Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajustepilvi, eikö ihmiset itse haista?

Vierailija
15.04.2019 |

Tänään tuli vastaan isä ja leikki-ikäinen lapsi. Puoli korttelia ennen ohitustilannetta tuuli toi sen imelän pyykinpesu- ja/tai huuhteluaineen tuoksun, niin voitte kuvitella mikä se öyhy oli siinä metrin etäisyydellä. Eikö nämä ihmiset itse haista sitä vai haluaako ne kulkea paksussa tuoksupilvessä? Voin kuvitella että tuon perheen kotiin ei astmaatikoilla ole asiaa...

Ei tuo nyt ulkoilmassa haitannut, siinäpä öyhyävät, mutta ihmetyttää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hajuu tulee nii monista asioista niin en ymmärrä et miks joku kemiallinen kukantuoksu on just se pahin.

Koska se haju tulee nimenomaan niistä kemikaaleista. Ei ihmistä ole ns. ohjelmoitu haistelemaan sellaista, se ei ole luonnollista.

Vierailija
22/23 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään siitä jos tuoksuu hyvältä..

Tiiän yhen astmaatikon, joka käyttää itekki jtn tuoksuvaa, mut ne on vaan niitä sen omia mitä se haluaa/pystyy. kaikki muut tuoksut on ei ei.

hajuu tulee nii monista asioista niin en ymmärrä et miks joku kemiallinen kukantuoksu on just se pahin.

Koirankakka haisee kakalle, pakokaasu pakokaasulle, havumetsä havulle ja kalatiski kalalle. Ihmisen ei tarvitse haista päälle kaadetuille kemikaaleille, ja voimakkaat hajut hajun vuoksi ovat pahimpia siksi että ne ovat turhia. En tykkäisi siitäkään jos ihminen kuljettaisi mukanaan koirankakka haistakseen koirankakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana käyttää hajusteita provosoivasti ja tupakoin myös. Olen ihmisyliherkkä. Eli en halua muita lähelleni. Siksi kaadan puolidesiä hajuvettä niskaani ja tupakoin myös aina kun on mahdollista. Pidän ihmiset kaukana. Jos joku lähestyy niin tiedän että se on pakolla ryöstäjä tai terroristi ja ei mikään muu.

Aiheutan paljon ärsytystä ympäristössäni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi