Siis miten tää voi olla mahdollista?!?!?!!
Eli siis tässä vähän taustaa mulla on todella huono kuntoiset hiukset (vaalennettu useaan kertaan) ja olen aina turvautunut kalliisiin kampaamon shamppoisiin. No ei siinä. No nyt tuli sitte semmone tilanne, että oli vähän pakko ostaa halpa shampoo marketista. Kattelin kaupas niitä purkkeja hetken aikaa ja aattelin että tätä kokeillaan ja kerrankos sitä. No ei siinä, tuli ilta ja menin suihkuun. Siis oikeesti en ikinä uskonu et yks marketin shampoo toimii paremmin ku ykskään niistä shamppoista mitä oon kampaamosta ostanu!!! Oikeest nää hiukset tuntuu todella pehmeiltä ja hyvin hoidetuilta. Nää ei oo sellaset kuivan tuntuisetkaan nää latvat!!! Tätä shampoota ostan kyllä ehdottomasti jatkossa!! Anteeks nää kirjoitus virheet mutta oli pakko tulla hehkuttaa tännekin! :)
Kommentit (22)
Kai nyt alat ymmärtää, että kallis kosmetiikka yms. on huijausta. Kampaamotuotteet ovat kalliita, koska ne tehdään pienemmällä volyymilla ja lisäksi laitetaan luksuslisää, jotta naiset voivat tuntea hemmottelevansa itseään. Todellisuudessa markettien tuotteet ovat aivan samanlaisia.
Sama pätee ihonhoitoon. Sama voide pannaan kalliiseen rasiaan ja myydään moninkertaiseen hintaan. Todellisuudessa esimerkiksi The ordinary myy murto-osalla hinnasta tuotteita, joissa on moninkertainen määrä vaikuttavia aineita.
Naisille voidaan myös myydä sheivausgeeli pinkissä purkissa kaksinkertaiseen hintaan verrattuna miesten tuotteeseen, joka on ihan sama.
Vichyn dermablend irtopuuteri maksaa n. 30 e. Tiedätkö, mitä se on? Lähes sataprosenttia talkkia! Siis samaa, mitä ostetaan parilla eurolla ja tupsutellaan vauvan pyllyyn.
Mutta ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa!
Kyllä niissä kampaamonkin shampoissa ja hoitoaineissa on silikonia.