Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla kiinnostunut jos katsoo aina kasvoihin/silmiin eikä ns. "Mittaile katseellaan"?

Vierailija
15.04.2019 |

Miehet kertokaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parempi olla vähän varuillaan. Varsinkin tää nettimaailma on niin hämärä, ettei yhtään tiedä, missä mikäkin tuijottelija on nähnyt kuvasi. Ulkomailla uskaltaa olla avoimesti vilkas ja flirtata ja tuijottaa ihmisiä silmiin, kun tietää, että ainakaan niillä ei ole mitään sen kummempia taka-ajatuksia kuin että on kiinnostunut.

Vierailija
22/29 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö sellainen suorasukainen mittailu ole aika epäkohteliasta ja tökeröä. Ehkä jossain iltaelämässä menee.

Hyvä vain jos katsoo silmiin. Käännä tilanne toisinpäin. Etkö itse muka jää hölmönö kiinni ihanan miehen silmiin, vaikka sen selkä, käsivarret, reidet ja peppu kiinnostaakin. Ehtii ne vilkaista kun se kääntyy.

Ei mua haittaa suorasukainen mittailu, kunhan se on aitoa! Itsekin olen kauhean flirtti ja saatan näyttää hiukan kieltä ja nikata silmää jos mieli tekee. Nauru piristää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt päättää. Täälläkin on ollut lukemattomia aloituksia, joissa valitetaan kun mies katselee sopimattomiin paikkoihin, eli ns. mittailee naista. Nyt sitten ei kelpaa sekään, että katsoo vain silmiin. On tämä vaikeaa.

Joskus joku mies on katsonut mua rintoihin ja olen itsekin vilkaissut alas ja nostanut käsillä rinnat esille ja kysynyt, että näitäkös katselet? No tässähän nämä ovat:)

Nimetäänkö ne?

Vierailija
24/29 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan mitä kiinnostuneempi mies, sitä intensiivisemmin se katsoo nimenomaan silmiin.

Vierailija
25/29 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä myös joskus mennyt miehen eteen seisomaan taaksepäin ja pienesti pyllistänyt, että kelpaakos? Mitäs tuumit? Siinähän sitä sitten riittää ihmeteltävää, eipä jää myöskään tavara arvailujen varaan.

Tuollainen käytös on ihan oikein persemiehelle.

Vierailija
26/29 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan mitä kiinnostuneempi mies, sitä intensiivisemmin se katsoo nimenomaan silmiin.

Toi on kyllä. Ensin katsotaan silmiin, sitten yhtäkkiä suudellaan ja sitten hivutetaan kättä jo reidelle. Porttiteoria.

Vierailija
27/29 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
28/29 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
29/29 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.