Mikä on ylipäätään tekosyysi käyttää lähimaksuominaisuutta?
Kommentit (12)
Nopeus. Miten ne ongelmat muuttuisivat, jos en käyttäisi sitä?
Kerroppas niitä ongelmia. Lähimaksu ei tule käyttöön ennen kuin olet näppäillyt pin-koodin, joten postissa hukkuminen ei haittaa. Samoin se pelätty "rosvojen omat laitteet joilla koskettelee lompakoita" on humpuukkia, en ole kuullut yhdestäkään tapauksesta.
Mulla on tosi harvoin niin pienet ostokset, että voisin lähimaksulla maksaa, että silloin kun on, en muista sitä käyttää. Olenko nyt jotenkin muita parempi?
On nopeampi. Miksi en käyttäisi jos ostokset on < 25?
Olen myös varautunut varkaiden etälukulaitteisiin ja minulla on RFID-lompakko. Eipä saisi muutenkaan kuin sen max 25 euroa varastettua tuota kautta. Ei hirveästi hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös varautunut varkaiden etälukulaitteisiin ja minulla on RFID-lompakko. Eipä saisi muutenkaan kuin sen max 25 euroa varastettua tuota kautta. Ei hirveästi hetkauta.
Kohtahan se on 50€
Vierailija kirjoitti:
50
Tekosyy??
Miksi en käyttäisi? Helppoa.
Mitkä ne ongelmat on? Kerran yritin maksaa debit-kortilla lompakko kädessä. Pääte nappasi lompakosta luottokortilta lähimaksun. Kassa vain sanoi, että maksu tuli jo. Myöhemmin näin, että maksu oli mennyt "väärältä" kortilta.
Miksi lähimaksun käyttäminen on mielestäsi tekosyy? Eikö täällä saa kukin toimia haluamallaan tavalla? Vai onko pyydettävä lupa?
Oletteko ajatelleet, kuinka likaisia ne maksupäätteiden numeronäppäimet ovat? Onko kukaan koskaan nähnyt, että ne päivän aikana pyyhittäisiin?
Mitä ongelmia siinä on?