Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stadin asunnot / HEKA - Kirvesmiehenkatu 2

Hakija
16.04.2019 |

Jutellaan täällä Kirvesmiehenkatu 2 -uudiskohteen hausta.

"Kirvesmiehenkadun uudiskohteen hakuaika on päättynyt. Kiitos mielenkiinnosta, vastaanotimme 4759 hakemusta. Asuntotarjouksista ilmoitetaan valituille 31.5. mennessä tekstiviestillä ja sähköpostitse. Muille kuin asukkaaksi valituille ei lähetetä ilmoitusta. Kerromme etusivun uutisissa, kun kaikille asukkaiksi valituille on tästä ilmoitettu."

Noilla hakijamäärillä tarvitaan lottovoitto tai "lottovoitto".

Kommentit (474)

Vierailija
101/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut kaksion?

Vierailija
102/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette alustavan tarjouksen saaneet ja toimittaneet pyydetyt liitteet. Kuinka nopeasti on tullut vahvistettu asuntotarjous? 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eilen tai tänään tullut tarjouksia? :) Näyttää selvästi vähentyneen viestit onnellisilta tarjouksen saaneilta, joten liekö alkaa olla asunnot jaettu jo... Peruutuksia voi tietenkin tulla ainakin..

Vierailija
104/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli neliöön tarjous viime viikolla. 2 aikuista ja 2 pientä lasta. C-rappu. Oletan, että neliöt tarjottiin heti. Isännöitsijälausunto tulee hoitaa nopeasti, meillä kävi maanantaina tarkistamassa tilat (olemme myös vaihtajia). Vaikuttaa, että pikkulapsiperheet ovat olleet etusijalla isompia asuntoja hakiessa. Uskomaton fiilis kyllä, emme odottaneet tällaista "lottovoittoa". Loppuelämän asunto mahdollisesti.

Vierailija
105/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli tarjous F- rapusta neliöstä 👌🏼 Meitä muuttaa nelihenkinen perhe, lapset 3v ja toisen LA tässä kuussa :) mies päätoiminen opiskelija ja minä äitiyslomalla. On kyllä lottovoitto tämä!

Muuten hyvä mutta ei ollut kyseisessä rapussa 4 h asuntoja..

Vierailija
106/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli tarjous F- rapusta neliöstä 👌🏼 Meitä muuttaa nelihenkinen perhe, lapset 3v ja toisen LA tässä kuussa :) mies päätoiminen opiskelija ja minä äitiyslomalla. On kyllä lottovoitto tämä!

Muuten hyvä mutta ei ollut kyseisessä rapussa 4 h asuntoja..[/quote

Kyllä siellä niitä on.

Kävin itse juuri katsomassa listasta niin C-rapusta löytyy myös h+kt

Vierailija
107/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olin kattonu väärin ja olikin E- rappu kyseessä :) ja tosiaan tarjous tuli jo maanantaina.

Vierailija
108/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette alustavan tarjouksen saaneet ja toimittaneet pyydetyt liitteet. Kuinka nopeasti on tullut vahvistettu asuntotarjous? 😊

Seuraavana päivänä liitteiden toimittamisesta tuli!

Vierailija
109/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarjouksia saaneita tänään?

Vierailija
110/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko 4h saaneet uusia vai vanhoja hakijoita?

Vierailija
111/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko 4h saaneet uusia vai vanhoja hakijoita?

Siihen on vastattu sekä että

Vierailija
112/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli asuntotarjous 4h asunnosta 5-henkiselle perheelle, ollaan vaihtajia ja oltu asuntovaihtopörssissä lähes vuoden jossa kukaan ei ollut valmis asunnonvaihtoon kun syrjässä ja putkiremontti edessä joten tämä meille lottovoitto :)

Vierailija
113/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olin kattonu väärin ja olikin E- rappu kyseessä :) ja tosiaan tarjous tuli jo maanantaina.

Onkohan tällä viikolla tarjouksen saaneet peruuttajien jälkeen jonossa olleita kun meille tarjous tuli viime viikolla ja luulisi että kaikki ensimmäisenä tarjouksen saaneet saisivat ilmoituksen yhtä aikaa

Vierailija
114/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli asuntotarjous 4h asunnosta 5-henkiselle perheelle, ollaan vaihtajia ja oltu asuntovaihtopörssissä lähes vuoden jossa kukaan ei ollut valmis asunnonvaihtoon kun syrjässä ja putkiremontti edessä joten tämä meille lottovoitto :)

Onnea! Mukavia uutisia. Tänäänkö saitte?

Vierailija
115/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mukavia uutisia. Tänäänkö saitte?

Viikko sitten tuli tieto :)

Vierailija
116/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä perheellisiä asuntotarjouksen saaneita joilla tietoa alueen päiväkodeista? 🙂

Vierailija
117/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop! Uusia asunnonsaajia?

Vierailija
118/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Itse asunut täällä 12v. Täällä on rannalla yksi päiväkoti( tuorinniemi) ja ala-asteen koulun lähellä Merituuli. Toki myös pieniä päiväkoteja löytyy kuten satama🤔.. en ole ihan varma oliko ihan tuolla nimellä.

Vierailija
119/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, että kalasataman uudiskohteen asuntoja jaettu tänään vielä, vaikka määräpäivä oli jo viime kuun vika. Onkohan tämän kohteen jako pysäytetty, kunnes tässä kuussa muuttovalmiit kohteet saadaan pois alta 😱

Vierailija
120/474 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joo! Mun kaveri sai eilen 9.5. tarjouksen 1h+k kalasatamasta. Eli vielä ilmeisesti peruutuksia tullut ja niitäkin jaossa vielä.