Vihreät valitsee uuden puoluejohtajan kesäkuussa. Voisiko nyt olla James Potkukelkan vuoro?
Hänhän on puolueen ilmastonmuutos asiantuntijoiden kärkinimiä.
Kommentit (20)
Nyt meillä on eduskunnassa Father Christmas sekä Apuvamies. Kumma jos ei Suomi nouse!
Ohisalo käytännössä varma Vihreiden seuraava puheenjohtaja.
Mä voin kuvitella kun pikkujouluissa juoppo saamelainen laulaa nunnukaloiloota taikka pirkka niminen roma ni kyselee työministeriltä hassuja kysymyksiä.
Ohisalo on nuori ja fiksu yhteiskuntatieteiden tohtori (ei siis kirkkoslaavin :D), joka ei töppäile miesten tyyliin. Tosin kaikkein karismaattisin esiintyjä on Pekka Haavisto.
Ei vastavalittua uutta edustajaa pj:ksi valita.
Luulen, että herra numero 47 vie tällä kertaa pidemmän korren.
antaahan Jameksen vielä kasvaa korkoa, vielä ei ole hänen aikansa.
Ollaanpas sitä nyt katkeria vihreiden vaalivoitosta. Ohisalon on seuraava puhis.
Mitä Petelius sanoo Naton sotaharjoituksesta!
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas sitä nyt katkeria vihreiden vaalivoitosta. Ohisalon on seuraava puhis.
Kyllä mua ihmetyttää näiden julkkisehdokkaiden läpipääsy. Mitä heillä on annettavaa yhteiskunnalle?
Ehhehe-ehhehe... Vihreiden puheenjohtajaksi valittiin hän! Kiitos, nam! Rouva on hyvä vaan!
AAAAAAAA-PU-VA! A-PU-VA! APUVA, APUVA, AAPUUVAA! APUVA!
Vierailija kirjoitti:
Mitä Petelius sanoo Naton sotaharjoituksesta!
Seuraava puolustusministeri.
Entäs se tûmma kaveri, jonka nimi muistutti ehkäisyvälinettä. Hänessä on ainesta vaikka mihin. Ironista kyllä, sillä hänen kotimaassaan ei ole koskaan käytetty ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo on nuori ja fiksu yhteiskuntatieteiden tohtori (ei siis kirkkoslaavin :D), joka ei töppäile miesten tyyliin. Tosin kaikkein karismaattisin esiintyjä on Pekka Haavisto.
Hyi víttu ja oksennus!
Jepo kirjoitti:
Kuka v****n Kari?
Salmelainen
Kyllä minä rohkenen arvella, että Jarno Ahmasta tulee puheenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä rohkenen arvella, että Jarno Ahmasta tulee puheenjohtaja.
Loistavaa liikenneministeriainesta!
Vieläköhän esittää saamelaisvitsejä?
Minua niin harmittaa, että Ohisalo sai vaaleissa enemmän ääniä kuin Kari. Kari olisi varmin tapa saada Vihriden nousu taittumaan. On se sen verran hölmö.