Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään kampaajaani!

Vierailija
15.04.2019 |

Tämä on aivan kauheaa ja tosi hölmöä! Pitkäaikainen kampaaja joutui sairauslomalle joten jouduin etsimään uuden.

Olen käynyt pari kertaa uudella, on tosi etevä ja tosi mukava niin kauan kuin asiat menevät hyvin, mutta kun olen töiden takia siirtämään niin tosi kiukkuinen.

Nyt menen vielä uudestaan, mutta pelkään oikeasti! On tämä järjestöntä! Mietin pitäisikö vaihtaa, vaikka tämä on lähellä ja hyvä.

Mitä neuvotte? Ihan ihme ja outo tilanne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis joutunut omien töiden takia siirtämään*

Vierailija
2/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkäät kampaajaa? Ihan järjetöntä, kannattaa vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda. Pitää osata käyttäytyä siinä työssä.

Vierailija
4/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Vierailija
5/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
6/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi ketään saksien kanssa selkäni taakse.

Hyvin oppii vuosien aikana itsekin tasoittamaan. Säästyy aikaa ja rahaa.

Vierailija
7/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella outo, jos edes kysyt tällaista asiaa. Me muut vaihdamme hammaslääkäriäkin paljon turhemmasta syystä kuin pelkäämisen vuoksi.

Ymmärtäisin ongelmasi, jos hän olisi paikkakunnan ainoa ammattitaitoinen kampaaja ja sinun olisi jostakin syystä pidettävä aina hiuksesi edustuskunnossa.

Vierailija
8/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista. Varokaa vaan, ettei kampaaja tee teille räväkkää kananpersetukkaa. Kampaajan kosto voi olla kauhea, ei niitä aikoja niin vaan kannata muutella.

Vierailija
9/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti, hyviä kampaajia on vaikea löytää 😊

Kertokaa kampaajat, miten toimia? Pitäisikö vain vaihtaa?

Ap

Vierailija
10/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt pelätä tarvitse, mutta kuinka lyhyellä varoitusajalla siirsit?

Vierailija
11/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran ihan oikeasti pelännyt kampaajalla vaikken yleensä ole mikään arka. Vanhempi nainen vaikutti siltä, että on joko pahasti dementikko, mt-ongelmainen tai aineissa. Pysähtyi tuijottelemaan vähän väliä, ravasi hermostuneesti, kädet tärisi, juoksi röökillä ihan muutaman minuutin välein. Hiusten värjäykseen ja leikkaukseen meni 5 TUNTIA, ja siis ihan perus väri eikä mitään värinpoistoja. Todellakin pelotti kun se täti leikkasi mun etuhiuksia tärisevillä käsillään, että töhäiseekö silmään.

Vierailija
12/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä siinä että ne kampaajatkaan ei ole aina käytettävissä 24/7, ja jos joutuu siirtämään niin kannattaa se ajoissa tehdä. Syystäkin turhautuu.

Vierailija
13/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä todella outo, jos edes kysyt tällaista asiaa. Me muut vaihdamme hammaslääkäriäkin paljon turhemmasta syystä kuin pelkäämisen vuoksi.

Ymmärtäisin ongelmasi, jos hän olisi paikkakunnan ainoa ammattitaitoinen kampaaja ja sinun olisi jostakin syystä pidettävä aina hiuksesi edustuskunnossa.

Tiedän, olen tosi outo 😊 Ja tämä on ihan Helsingin kantakaupungissa. Kampaamoja riittää, mutta usein on pettymys, joten taitavaa arvostaa. Olen ihan hukassa kun pitkäaikainen kampaaja on sairauslomalla. Tämä on paras korvaava jonka olen löytänyt. Mutta on tosi vihainen. Myös kallis.

Vierailija
14/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee siihen silleeen että "mä on muuten ekaa kertaa töissä. muttta ei syytä huoleen. mä oon kuitenkin kalliit koulut käyny, ammmattilainen, professional care emoussons. mä en oo muuuten homo."

Vierailija
15/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt pelätä tarvitse, mutta kuinka lyhyellä varoitusajalla siirsit?

Täysin sääntöjen mukaan, eli 2 vuorokautta ennen. Siis tein näin viimeksi, luulin että oli jo unohtanut, mutta nyt varasin uuden ajan niin oli vielä tosi vihaisen oloinen!

Ap

Vierailija
16/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tulee siihen silleeen että "mä on muuten ekaa kertaa töissä. muttta ei syytä huoleen. mä oon kuitenkin kalliit koulut käyny, ammmattilainen, professional care emoussons. mä en oo muuuten homo."

Mä ooon bad boy, muttta very sensitive.

Vierailija
17/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on liian huvittava.

Vierailija
18/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!

Sain hyvän suosituksen luottokampaajalta! Ihanaa, kun on ollut tosi hyvä kampaaja jo 15 vuotta! Aivan ihanaa!

Ap

Vierailija
19/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tuon pelin.

Itselleni sattui vähän aikaa sitten kampaaja, jonka palvelukset voi tilata nettiajanvarauksella. Olin käynyt yhden kerran aiemmin ja oli mielestäni abt ok. Mulla on harmaata tukassa ja näin kyllä, että olisi mielellään alkanut myydä mulle värjäystä. En halua sitä kierrettä. Sanoi jotenkin vinosti, että sulle tulee varmaan ihan valkoinen tukka. Sanoin, että kyllä se mulle sopii.

Nyt tokan kerran yhteyteen tilasin mallinmuutosleikkauksen. Olin 5 minsaa aiemmin paikalla, mutta hänellä oli kesken jonkun miehen tukka. Odotin vielä 10 minsaa lisää että sai edellisen leikkauksen tehtyä ja samalla puhui puhelimeen jonkin kodinkoneensa korjauksesta.

Kun tuli minun vuoroni, sanoin että vähän ajattelin näinjanäin, kysyin mielipidettään. Ei kertonut sitä, mutta sakset viuhuivat vihaisesti. Etutukan kohdalla oli jo ihan kypsä ja sanoi että sen voi taivuttaa ylös kunhan hän sitä vähän leikkelee. Kysyin siis että suunnitteliko hän jotain eteen. Muutenkin taivutan sen taakse, en jaksa mitään asetteluja. Föönasi hiukset ihme lituskoiksi. Mulla on kihara tukkalaatu. Kotona huomasin, että hän on leikannut vain toisen puolen sivuilta. En yleensä koskaan seuraa kampaajan työskentelyä, luotan ammattimaiseen. Tämäkin nainen oli ollut alalla noin 20 vuotta.

Tällä oli jokin ihme raivo päällä ja saksi tukkaani kuin tuli perseessä vihaisesti eikä ollut huolellinen. En tiedä menenkö enää, koska alkoi vähän kauhistuttaa se vauhti. Sanoi että on niin paljon varauksia ... mun aikana ei tullut odottajia kylläkään. Muisti sentään laskuttaa mallinmuutosleikkauksen (kalliimpi). Kampaajalla käynnin pitäisi olla nautinto. En muista kiitinkö edes, koska näytti siltä että alas nyt nostella siitä jo.

Vierailija
20/21 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tosi hyvin. Hyvät kampaajat Helsingissä ovat tosi kalliita. Sitten jos ei ole tyytyväinen niin tosi tylsää.