Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytätkö vanhemmalta mitä olet?

Vierailija
16.04.2019 |

??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljaa niin kukaan ei huomaa kuinka lapsi olen vielä.

Vierailija
2/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v, näytän mielestäni 47-vuotiaalta ja miehen mielestä kolmekymppiseltä. Kavereiden mielestä ikäiseltäni, kuten hekin. Että ota tuosta nyt sitten selvää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja mielestäni näytän aika lailla ikäiseltäni. Vielä pari vuotta sitten näytin selvästi nuoremmalta, en tiedä mitä tapahtui...... :D

Vierailija
4/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina näyttänyt 10v ikäistäni vanhemmalta. Ajattelin että se pysähtyy kun vanhenen mutta nyt 45v näytän 55v. Nuorena 17v pääsin helposti baariin jossa ikäraja 21v kun näytin 27v. Koskaan ei ole missään, ikinä kysytty papereita.

Vierailija
5/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 27-vuotias ja olen aina näyttänyt nuoremmalta kuin olen. Olen vaalea, pienikokoinen ja pyöreäkasvoinen. Siinä lienee syyt miksi näytän nuoremmalta. Minulla on 1-vuotias lapsi ja päiväkodissa minua on luultu hoitajaksi kun haen lastani...”kun näytät niin nuorelta”. Samoin kaupassa kysytään edelleen poikkeuksetta henkkarit, jos ostan alkoholia.

Vierailija
6/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Yksi miespuolinen homotyökaveri sanoi, että näytän paljon nuoremmalta ja yksi nuori opiskelija sanoi, että näytä jotain vähän päälle 30-vuotiaalta. Ehkäpä olivat vain kohteliaisuuksia, kun miestä ei löydy, joka mua tahtoisi. N48

Vierailija
7/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän ikäiseltäni, 37-vuotiaalta. En ole kysellyt muiden mielipiteitä, asia ei niin kamalasti kiinnosta. Ostin kuoharia viikonloppuna, ja minulta kysyttiin paperit. Eli alkon myyjä joko piti minua kiikunkaakun-kolmikymppisenä tai kyseessä oli piilokamera.

Vierailija
8/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jääkin nyt jotenkin kaipaamaan tietoa, että miltä minkäkin ikäisen pitäisi keskimäärin näyttää? Onko sellainen olemassa? Jos on niin linkkaa?

Uskon näyttäväni nuoremmalta kuin olen ja sitä on enemmän sanottu. Kukaan ei ole sanonut, että näyttäisin vanhemmalta, mutta sanotaanko sitä kellekään? Niin?

Vierailija
9/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole erityisemmin miettinyt asiaa. Olen 37-vuotias, ei ryppyjä eikä juonteita, mutta toisaalta en tiedä onko muilla ikäisilläni. Käyn salilla eikä minulla ole lapsia joten vartalokin on aikalailla samanlainen kuin parikymppisenä. Hiukset ovat pitkät, mutta en tiedä nuorentaako se vai vanhentaako. 

En ole tainnut pahemmin vertailla muihin. 

Vierailija
10/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän. Ihmiset tietysti aina sanovat, että "luulin sinua parikymppiseksi", mutta oletan sen olevan kohteliaisuus. Ainakin iskemään tulevat miehet ovat ehkä neljävitosesta ylöspäin, mutteivät kuitenkaan mitään pappoja, joten oletan näyttäväni nelikymppiseltä. Kolmekymmentä siis olen.

Vierailija
11/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin näyttäväni huomattavasti vanhemmalta, ainakin jos miettii miten tällä palstalla julkkiksista puhutaan. Että varmaan kuusikymppiseksi tai jotain luulisivat varmasti minuakin.

Vierailija
12/12 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän omasta mielestäni ja tästä on myös tullut lukuisia kommentteja muilta. Esim. kun itsekin alaikäisenä hoidin nuorempien sisarusteni asioita, luultiin, että he ovat lapsiani. Yöelämässä ikääni on kohteliaasti arvailtu vuosikymmen pari yläkanttiin. Ärsyttävää, mutta enpä ole kyllä mistään jäänyt paitsi tämän takia.

Olen myös aina tuntenut itseni vanhemmaksi kuin olen. Kakarana olin kuulemma tosi pikkuvanha. Teininä en jaksanut kiinnostua yhtään ikäisteni asioista vaan vaihdoin mieluummin mummojen kanssa neulemalleja ja kirjavinkkejä ja kuuntelin 60-luvun bändejä. Silloin inhosin itseäni, kun en sopinut ikäisteni joukkoon, mutta vuosi vuodelta siitä on tullut helpompaa, kun ikätoveritkin ovat vähitellen alkaneet kypsyä :)