Elän elämääni ilman miehiä.
En ole koskaan harrastanut seksiä tai seurustellut. en tunne miehiä enkä halua tuntea. Olen nainen ja 28 vuotias.
Kommentit (30)
Hyvä, niin teen myös mäkin sekä moni muu.
Muuten samoin mutta kyse ei ole ollut pelkästään halusta. Ikää tosin on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miksi tarvitset tarpeen kertoa tämän?
Herättääkseen keskustelua? Tosin aika huono aloitus sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiasta tarvitsee keskutella? On aina ollut ihmisiä jotka eivät ole olleet toisen sukupuolen kanssa missään tekemisissä. Suomessa on paljon miehiä jotka eivät ole koskeneet naiseen muuta kuin vahingossa kaupan kassalla kuittia saadessaan.
Kuka on rakentanut talon jossa asut? Kuka kuljettaa roskasi kaatopaikalle?
Elät miesten työn harteilla ymmärsit sitä tai et.
Vierailija kirjoitti:
ENtä sitten? Ei ole pakko ottaa miestä. VItuttaako?
Mä olen 44 ja samalla linjalla, paitsi että minä olen nuorena kyllä haksahtanut seksiin ja parisuhteisiin, kun halusin olla "normaali". Mutta totesin aika pian ettei ole mun juttu ollenkaan, että minä vaan olen aseksuaali ja erakkoluonne, en kaipaa mitään miehiltä. 14 vuotta olen ollut nyt ilman seurusteluja tai seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44 ja samalla linjalla, paitsi että minä olen nuorena kyllä haksahtanut seksiin ja parisuhteisiin, kun halusin olla "normaali". Mutta totesin aika pian ettei ole mun juttu ollenkaan, että minä vaan olen aseksuaali ja erakkoluonne, en kaipaa mitään miehiltä. 14 vuotta olen ollut nyt ilman seurusteluja tai seksiä.
Mulla sama. Kokeiltu on muttei ollut mun juttu. Varsinkaan se että pitäisi seksiä harrastaa useasti. Ei kiinnosta vaikka ihmistä kyllä rakastin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiasta tarvitsee keskutella? On aina ollut ihmisiä jotka eivät ole olleet toisen sukupuolen kanssa missään tekemisissä. Suomessa on paljon miehiä jotka eivät ole koskeneet naiseen muuta kuin vahingossa kaupan kassalla kuittia saadessaan.
Jotkut haluavat mielipiteitä itsestään. Toisia sellainen ei kiinnosta tippaakaan.
Hyvä aloitus. On hyvä muistuttaa, että on meitäkin, jotka eletään ihmisarvoista elämää ilman seksisuhdetta mieheen taikka naiseen. Muuten tulee helposti vaikutelma, että ollaan jotain kummajaisia.
mitä mieltä olette horsmista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo tähän liittyy? Onko tässä taustalla taas joku velanmaksufantasia, naiset olevat näille raksamiehille ja roskakuskeille parisuhteen velkaa?
Ihan totta. Niinkin voi elää. Se on hyvä muistaa että ei ole mikään pakko alistaa itseään miesten hyväksynnän hakemiseen. Vain valinta jonka yllättävän moni nainen kuitenkin tekee.
Kunhan vaan muistaa sitten elää niin ettei käytä miesten verorahoilla ylläpidettäviä tulonsiirtoja tai terveyspalveluja vaan maksaa elämisensä pääasiassa omilla tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vaan muistaa sitten elää niin ettei käytä miesten verorahoilla ylläpidettäviä tulonsiirtoja tai terveyspalveluja vaan maksaa elämisensä pääasiassa omilla tuloilla.
Nainen ei suostu s*ksiin miehen kanssa = Nainen ei saa kuulua yhteiskuntaan. Palstaulin logiikkaa...
Sama. 26-v asti meni täysin ilman miehiä. Kerran olin kaverin poikaystävää halannut ja se oli "seksuaalisinta" mitä olin miehen kanssa tehnyt. 26-v pukkasi ensimmäinen mania ja sitten tuli seuraavat pari vuotta h*orattua oikein kunnolla. Nyt sitten taas paluu täydelliseen yksinäisyyteen ilman minkäänlaista kontaktia miehiin. N30
Mitämieltäolettehorsmista kirjoitti:
mitä mieltä olette horsmista?
Horsismi on ihan mukavaa vähän kuin paranneltu versio höpsismistä.
Sama. traumaattinen väkivaltainen lapsuus on tehnyt intiimielämän toisten ihmisten kanssa aikalailla mahdottomaksi. Pari kertaa vuodessa tulee käytyä maksullisessa naisseurassa ja se riittää aivan hyvin mielenrauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla mun kirjoittama, mutta olen 42 vuotias. Viimeinen parisuhdekokeilu oli joskus kolmekymmentävuotiaana, ja sekin olisi kannattanut jättää väliin. Elämä on mukavaa ja tasapainoista sinkkuna, enkä haluaisi luopua tästä vapaudesta ja ongelmattomuudesta.