Mitä kertoo se, että HAKKARAINEN jatkaa eduskunnassa?
Naisena pidän todella kuvottavana juttuna, ahdistavaa! Mikä keskisuomalaisia oikein vaivaa? Ja Persuja, kun pitivät Hakkaraisen riveissään vaikka ahdisteli työpaikalla? Uskomatonta.
Kommentit (27)
Joidenkin mielestä hauska läppä, ja tietty kansanosa samastuu keski-ikäiseen juoppoon rasistiin ja ahdistelijaan. Ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä, että joka puolueessa on omat rasitteensa sekä äänestäjissä, että edustajina. Älä edes yritä väittää, että on vain yhden henkilön tai puolueen ongelma.
Aika harvassa puolueessa on syyllistytty seksuaaliseen ahdisteluun eduskunnan käytävillä... Samalla, kun itse vastustaa moista ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä, että joka puolueessa on omat rasitteensa sekä äänestäjissä, että edustajina. Älä edes yritä väittää, että on vain yhden henkilön tai puolueen ongelma.
Jostain syystä näitä rikollisia... eikun rasitteita on kasaantunut tuohon yhteen puolueeseen erityisesti. Kuuluu kulttuuriin?
Samaa ihmettelin. Hakkarainen ajelee taas seuraavat neljä vuotta Viitasaaren ja Helsingin väliä veronmaksajien laskuun.
Päihdekuntoutukseen tuo mies joutaa, ei eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa puolueessa on syyllistytty seksuaaliseen ahdisteluun eduskunnan käytävillä... Samalla, kun itse vastustaa moista ilmiötä.
Aika harvassa puolueessa on syyllistytty mihinkään törttöilyyn sinänsä silloin, kun se tapahtuu. Älä viitsi väittää. Tapaus kerrallaan.
Mites Vihreiden Jani Toivola vaikka?
Onhan siellä naisetkin ahdistelleet.
Lisää skandaaleja luvassa ellei teuvo raitistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa puolueessa on syyllistytty mihinkään törttöilyyn sinänsä silloin, kun se tapahtuu. Älä viitsi väittää. Tapaus kerrallaan.
Mites ne suomalaiset ra i skarit? Jos tämmönen whataboutismi nyt kerran kelpaa.
Mistä himputista te seuraatte näitä?? En mä löydä mistään listaa läpimenijöistä:O
Hyvä kysymys. - Jos asiaa haluaisi kaunistella niin se kertoo siitä, että eduskuntaan voi päästä kansanedustajaksi hyvin erilaiset ihmiset; ei ainoastaan kaikkein oppineimmat ta ulkoiselta olemuseltaan kaikkein viehättävimmät tai vaikka vain he, jotka ovat käyttäneet kamppanjointi kuluihin eniten rahaa tai aikaa.
Ps:ssä tilastollisesti eniten rikollisia edustajia tai ehdokkaita, miksi TILASTOFAKTA ei nyt kiinnosta PS:n kannattajia?
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä naisetkin ahdistelleet.
Jaa Mummotunnelissa? Siksihän sinne miehet menee SAATANA 😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä himputista te seuraatte näitä?? En mä löydä mistään listaa läpimenijöistä:O
https://yle.fi/uutiset/3-10737559 - Ja tarkemmin sieltä olevien linkkien kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne suomalaiset ra i skarit? Jos tämmönen whataboutismi nyt kerran kelpaa.
Putkosen Matti (ps) ei ole pääsemässä läpi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/tulospalvelu#/
Se kertoo siitä, että demokratia on puhunut!
Persut tuomitsevat ulkomaalaisten tekemät rikokset, mutta oman puolueen sisällä rikokset ovat ihan okei ja hyväksyttäviä. Aika uskomatonta.