Mistä tietää haluaako mies viettää aikaa seurassani?
Olen aivan tavattoman hämilläni.
Ehdottelen treffejä jolloin mies lupaa järjestää jotain, mutta ei ikinä järjestä. Minä sitten järkkään treffit joista miehellä on kova kiire pois.
Juhlakutsujen kanssa on nyt muutaman kerran käynyt niin että minä olen ottanut selvää onko avec kutsut kun mies ei ole tiennyt ja olen tuupannut näin itseni mukaan.
Kesän hääkutsuihin sanoo ettei halua tulla mutta loukkaantuu kun sanoin että menen jonkun toisen kanssa.
Koitan järjestää aikaa yhdessä ja ehdottelen usein että voitaisiin tehdä tuo ja tämä yhdessä mutta mies menee mieluummin yksin koska se aiheuttaa vaivaa jos lähden mukaan.
Tunnen itseni vonkaavaksi eukoksi joka yrittää tuupata itseään seuraan joka ei siitä ole kiinnostunut. Mies kuitenkin sanoo ettei näin ole. Mää en ymmärrä yhtään mitä mies nyt meinaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No haloo, ei se halua! Tuo ei paljon tuon selvemmäksi voi tulla. Se haluaa pitää sut varalla ja panokumppanina, mutta ei ole kiinnostunut sinusta muuten.
Eli seurani ei sinun mielestäsi kiinnosta häntä?
Mitä tälle asialle sitten voisi tehdä?
Miksi sitten sanoo ettei näin ole kun asiaa kysyn? Ja nämä samat asiat esitin hänellekin. Sanoo että olen ymmärtänyt väärin. Mitä olen ymmärtänyt väärin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo, ei se halua! Tuo ei paljon tuon selvemmäksi voi tulla. Se haluaa pitää sut varalla ja panokumppanina, mutta ei ole kiinnostunut sinusta muuten.
Etsiä parempaa seuraa.
Oletko joku hirveä läski? Jos et, niin löydät parempiakin. VOIHA MIÄKII TULLA HUUTAA SIU KORVAAS
Törkeä äijä, ihme saastaläjä, onko Vaasasta? Äkkiä karkuun, sairas narsistinen hyväksikäyttäjä ja sadisti!
Mä olen kyllä tietoinen ettei muutkaan pariskunnat vietä niin kovasti aikaa keskenään vaan ne on niitä omia menoja. Mutta onko liikaa vaadittu että jos tilaisuus tulee niin haluaisi olla toisen kanssa.
Nolointa on ollut soitella miehen ystäville ja kysellä että voinko minäkin tulla.. Ja kyllä, on esitetty kuulemma kutsu molemmille miehen kautta. Hän ei vaan ole muistanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet? Jatkatte eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku hirveä läski? Jos et, niin löydät parempiakin. VOIHA MIÄKII TULLA HUUTAA SIU KORVAAS
Heh, en ole.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä äijä, ihme saastaläjä, onko Vaasasta? Äkkiä karkuun, sairas narsistinen hyväksikäyttäjä ja sadisti!
No ei ole Vaasasta. Eikä ihan noin paha kuin luulet. On muuten mukava mutta olen vaan ymmärtänyt väärin ettei haluaisi viettää aikaa seurassani.
Jos nyt olette ihan ehdottoman rehellisiä niin haluaako teidän miehet viettää aikaa teidän kanssa?
Kun sitten kyselee ihmisiltä niin eihän ne mitään yhdessä tee. Oleilevat kotona omissa oloissaan ja ei kauheasti yhdessä tehdä mitään. Et vaadinko minä vaan liikoja?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olette ihan ehdottoman rehellisiä niin haluaako teidän miehet viettää aikaa teidän kanssa?
Todellakin haluaa, miksi se muuten mun kanssa olisi? Me vietetään suurin osa vapaa-ajasta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haluaa, miksi se muuten mun kanssa olisi? Me vietetään suurin osa vapaa-ajasta yhdessä.
Joo, niin mekin. Täällä kotona, jossain määrin. Juodaan esim kahvit yhdessä ja joskus saatetaan istua yhdessä sohvalla. Et ollaan kyllä samassa talossa. Mut se et ei halua noita asioita joita mainitsin aloituksessa. Et vaadinko liikoja?
Et pitäiskö nyt vaan antaa olla vai tyytyä siihen selitykseen ettei halua vaan lähteä mihinkään tai tehdä mitään ja se nyt vaan on liian vaikeaa jos lähden tiettyihin asioihin mukaan. Ja et oikeasti unohtaa kenelle kutsu on tai ei välitä käydä ravintolassa syömässä tai oikein muuallakaan. Viihtyy kuulemma kotona.. Vaikka ei viihdykään. On äreä kotona.
En tiedä. Miehet on marsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaat itsekunnioituksen ja selkärangan ja lakkaat tyrkyttämästä itseäsi miehelle joka ei ole sinusta kiinnostunut.
Miesten perässä ei koskaan pidä juosta. Ei ikinä.
Jos mies tahtoo nähdä naista, se järjestää tapaamisen. Jos tapaamisaikaa ei tunnu löytyvän, se ei tahdo nähdä. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Arvioisin mieheni olleen kiinnostunut seurusteluvaiheessa viettämään aikaa kanssani, koskapa oli valmis ajamaan useamman kerran viikossa 400 kmn matkan opiskelupaikkakunnalleni. Viihdymme edelleen 30 vuoden jälkeen hyvin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti haluaa. Mieheni on mm. ollessaan kavereidensa kanssa retkellä soittanut minulle ja tarjoutunut hakemaan minut mukaan (tunti ajoa suuntaansa) kun ovat niin hienossa paikassa.