Koska oikea hetki rakkaudentunnustukselle?
Olen korviani myöten rakastunut, mutten voi sitä tietenkään heti myöntää.. Jos nainen suhtautuu kylmästi, romahtaisin täysin. Milloin on siis paras hetki tunnustaa naiselle rakastavansa tätä? Sitäkin olen miettinyt, että tilanteen pitäisi olla otollinen, eikä asiaa varmaan kannata viestittää Whatsupin kautta? Auttakaa kokeneemmat! M24
Kommentit (22)
Olen suunnilleen samanikäinen kuin AP ja saattaisin kyllä vähän säikähtää jos mies jonka kanssa ei olla vähintään tapailuasteella tunnustaisi rakastavansa minua. Varsinkin, jos tämä tieto tulisi vieläpä WhatsAppin kautta. Nyt aloituksessa ei tietenkään kerrota mikä suhteesi tähän naiseen on ja kuinka paljon olette viettäneet aikaa yhdessä, mutta ehkä joku kerta kun tapaatte ihan kasvotusten ja tunnelma on sopiva, voisit kertoa vaikkapa olevasi ihastunut häneen tai kiinnostunut hänestä? Se olisi ainakin minun mielestäni tosi ihana juttu, jos kyseessä olisi mukava mies josta itsekin pidän.
N25
Kyllä meillä rakastettiin jo ihan täysillä ihan alkumetreillä puolin ja toisin, mies tosin uskalsi sanoa ensin. Ja kyllä, edelleen rakastetaan ja sanotaan se päivittäin. Eli ihan riippuu tapauksesta.