Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 104€ ja tilipäivä 26., yksin kotona , mitenköhän tuo pääsiäinen..

Vierailija
17.04.2019 |

Sairaslomalla, mies työmatkalla maapallon toisella puolella, tilin saldo tuossa.
Vihanneksia on, soijarouheetta ostin juuri, jotain juustonloppuja ja joku kermapurkki on.
Mutta ei tästä kyllä mitään pääsisäisenä juhla-ateriaa saa millään.
Ja nimenomaan joka paikassa mainostetaan jotain herkkuja ja kalliita viinejä.
Lääkkeet sain ostettua joten se on ainoa hyvä puoli tässä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi viinipuheet aina paljastaa nää trolleiksi. Huono ja tylsä.

Vierailija
2/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että mikä tuossa nyt on se vaikeus elää seuraavaan tilipäivään. 104€ on paljon rahaa, ei tarvitse mennä millekään soijarouhe-makaronilinjalle edes ja Lidlistä saa halvalla hyviä pääsiäisherkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et pärjää satasella yksin viikkoa? No johan on. Tuolla saisi kahdellekin viikon ruuat.

Vierailija
4/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet pikahiivalla kiljua (heti tänään) ja sitten ostat perunoita, makkaraa yms edullista niin pärjäät kyllä.

Vierailija
5/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 600e käteistä tällä hetkellä, tili 30.4, mitenhän pärjään?

Vierailija
6/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä merkitystä sillä on, että mies on työreissussa. Ootko kuullut sellaisesta jännästä jutusta kuin INTERNET? Mies voi varmaan siirtää sun tilille rahaa.

Vierailija
7/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan ruhtinaallinen summa yhdelle, satanen reiluksi viikoksi. Kyllä sillä taikoo vaikka mitä pöytään.

Vierailija
8/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksin asuvana (poikamiehenä) menee kahdes viikos 400e safkaan. 

Vierailija
9/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 600e käteistä tällä hetkellä, tili 30.4, mitenhän pärjään?

Osta vähän halvempaa viiniä. Eikä ole pakko olla shampanjaa

Vierailija
10/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä vaikka miljoona menis safkaan, jos siihen on vaan varaa.

Vierailija
11/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pääsiäisenä pitäisi syödä jotenkin ”hienommin”? Samanlaisia päiviä kuin muutkin.

Vierailija
12/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posdun ulkofile oli tänään 8,80 e kilo. Broiler tuotakin halvempaa. Itse teen possusta palapaistin uuniin ja lisäksi lohkoperunoita koko pellillisen. Hyvää ja edullista ja riittää moneksi päiväksi. On minulla pikku rasia mämmiäkin ja suklaamuna.

Vierailija
13/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse ostaa sampanjaa. Voi hyvin ostaa proseccoa tai cavaakin. Säästää hyvin rahaa.

Vierailija
14/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä. Mulla menee kahdessa viikossa kutakuinkin tuo AP:n 104 euroa. Ehkä tämä on joku ikäjuttu? Minä en ole enää mikään kasvava nuorimies niin hieman vähempikin riittää.

Vierailija
15/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita ja porkkanoita kukkakaalin kanssa uuniin ja lihaa tai kalaa kimpale viereen, jälkiruuaksi rahkaa ja suklaata kahvin kanssa. Se on juhla-ateria. Riittää moneksi päiväksi. Pääsiäislimppu ja mämmiä lisäksi. Ei oikeasti ole kallista, jollet rupea juopottelemaan. Sittenhän ei mikään riitä.

Vierailija
16/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tilillä 3,80€, palkkapäivä 30.4. Ruuat ostamatta ja auton verot maksamatta. Mistään pääsiäisaterioista tarvitse haaveillakaan. Aloittajalla asiat oikein hyvin. Tuommoisella summalla saat itsellesi oikein hyvät pääsiäisherkut ja jonkunlaisen viinipullonkin.

Vierailija
17/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että mikä tuossa nyt on se vaikeus elää seuraavaan tilipäivään. 104€ on paljon rahaa, ei tarvitse mennä millekään soijarouhe-makaronilinjalle edes ja Lidlistä saa halvalla hyviä pääsiäisherkkuja.

Provo, ei kannata uskoa näitä aloituksia voi voi.

Vierailija
18/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 91e, renkaat pitäisi vaihdattaa ja lapset ruokkia. Lasten lääkkeisiin + sairaalareissuihin + hajonneeseen pesukoneeseen uponnut euro jos toinenkin. Ihan olen kiitos vaan työssäkäyvä, pienituloinen yh, mutta en oikeutettu tt-tukeen. Tervetuloa kannustinloukkuun..

Vierailija
19/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 91e, renkaat pitäisi vaihdattaa ja lapset ruokkia. Lasten lääkkeisiin + sairaalareissuihin + hajonneeseen pesukoneeseen uponnut euro jos toinenkin. Ihan olen kiitos vaan työssäkäyvä, pienituloinen yh, mutta en oikeutettu tt-tukeen. Tervetuloa kannustinloukkuun..

Lapsia kannattaa tehdä vasta sitten kun on varaa ruokkia ja muutenkin elättää ne.

Vierailija
20/39 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee hyvin.

Mulla vähän reilu 30€, seuraavan kerran tulee lapsilisät, jotka lähtevät suoraan tililtä opintolainaan. Eli ensi kuun 6pvä voisi miettiä jotakin ruokaa ylipäätän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi