Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären mies ei osaa vaihtaa autonrenkaita

Vierailija
16.04.2019 |

Minulla on tytär ja hänen mies kylässä ja pyysin vävypoikaa vaihtamaan auton renkaat.Aina ennen oma mies vaihtoi mutta nyt on ensimmäinen kevät ilman häntä ja tarvitsin apua rengasvaihtossa.Mutta ei osaa tämä mies vaihtaa.Kysyin sitten että miten oman autonne renkaat saitte vaihdettua?Niin kuulema sitten autoliikkeessä!Kyllä ihmettelen miksi tytär valitsi noin avuttoman miehen, kun oma isänsä oli niin kätevä kaikessa.. kaipaan häntä niin paljon

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ajokortin omistajan pitäisi osata vaihtaa renkaat. Voi olla, että tien päällä menee kumi puhki ja vaikka uusissa autoissa ei olekaan aina vararengasta niin joskus voi joutua ajamaan vanhemmalla autolla 👍 Perheen kansaa voi pitää renkaanvaihtotalkoot niin sujuukin nopeammin ja pienemmällä vaivalla 🙂

Vierailija
42/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaakos tyttäresi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatkos sinä? ;D;D;D;D;D;D;D

Vierailija
44/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaiden vaihto on nykyään liikkeissä niin nopeaa ja halpaa, että ei niitä monikaan enää itse vaihda, vaikka olisi niin tehnyt vuosikymmeniä aiemmin. Ajat ovat tässä muuttuneet.

Vierailija
45/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 euroa talvisäilytys ja vaihto. kuka jaksaa vaihtaa itse?

sairaan kallista 10 minuutin hommasta

Vierailija
46/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renkaiden vaihto on nykyään liikkeissä niin nopeaa ja halpaa, että ei niitä monikaan enää itse vaihda, vaikka olisi niin tehnyt vuosikymmeniä aiemmin. Ajat ovat tässä muuttuneet.

Joo ja tuurilla vääntävät paikat mutkalle kun pulttipyssyllä maksimitehoilla pitää vääntää niin tiukalle että "varmasti pysyy", koska aluvanteet pitäisi yleensä jälkikiristellä jonkin matkan päästä eivätkä halua mitään "rengas irtosi"-reklamaatioita.

Vierailija
47/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaiset renkaat eivät ole vaihdettavissa kotikonstein.

Aika hyvä vitsi

Vierailija
48/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaita jo vaihtanut 14 vuotiaasta asti kun tuolloin taskurahaa ja renkaatkaan vielä olleet mitään järkyttävän painavia kuten nykyään.Vielä täytyi jarrutkin purkaa ja herkistää.Hotelleissa kyllä nopeaan vaihtokehotuksia kun vanhoille olisi ottajia jobbareilla ja idän porukka.

Vierailija
49/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka vaihdatte renkaat itse niin onko teillä koneet vai meneekö perinteisesti rengasraudoilla?

Vierailija
50/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksi tulee tyttösi elämä jos mies ei osaa mitään käytännön asioita joita muut miehet osaavat.

Mitä jos pikku tyttönen opettelisi ihan itse tekemään niitä hommia joihin muuten menee rahaa? En keksi yhtään työtä jossa pimppi olisi tiellä.

/34

Vierailija
51/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 euroa talvisäilytys ja vaihto. kuka jaksaa vaihtaa itse?

Ihminen, joka päättää itse renkaiden vaihtoajan ja ottaa muutenkin vastuun elämästään.

Vierailija
52/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan yleistä nykyään.

Jos poika ei ole amis joka harrastaa mopojen rassausta jne. hänestä ei useinmiten ole tekemään mitään käytännön töitä.

Monessa kodissa ei lasten tarvitse tehdä mitään kotitöitä koko lapsuutensa ja nuoruutensa aikana. Sitten kun pitäisi pärjätä omillaan, ei kyetä edes lamppua vaihtamaan omatoimisesti.

Tästä syystä parasta aviomiesmateriaalia ovat maalla kasvaneet, jotka ovat ainakin jossain vaiheessa olleet kaupungissa korkeakoulussa. On saatu vähän avarampaa näkökulmaa elämään opintojen parista ja isommista kuvioista, mutta toisaalta nuoruus maalla on opettanut käytännön hommia. Ei olla tumpeloita, jotka eivät osaa vaihtaa autonrenkaita, porata hyllyä seinään tai sytyttää edes takkaa.

Mutta niinhän se on, että ei ole ap:n hallinnan alaisuudessa, minkälainen mies hänen tytärtään miellyttää.

En ole kyllä koskaan kuullut miehestä, joka on porannut hyllyn seinään. :'D

Vierailija
53/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppoa käydä vaihdattamassa renkaat, joten harva taitaa opetella sitä taitoa. Itse osaan vaihtaa ja vaihdankin omani, koska isä opetti. Veljeni tosin ei osaa, koska hän ei ole jaksanut opetella. Onhan se hyvä taito tosin. 

Vierailija
54/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyttäres on ilmeisesti mennyt naimisiin kunnon rahamiehen kanssa, olisit onnellinen. On paljon järkevämpää maksaa jollekin renkaanvaihdosta tai vaikka puutarhahommista, jos oma tuntiansio on huomattavasti näitä korkeampi, ja asiaan ei ole erityistä intohimoa.

Vierailija
55/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan ihan mielelläni kohtuullisen korvauksen hyvin ja takuulla turvallisesti suoritetusta työstä. Puhumattakaan siitä, miten fiksua on tukea yrittäjiä talouden kannalta.

Vierailija
56/85 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan tyttäresi vaihtaa renkaat sinun autoosi jos et osaa. Minä ainakin teen kaikki hommat itse jos ei ala heti tapahtua. Ethän voi kesää ajaa talvirenkailla siksi ettei joku mies niitä sulle vaihda. Ei ole rakettitiedettä, tunkki alle ja rengasavain käteen.

Vierailija
57/85 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette sitä mieltä että minun pitäisi itse ne vaihtaa niin tiedoksenne, että minulla on nivelrikko. En minä pysty siihen itse.Tytär taasen ei osaa eikä hän ole mikään puntinnostajakaan.aika loukaavaa on kyllä teidän käytös.

Ap

Vierailija
58/85 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tyttäresi osaa tehdä ruisleivän itse, ettei tarvitse kaupasta ostaa? Vai onko kaksi avutonta löytänyt toisensa?

Vierailija
59/85 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nykymies on tälläinen uusavuton. Onneks oma mies on perinteinen, osaa vaihtaa renkaat ja korjata kaiken muunkin. Ei ole mikään tyhjänpäiväinen hipsteri.

Vierailija
60/85 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette sitä mieltä että minun pitäisi itse ne vaihtaa niin tiedoksenne, että minulla on nivelrikko. En minä pysty siihen itse.Tytär taasen ei osaa eikä hän ole mikään puntinnostajakaan.aika loukaavaa on kyllä teidän käytös.

Ap

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Miksei tyttäresi osaa tai jaksa? Oletteko kasvattaneet hennon pikku prinsessan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi