Voiko mies olla kiinnostunut jos katsoo aina kasvoihin/silmiin eikä ns. "Mittaile katseellaan"?
Kommentit (29)
TotuusSattuu kirjoitti:
Kyllä se mittailee heti sitten kun käännyt.
Tätä meinasin tulla sanomaan. Kaikki ne mittailee, mutta jotkut osaa tehdä sen huomaamattomasti.
Joo voi. Mitä enemmän kiinnostusta naiseen on, sitä tarkemmin tulee vahdittua ettei toljota muotoja niin että tämä näkee.
Selkeästi ei mitään mielenkiintoa. Sinussa ei ole mielenkiintoista katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kasvot ja silmät ovat ilmeisesti kauniit.
Tai vähiten hirveät. Ihan miten vaan.
Yrittäkää nyt päättää. Täälläkin on ollut lukemattomia aloituksia, joissa valitetaan kun mies katselee sopimattomiin paikkoihin, eli ns. mittailee naista. Nyt sitten ei kelpaa sekään, että katsoo vain silmiin. On tämä vaikeaa.
Kyllä voi. En ikinä haluaisi loukata ihastustani seksistisellä toiminnalla tai muulla tökeröydellä. Sitä paitsi pidän hänen silmistään ja kasvoistaan. Toki sitä riittävän käsityksen saa ilman erillistä toljottamistakin toisen kehon muodoista, eihän sitä nyt yleensä voi täysin näkemättä toista jättää.
Vierailija kirjoitti:
Joo voi. Mitä enemmän kiinnostusta naiseen on, sitä tarkemmin tulee vahdittua ettei toljota muotoja niin että tämä näkee.
Tämä. Näin ainakin mieheni sanoi. Kun olin siinä hänen edessä, hän teki parhaansa, että katsoi vain ja ainoastaan silmiini. Jos jutellessa katsoin hetken toisaalle, niin silloin hän saattoi vilkaista kiireellä alaspäinkin, samoin sitten heti kun emme jutelleet ja olin hieman kauempana juttelemassa vaikka toisten kanssa.
Kyllä kiinnostuneet miehet huomaavat ihan kaiken, vaikka näyttävätkin vain silmiin katsovan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kasvot ja silmät ovat ilmeisesti kauniit.
Tai vähiten hirveät. Ihan miten vaan.
Kiitos :D tämä piristi näin maanantaina. ap
Voi olla tai sitten ei. Lääkärit esim. tarkastelee potilaita.
Mutta mikäs mies se on, jos vain kyttää, eikä saa sanaa suustaan? Minulla on esim. kokoajan tosi kiire, joten jos toinen ei osaa ilmaista itseään verbaalisesti tai käyttää kehonkieltä, en rupea arvailemaan, onko mies kiinnostunut vai ei.
Muutama viikko sitten baarissa yksi tyyppi sinnikkäästi tuijotti minua melkein kymmenen minuuttia. Koitin vältellä, koska tunnistin hänet vuosien takaa, ja en pitänyt hänen luonteestaan.
Mutta mies itse varmasti arveli, että minulla on joku kohtaamisongelma miehiä kohtaan, vaikka välttely oli henkilökohtaista.
"Me too" -kampanjan vuoksi kasvot ovat ainoa kohta sinussa, johon mies uskaltaa edes katsoa.
Eli ei aina ole kyse mistään ujoudesta tai neurotyypillisestä häiriöstä, jos välttelee toisen katsetta. Usein minulla on ihan henkilökohtaiset syyt vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikäs mies se on, jos vain kyttää, eikä saa sanaa suustaan? Minulla on esim. kokoajan tosi kiire, joten jos toinen ei osaa ilmaista itseään verbaalisesti tai käyttää kehonkieltä, en rupea arvailemaan, onko mies kiinnostunut vai ei.
Muutama viikko sitten baarissa yksi tyyppi sinnikkäästi tuijotti minua melkein kymmenen minuuttia. Koitin vältellä, koska tunnistin hänet vuosien takaa, ja en pitänyt hänen luonteestaan.
Mutta mies itse varmasti arveli, että minulla on joku kohtaamisongelma miehiä kohtaan, vaikka välttely oli henkilökohtaista.
Ja sitten tämä (it-)tyyppi vielä oli ihan tyynesti, että ei olisi tunnistanut minua, vaikka me molemmat tiedettiin, että se oli tullut siihen baariin ja vielä istumaan minua vastapäätä, koska se tunsi minut.
Todellakin kyse oli henkilökohtaisesta asiasta.
No eikö sellainen suorasukainen mittailu ole aika epäkohteliasta ja tökeröä. Ehkä jossain iltaelämässä menee.
Hyvä vain jos katsoo silmiin. Käännä tilanne toisinpäin. Etkö itse muka jää hölmönö kiinni ihanan miehen silmiin, vaikka sen selkä, käsivarret, reidet ja peppu kiinnostaakin. Ehtii ne vilkaista kun se kääntyy.
Ai pitäiskö sitä jotenkin katseen tyyliinkin kiinnittää huomiota? Taidan olla aika yksinkertainen, kun ei ole tullut edes mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies itse varmasti arveli, että minulla on joku kohtaamisongelma miehiä kohtaan, vaikka välttely oli henkilökohtaista.Ja sitten tämä (it-)tyyppi vielä oli ihan tyynesti, että ei olisi tunnistanut minua, vaikka me molemmat tiedettiin, että se oli tullut siihen baariin ja vielä istumaan minua vastapäätä, koska se tunsi minut.
Että juuri sen takia olin vähän, että mihin päin olisin voinut katsoa, kun mua nauratti koko homma.
Todellakin kyse oli henkilökohtaisesta asiasta.
Olin ihan varuillani koko ajan, että jos se tyyppi lähestyy mun pöytää ja vielä parempi pyytää ehkä anteeksi, lähden juoksemaan koko baarista ilman takkia, enkä tule takaisin!
Jos hän pelkää, että sinäkin olet me too bitch.