Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko nähnyt kummitusta?
14.04.2019 |
Kerro
Kommentit (2)
Aistin kyllä henkien läsnäolon useinkin, mutta harvoin varsinaisesti näen mitään silmillä. Useamminkin se menee niin että henki kommunikoi olemuksensa suoraan minun mielikuviini, niin että "näen" sen samalla tavalla kuin näkisin jos vaikka muistelisin jonkun paikalla olemattoman ulkonäöä tai mielikuvittelisin jotain.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itiksessä näkee paljon, liekö joku alueelle tyypillinen naamiaisasu 🤔