Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki luulee että Susanna Koski jää nyt työttömäksi?

Vierailija
15.04.2019 |

Ei jää. Kyllä se jonkun hyvän duunin löytää. Onhan sillä suhteita kuten kaikilla jotka tippui eduskunnasta.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnanjohtajaksi hallintotieteenmaisterin ja entisen kansanedustajan meriiteillä. Odotetaans vaan.

Empatiakyvyttömyys on Vaasassa valttia.

Vierailija
42/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nautin, kun karma iski Susannaan. En edes ole hänen lyttäämänsä kohderyhmä eli sairaat työttömät, vaan akateeminen työllistetty nainen :-) Tsemppiä työnhakuun Susanna, kaikilla meillä on rajoitteita ;-)

Tämä!

Oletan, että Susannaa äänestäneet ovat olleet nuoria, koulutettuja ihmisiä. He näkivät Susannan todellisen minän ja vaihtoivat ehdokastaan. Se antaa jotain hetkellistä tyydytystä, uskoa ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nautin, kun karma iski Susannaan. En edes ole hänen lyttäämänsä kohderyhmä eli sairaat työttömät, vaan akateeminen työllistetty nainen :-) Tsemppiä työnhakuun Susanna, kaikilla meillä on rajoitteita ;-)

Tämä!

Oletan, että Susannaa äänestäneet ovat olleet nuoria, koulutettuja ihmisiä. He näkivät Susannan todellisen minän ja vaihtoivat ehdokastaan. Se antaa jotain hetkellistä tyydytystä, uskoa ihmisiin.

Täytyy olla todella häiriintynyt yksilö äänestääkseen tällaista ”ihmistä” tuollaisen käytöksen jälkeen.

Vierailija
44/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että itse olisi yksinhuoltajaäidin kasvattama. Ehkä lapsuudesta jäänyt jotain kaunaa jota haluaa kostaa eteenpäin. Tai edustaa käänteistä psykologiaa ja häpeää sitä mitä on itse ollut eli köyhä ja verhoaa sen ylimielisyyteen köyhiä kohtaan.

Vierailija
45/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että itse olisi yksinhuoltajaäidin kasvattama. Ehkä lapsuudesta jäänyt jotain kaunaa jota haluaa kostaa eteenpäin. Tai edustaa käänteistä psykologiaa ja häpeää sitä mitä on itse ollut eli köyhä ja verhoaa sen ylimielisyyteen köyhiä kohtaan.

Luultavasti asia on paljon yksinkertaisempi: hän on vain paha ihminen. Ihmiskunnassa on myös pahoja yksilöitä.

Vierailija
46/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susannalla oli rajoitteita, joiden vuoksi ei enää valittu. Sad :(

Mitä rajoitteita?

Henkisiä rajoitteita, kyvyttömyys empatiaan.

Vierailija
47/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti asia on paljon yksinkertaisempi: hän on vain paha ihminen. Ihmiskunnassa on myös pahoja yksilöitä.

Kyllä. Läpeensä Paha.

Vierailija
48/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luule. Minä vain toivon. Kokoomuksellahan oli tässä taannoin oikein Toivotalkoot. Menköön Susanna nyt 9 €/päivä omiin toivotalkoisiinsa.

Susannan imago on mille tahansa oikealle tulosta tekevälle yritykselle rasite.

Vierailija
49/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna on hallintotieteiden maisteri. Miksi ihmeessä joku puhuu lähihoitajaopiskeluista edes samana päivänä?Suurin osa eduskuntaan valituista on ihmisiä, joilla olisi työ ja ammatti ilman kansanedustajan työtäkin. Joten ei nämä putoajat ole työttömäksi putoamassa.

Siinä olen samaa mieltä, että Susannan julkisuuskuva eduskunnassa sai kolaukse typerien kommenttien myötä. Mutta tuskinpa se työllistymistä estää.

Voi kuule, tunnen useitakin duunariammatteihin vaihtaneita maistereita, koska töitä ei ole. Itseni mukaan lukien. Siinä ei hallintotieteet paljoa paina.

Vierailija
50/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Läpeensä Paha.

Vaasassa on paljon tunkkaista pahuutta verhottuna mukahyvyyteen ja ”sitkeyteen”. Kauheaa sakkia.

Vierailija
51/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin oli hyvin kirjoitettu, että suskulta on amputoitu empatiakyky ja omatunto, siinä ne suurimmat rajoitteet. Mites susku nyt pääsee linnanjuhliin brassailemaan vaatteilla. Kukaan mies ei ole sitä huolinut, enkä kyllä ihmettele yhtään, vastenmielinen akka.

Eikös ole jussi69sin kanssa?

Tuosta muuten kannattaa kysyä siellä hirmutehokkailla työkkärin CV-pakkopajoilla, että kannattaako tuo kyseinen meriitti mainita ansioluettelossa....

Vierailija
52/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin oli hyvin kirjoitettu, että suskulta on amputoitu empatiakyky ja omatunto, siinä ne suurimmat rajoitteet. Mites susku nyt pääsee linnanjuhliin brassailemaan vaatteilla. Kukaan mies ei ole sitä huolinut, enkä kyllä ihmettele yhtään, vastenmielinen akka.

Eikös ole jussi69sin kanssa?

Tuosta muuten kannattaa kysyä siellä hirmutehokkailla työkkärin CV-pakkopajoilla, että kannattaako tuo kyseinen meriitti mainita ansioluettelossa....

😂😂😂😂😂

”Kelpasin Jussi-kuusysille!”

Vierailija
53/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko monenkaan luulevan hänen jäävän työttömäksi tai ryhtyvän lähäriksi. Tuollaiset ajatukset kertovat vain ajattelijasta itsestään ja hänen elämänkokemuksestaan ja sen rajoitteista.

Sulla taitaa tuo sarkasmitutka olla vähän rajoittunut *pipiiipppiiiipppiiiip kräks*

Vierailija
54/66 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko monenkaan luulevan hänen jäävän työttömäksi tai ryhtyvän lähäriksi. Tuollaiset ajatukset kertovat vain ajattelijasta itsestään ja hänen elämänkokemuksestaan ja sen rajoitteista.

Sulla taitaa tuo sarkasmitutka olla vähän rajoittunut *pipiiipppiiiipppiiiip kräks*

Perus vaasalaista opistoinssiymmärrystä. Hän oli jo käynyt alapääpesulla ja teki lähtöä Suskia ”palkkaamaan”

Vierailija
55/66 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on töissä?

Vierailija
56/66 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Suski ole rikasta sukua ja perittyä rahaa tulossa muutamia millejä ,toisaalta voihan jäädä hengailemaan Pk seudun bilehileiden sekaan kokkari/kokkeli-porukoihin yöelämään , ymmärrän ettei nuorta kovaa hiukan miesmäistä naista, joku Hjallin triplaleuka kauheasti innosta kun hikistä vauhtiveikkoa tarjolla ,oliko sillä joku ihan speaali viihdehemmo vedossa nytkin ?

Vierailija
57/66 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan luullut. Hänhän on Vaasan Jäätävä Missi ❤️❤️❤️👅

Setämiespyrkyrit hyökkäsivät ajat sitten tukemaan. Edestä ja takaa.

Vierailija
59/66 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä duunin se on löytänyt?

Vierailija
60/66 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän