloksensa, sillä ihmisten arvottaminen numeroiden perusteella on meille vierasta.

Vierailija
19/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli jotain 85 luokkaa 😂

Tutkittiin adhd:ta (joka olikin) ja siinä erilaisia palikkatestejä tehtiin ja piti muistaa numerosarjoja jne.

Tiedän pari tapausta joilla oli joidenkin testien mukaan äo tuota ap:n luokkaa ja päihdeongelmaisia molemmat. Pitivät itseään hyvinkin älykkäänä. No saattoivat ollakin, en tiedä. Äly ei ainakaan näitä tapauksia ole elämässä eteenpäin vienyt.

Että enpä noista testituloksista niin ymmärrä/perusta mutta mun äo onkin reilusti alle 100 😉

Vierailija
20/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että pystyy yksinkertaisiin aputöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän