Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska oikea hetki rakkaudentunnustukselle?

Vierailija
17.04.2019 |

Olen korviani myöten rakastunut, mutten voi sitä tietenkään heti myöntää.. Jos nainen suhtautuu kylmästi, romahtaisin täysin. Milloin on siis paras hetki tunnustaa naiselle rakastavansa tätä? Sitäkin olen miettinyt, että tilanteen pitäisi olla otollinen, eikä asiaa varmaan kannata viestittää Whatsupin kautta? Auttakaa kokeneemmat! M24

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, kannattaa pantata viimeiseen asti

Vierailija
2/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimin hetken jälkihehkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikea hetki rakkaudentunnustukselle ei koskaan tullut, niin unohdin hänet.

Tartuin hänen käteensä, koska oli oikea hetki rakkaudentunnustukselle.

Vierailija
4/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä nyt vähän tiedät mitä se nainen tuntee, jos oot niin pitkällä, että ihan rakastat?

Vierailija
5/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos ei enää millään muulla irtoa!

Vierailija
6/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosiaa 24v ja ajattelet noin vanhanaikaisesti. Nykyään pitää olla konkreettisempi. Kuten "pidän sheivatusta pimpistäsi" tai että "sulla on kaupungin paras perse". Tytöt tykkää suorasta puheesta. "Rakastan sinua" tyyppiset jutut on mummoille.

Vierailija
7/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pelästyy, jos tunnustus tulee puskista eikä osaa yhtään odottaa. Piiritä ensin pari viikkoa, yritä päästä treffeille ja anna ihastuksen syntyä naisessa sua kohtaan. Huomaat kyllä, kun saat vastakaikua ja vasta sitten tunnusta ihastuksesi. Älä silloinkaan myönnä rakastavasi, se antaa vain takertuvan kuvan itsestäsi. Eihän ketään voi rakastaa tuntematta persoonaa.

Vierailija
8/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette tunteneet? Puhu rakkaudesta vasta kun on oikeasti sen aika, koska liian aikainen rakkauspuhe soittaa hälytyskelloja - ainakin itselläni. Mutta voit kertoa jotain muuta kivaa ja kaunista ja olevasi mahdollisesti tiellä kohti rakkautta. 

Vierailija
9/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku alkaa vaikuttaa siltä että sekin ehkä tykkää susta.

Vierailija
10/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä pelästyy, jos tunnustus tulee puskista eikä osaa yhtään odottaa. Piiritä ensin pari viikkoa, yritä päästä treffeille ja anna ihastuksen syntyä naisessa sua kohtaan. Huomaat kyllä, kun saat vastakaikua ja vasta sitten tunnusta ihastuksesi. Älä silloinkaan myönnä rakastavasi, se antaa vain takertuvan kuvan itsestäsi. Eihän ketään voi rakastaa tuntematta persoonaa.

Minä kyllä kuvittelin, että ap vähintäänkin tapailee jo kyseistä naista tai seurustelevat keskenään. Ei kai aikuinen ihminen muuten rakastumisesta puhuisi, korkeintaan ihastumisesta.

Vierailija
11/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun oikealta tuntuu. Ihan niinkö eräs ukkomies tunnusti mulle.

Vierailija
12/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin vastapuolesta. Jos nainen on harvinaisempaa nopeasti syttyvää sorttia, tunnustuksen voi livauttaa nopeastikin. Tyypillinen suomalainen nainen kyllä pelästyy "MINUAKO rakastat", jos tulee kovin nopeasti.  Suomalaisen miehen ei ole soveliasta syttyä liian nopeasti.

Vierailija
13/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tätä lukevista oikeasti sanonut toiselle "minä rakastan sinua"?  Kuulostaa kamalan teennäiseltä nykyaikana.

Vierailija
14/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun nuoruudessani niin saattoi hyvin sanoa, jos niin tunsi. N43

Vierailija
15/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin vastapuolesta. Jos nainen on harvinaisempaa nopeasti syttyvää sorttia, tunnustuksen voi livauttaa nopeastikin. Tyypillinen suomalainen nainen kyllä pelästyy "MINUAKO rakastat", jos tulee kovin nopeasti.  Suomalaisen miehen ei ole soveliasta syttyä liian nopeasti.

Kyse ei ole siitä, vaan siitä että rakkaus on pysyvä ja vakaa tunne. Ensin ollaan kiinnostuneita, ihastuneita, rakastuneita jne. Vasta ajan kuluttua ja suhteen syvennyttyä voi alkaa puhua rakkaudesta. Rakastaminen on sitä, että hyväksyy toisen, on kiintynyt häneen, haluaa pitää hänestä huolta, viettää aikaa/elämänsä tämän kanssa, suojella häntä ja suhdetta, laittaa jopa aika ajoin toisen tarpeet omien edelle, sitoutua jne. 

Vierailija
16/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tätä lukevista oikeasti sanonut toiselle "minä rakastan sinua"?  Kuulostaa kamalan teennäiseltä nykyaikana.

Kuulostaa kamalan surulliselta, jos ihmiset eivät enää puhu rakkaudesta toisilleen. 

Vierailija
17/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi viime viikolla. 

Vierailija
18/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni tunnusti reilun kahden viikon jälkeen, olin tyyliin ootko tosissasi (nätisti tietysti kysyin) ja sanoi olevansa. Päivittäin oltiin siihen mennessä nähty ja kerrottu arkaluonteisiakin asioita toisillemme. Vastasin hänelle että tuo on todella ihana kuulla, mutta itse en voi vielä sanoa samaa (vaikka tunsinkin niin mutta silti oli mielestäni vähän aikaista. Sanoin itse rakastavani häntä kuukauden kuluttua.

Näin 3 vuotta jälkeenpäin tunteet on molemmin puolin vain vahvistuneet.

Olen saanut nuorempana rakkauden tunnustuksia nopeammin tai yhtä nopeasti, mutta näissä tapauksissa reaktio oli mielessäni voi ei. Päätinkin suhteet pian koska en vain tuntenut yhtä vahvasti.

Uskon että jos kyseessä on se oikea niin ajankohdalla ei ole väliä.

Vierailija
19/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro mokomaa. Se menee kyllä ohi.

Koiraa voi rakastaa kauemmin kuin naista. Ja mirriä!

Vierailija
20/22 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että nuoremmille nämä asiat vaan on vaikeampia ja kipeämpiä