Tyttären mies ei osaa vaihtaa autonrenkaita
Minulla on tytär ja hänen mies kylässä ja pyysin vävypoikaa vaihtamaan auton renkaat.Aina ennen oma mies vaihtoi mutta nyt on ensimmäinen kevät ilman häntä ja tarvitsin apua rengasvaihtossa.Mutta ei osaa tämä mies vaihtaa.Kysyin sitten että miten oman autonne renkaat saitte vaihdettua?Niin kuulema sitten autoliikkeessä!Kyllä ihmettelen miksi tytär valitsi noin avuttoman miehen, kun oma isänsä oli niin kätevä kaikessa.. kaipaan häntä niin paljon
Kommentit (85)
No mitä sitten? Eikö paikkakunnalta löydy muka yhtään rengasliikettä tai autokorjaamoa jossa renkaiden vaihto onnistuisi? Mikä pakko ne on itse vaihtaa, itse en uskaltaisi sitä tehdä vaikka onnistuisikin.
Mitä sitten jos pultit jää liian löysälle tms. ja rengas irtoaa kesken ajon? Kuka siitä on vastuussa jos on itse vaihtanut renkaat? Kun ammattilainen vaihtanut renkaat niin on ainakin tiedossa mihin syyttävää sormea saa osoittaa jos jotain sattuu.
Miksi et vaihda itse tai vaihdata autoliikkeessä?
Ei se vävypojan homma ole sinun autoosi renkaita vaihtaa.
Öö, entäs jos vaihdat ihan itse! Ei se mitään rakettitiedettä ole.
Jaa että sellainen vävypojan hyväksikäyttäjä. 😤
Etkö itse osaa? Käytä palveluja, se työllistää.
Anoppi vaan yritti fantasiaa hikisestä vävypojasta toteuttaa.
Valitettavan yleistä nykyään.
Jos poika ei ole amis joka harrastaa mopojen rassausta jne. hänestä ei useinmiten ole tekemään mitään käytännön töitä.
Monessa kodissa ei lasten tarvitse tehdä mitään kotitöitä koko lapsuutensa ja nuoruutensa aikana. Sitten kun pitäisi pärjätä omillaan, ei kyetä edes lamppua vaihtamaan omatoimisesti.
No en usko :D
Kukaan heteroksi tunnustautuva mies ei kehtaisi tuollaista myöntää naisten pyytäessä. Kyllä sit mentäs riskillä jos muka oikeasti ei osaa vaihtaa.
Osaako tyttäresi? Vaihtakaa yhdessä.
Miksi et pyydä tytärtäsi vaihtamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan heteroksi tunnustautuva mies ei kehtaisi tuollaista myöntää naisten pyytäessä. Kyllä sit mentäs riskillä jos muka oikeasti ei osaa vaihtaa.
Olisi aika sekä sinun että AP:n tulla jo tänne 2000-luvulle noine homehtuneine arvoinenne.
Voi ristus kun nousi ihan vanha viha pintaan tästä keskustelusta, kun muistui mieleen se Iholla(?)-kausi, jossa nainen sätti miestään "miten et osaa muka yhtä Ikea-kaapistoa kasata?!", ja tulokulma oli nimenomaan se, että pitäisi osata koska on Mies. Eukko itse oli ihan yhtä käsi kokoamisen kanssa kuin miehensäkin.
Ihan sylettää vieläkin, näin itse Ikea-p*skansa kokoavana naisena.
50 euroa talvisäilytys ja vaihto. kuka jaksaa vaihtaa itse?
Jos minun äitini autoon pitäisi renkaat vaihtaa, voisin minä tyttärenä sen tehdä, isävainaa näet opetti. Siinä autossa on vieläpä kevyemmät renkaat kuin omassa autossani. Ei siihen minun miestäni tarvittaisi. Äiti tosin käyttää autonsa renkaanvaihdossa huoltamolla. Ap:n miesvainaa ei sitten opettanut tyttärelleen elämän käytännön taitoja?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan yleistä nykyään.
Jos poika ei ole amis joka harrastaa mopojen rassausta jne. hänestä ei useinmiten ole tekemään mitään käytännön töitä.
Monessa kodissa ei lasten tarvitse tehdä mitään kotitöitä koko lapsuutensa ja nuoruutensa aikana. Sitten kun pitäisi pärjätä omillaan, ei kyetä edes lamppua vaihtamaan omatoimisesti.
Olen kuullut että armeijassa on tullut vastaan sellaisia jotka ei ole koskaan sitonut kengän nauhoja,ja ihan huippu oli yksi tyyppi joka ei tiennyt mikä on vyö!
Ei sitten sun mies opettanut tuota hommaa tytölleen. Jämähtänyt sovinisti siis oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika sekä sinun että AP:n tulla jo tänne 2000-luvulle noine homehtuneine arvoinenne.
Voi ristus kun nousi ihan vanha viha pintaan tästä keskustelusta, kun muistui mieleen se Iholla(?)-kausi, jossa nainen sätti miestään "miten et osaa muka yhtä Ikea-kaapistoa kasata?!", ja tulokulma oli nimenomaan se, että pitäisi osata koska on Mies. Eukko itse oli ihan yhtä käsi kokoamisen kanssa kuin miehensäkin.
Ihan sylettää vieläkin, näin itse Ikea-p*skansa kokoavana naisena.
Olen kyllä ihan oikealla luvulla.
Mies vaan osaa tuollaiset asiat jos on hetero. Ei niitä missään mieskoulussa opeteta.
Ihan sama juttu kuin minulle aina jouluisin naiset sanoo "en ole sitten mikään perinteinen nainen, en osaa mitään lahjoja paketoida". Silti osaa.
Ap joutuu hankkimaan uuden miehen, jos aikoo autoa pitää. Se on sama blues taas syksylläkin edessä.
Entä sitten? Ei minunkaan mieheni osaa. Ei olla ikinä omistettu autoa, kuljemme pyörillä ja julkisilla. Eikä me olla mitään pääkaupunkiseudulla hipstereitä.
Taitaa olla homo.