Ketä tuntemaasi ihmistä et voi sietää ja miksi?
Kommentit (28)
Joitakin sukulaisiani, joita on osittain vain pakko sietää ( silloin harvoin, kun enää nähdään).
Ei mene esim. arvomaailmat yksiin ja saa aina hävetä niiden "käyttäytymistä".
Kohteliaan välinpitämätön yritän olla, mielessäni pidän idiootteina.
Erästä lastenhoitajaa, joka on nyt opintovapaalla. Ylimielinen, nokitteleva, kaksinaamainen oman edun tavoittelija, vaikka vanhemmille ja kollegoille esittää hurmaavaa. Ainoa kohtaamani henkilö, josta tulee aivan totaalinen puistatus.
Erästä mieheni ystävää. On hyvin sovinistinen ja lapsellinen tyyppi, ilkeä ja katkeran oloinen. Mustasukkainen jos mieheni viettää kanssani vaikkapa perjantai-iltaa kotona ja ei halua lähteä hänen kanssaan oluelle tms. On yrittänyt monesti tulla mieheni ja minun väliin, haukkunut minua jne. No, siinähän kävi sitten lopulta niin, että mieheni ei ole enää ko. kaverin kanssa kovin hyvissä väleissä. Onneksi.
24, onkohan meidän miehillä sama kaveri! Tai no, ex-kaveri..
Ex-pomoani "ammattirehtoria", joka pilasi koko koulun kiusaamalla ja sössimällä. Se lohduttaa, että paha on saanut palkkansa. Ainoa ihminen, joka saa ihan fyysisesti pahan olon aikaan.
Appiukko. Julmetun itsepäinen jäärä, hirveä kontrollifriikki. Ei mitään omaa elämää, mielenkiinnonkohteita, tms. Käyttää kaiken aikansa läheistensä kyttäämiseen ja kyykyttämiseen. Arvostelee toisten valintoja aina pizzan täytteistä uravalintoihin. Tuskastuttavan kapeakatseinen, sosiaalisesti kömpelö, luo kiusallisen ilmapiirin pelkästään olemalla paikalla. Ahdistava ihminen. Kohtelee aikuista lastaan edelleen kuin yläasteikäistä. Ja kyllä, olen harkinnut eroa miehestäni tämän kamalan appiukon takia.
Selaisia kloonattuja paremman keskiluokan mammoja. On kaikki kulutustavarat, asunnot, vaatteet, autot, ammatit, miehet jne. kuin samasta muotista, samoja merkkejä. En voi sietää varmaan sen vuosi, koska miten vielä kolmekymppisetkin voivat olla laumasieluja? Ehkä pidän heitä uhkana, ei että tuntisin itseni huonommaksi, mutta en vaan ole samalla aaltopituudella.
5/5