Mistä tietää haluaako mies viettää aikaa seurassani?
Olen aivan tavattoman hämilläni.
Ehdottelen treffejä jolloin mies lupaa järjestää jotain, mutta ei ikinä järjestä. Minä sitten järkkään treffit joista miehellä on kova kiire pois.
Juhlakutsujen kanssa on nyt muutaman kerran käynyt niin että minä olen ottanut selvää onko avec kutsut kun mies ei ole tiennyt ja olen tuupannut näin itseni mukaan.
Kesän hääkutsuihin sanoo ettei halua tulla mutta loukkaantuu kun sanoin että menen jonkun toisen kanssa.
Koitan järjestää aikaa yhdessä ja ehdottelen usein että voitaisiin tehdä tuo ja tämä yhdessä mutta mies menee mieluummin yksin koska se aiheuttaa vaivaa jos lähden mukaan.
Tunnen itseni vonkaavaksi eukoksi joka yrittää tuupata itseään seuraan joka ei siitä ole kiinnostunut. Mies kuitenkin sanoo ettei näin ole. Mää en ymmärrä yhtään mitä mies nyt meinaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo, ei se halua! Tuo ei paljon tuon selvemmäksi voi tulla. Se haluaa pitää sut varalla ja panokumppanina, mutta ei ole kiinnostunut sinusta muuten.
Eli seurani ei sinun mielestäsi kiinnosta häntä?
Mitä tälle asialle sitten voisi tehdä?Hommaat itsekunnioituksen ja selkärangan ja lakkaat tyrkyttämästä itseäsi miehelle joka ei ole sinusta kiinnostunut.
Miesten perässä ei koskaan pidä juosta. Ei ikinä.
Jos mies tahtoo nähdä naista, se järjestää tapaamisen. Jos tapaamisaikaa ei tunnu löytyvän, se ei tahdo nähdä. Hyvin yksinkertaista.
Ja yksikin vilkaisu tai toisen naisen edun asettaminen edellesi tarkoittaa todellakin ettet tule _koskaan_, _ikinä_ olemaan hänelle prioriteetti.
Tulos tai ulos.
Siis seuruteleeko ap kyseisen miehen kanssa vai onko kyse pelkästä tapailusta? Jos seurustelusta on kyse, niin luulisi sen nyt ainakin itsestään selvää kaikille pareille, että yhdessä mennään juhliin, jos avecin kanssa on kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olette ihan ehdottoman rehellisiä niin haluaako teidän miehet viettää aikaa teidän kanssa?
Kuvittelen että mieheni haluaa. Vietämme oikeastaan kaiken aikamme yhdessä. Mieheni on todennut että me olemme yksikkö ja menemme juhliin yhdessä esim. vaikka jotkut häät/sukujuhlat tms. Jos on joku poikien ilta niin en tuppaudu mukaan, mutta yleensä mies ja kaverinsa haluavat että osallistun illan viettoon, otaksun siis että myös miehen kaverit haluavat viettää aikaa kanssani. Muita tyttöystäviä sinne ei kutsuta, jännä..
Joko miehellä ei ole munaa kertoa sulle totuutta, tai sitten pitää sua varalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olette ihan ehdottoman rehellisiä niin haluaako teidän miehet viettää aikaa teidän kanssa?
Todellakin haluaa, miksi se muuten mun kanssa olisi? Me vietetään suurin osa vapaa-ajasta yhdessä.
Joo, niin mekin. Täällä kotona, jossain määrin. Juodaan esim kahvit yhdessä ja joskus saatetaan istua yhdessä sohvalla. Et ollaan kyllä samassa talossa. Mut se et ei halua noita asioita joita mainitsin aloituksessa. Et vaadinko liikoja?
Vaadit. Miehelläsi on oikeus päättää itse omasta ajankäytöstään. Sulla on oikeus vaihtaa sellaiseen mieheen, joka haluaa viettää aikaa sun kanssa, ja on kiinnostunut viettämään sitä samalla tavalla kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti haluaa. Mieheni on mm. ollessaan kavereidensa kanssa retkellä soittanut minulle ja tarjoutunut hakemaan minut mukaan (tunti ajoa suuntaansa) kun ovat niin hienossa paikassa.
.. Ihana.. Musta tuntuu ettei mulle tehtäis ikinä noin.
Mies on tyytyväinen siihen että seksi sujuu. Ja et ollaan kotona samaan aikaan. Siihen mun on tyytyminen. Muu on kuulemma liian vaikeaa. Näin.
Näin juuri. YouTube saa on videoita pilvin pimein ,joissa kysytään, mistä tietää että mies on kiinnostunut. Yksi on se, että mies haluaa varmistaa tapaamiset ja haluaa tavata sinua juuri premium deiting aikaan joka on perjantai plus viikonloppu.