Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suutelee ekoilla treffeillä

Vierailija
16.04.2019 |

Niin minkä viestin se antas(miehelle)?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole jo kiire kouluun?

Vierailija
2/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon töissä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon töissä😂

Töihin siitä. Pois palstalta. Heti.

Vierailija
4/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudeltiin ensimmäisten treffien päätteeksi. Yhdessä ollaan vieläkin.

t. mies

Vierailija
5/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet tosi tyrkky.

Vierailija
6/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet raskaaksi!

Vierailija
7/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupailee jatkoa seuraavilla.

Vierailija
8/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin ensi treffejä seuraavana päivänä yhteen 😂

Vierailija
9/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. jos mies ei edes vähän halua suudella ensimmäisillä treffeillä, niin tulkitsen sen itse niin ettei ole kiinnostusta/vetovoimaa. Kyllä vähintäänkin halata pitää tai ei toista tapaamista tule.

Vierailija
10/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. jos mies ei edes vähän halua suudella ensimmäisillä treffeillä, niin tulkitsen sen itse niin ettei ole kiinnostusta/vetovoimaa. Kyllä vähintäänkin halata pitää tai ei toista tapaamista tule.

Tämä. Samoin jos minua ei suutelu kiinnosta, niin siihen jäävät tapaamiset.

Vierailija
11/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä me rouvan kanssa ensitreffien päätteeksi pantiin. Ja kohta 20 vuotta on oltu naimisissa.

Vierailija
12/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suutele tai edes melkein suutele ensimmäisillä treffeillä, niin ei ole eväitä kuin kaveruuteen.

Vierailija
13/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt ei ole minkään tae.

Vierailija
14/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä pantiin kolmansilla asuttiin yhdessä nykyäänkin yhdessä...

Vierailija
15/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tae siitä että ei ole edes mahkuja jatkoon, jos ei tuota vertaa ole vetoa.. Kyllä vähän pitää lämmetä heti alusta alkaen, jos muutakin kuin kaveria etsitään.

Vierailija
16/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ensitreffeillä suutelu ole ihan normaalia. Oudompaa olisi vaikkapa lopuksi kätellä ja sanoa että Soitellaan. Niin varmaan 😂

N37

Vierailija
17/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tae siitä että ei ole edes mahkuja jatkoon, jos ei tuota vertaa ole vetoa.. Kyllä vähän pitää lämmetä heti alusta alkaen, jos muutakin kuin kaveria etsitään.

Ihme homma, itse haluaisin tutustua vähän paremmin ennen mitään suutelua tai seksiä. Eikä se tarkoita ettenkö voisi olla kiinnostunut.

Vierailija
18/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku pusu treffien päätteksi kruunaa koko illan.

Vierailija
19/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla ehkä vähän estynyt mies, koska en itse välttämättä ole "valmis" uutelemaan ensitreffeillä. - Saatan olla, mutta voin yhtä hyvin olla olematta. Halaamaan olen varmaemmin valmis.

Mutta, mutta jo tällä hetkellä (hetkellisesti?) vaimeampi "me too" kamppanjointi taisi tehdä osan miehistä hieman varovaisemmaksi, mitä on oikein ja sopivaa tehdä. Ja erityisesti mitä on sopivaa ja oikein tehdä ensimmäisten treffien yhteydessä, ettei vaikuttaisi myöskään liian innokaalta. tai pahemmassa tapauksessa epätoivoiselta tai vain puhtaasti itsekkäältä,.. 

Tiedän myös, että on olemassa heitä (luultavasti enempi miehiä), jotka uskovat myös, että etenemällä mahdollisimman nopeasti harrastamaan seksiä naisen kanssa, niin luo tai muodostaisi näin lujemman ja vahvemman pohjan parisuhteen syntymiselle ja jatkolle. Itseän tällaien ajattelutapa lähinnä hämmästyttää.  

Vierailija
20/24 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavilla treffeillä siirrytään ruualnsulatuskanavan toiseen päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi