Persut saa äänistä 23 %
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JYTKYTYS on tulossa! Maat ja mannut jo tömisee horisontissa
Jytkyttäkää toisianne takahahloon perzujäbät.
Mestaristaan unelmoiden <3
Persut saa 16.8 prosenttia ja on kolmas. Demarit ykkönen ja Kokoomus kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 18, 5
Mikä voi näissä vaaleissa riittää jopa ykkössijaan.
Ihan mahdollista
36% on jo varmistunut ennakkoäänistä!
Mä luulen, että demarit on nipin napin suurin. Persut on noin 18,5% ja demarit 19%. Kokoomus loppukirillä pääsee 17%+, keskusta saa aktivoitua omat kannattajansa sittenkin ja saa 15,8%. Siniset ei saa yhtään läpi.
Vaalien ehdoton äänikuningas on Halla-aho, veikkaisin äänimäärän olevan jossain 25-30 tuhannen välillä, joka on todella huikea tulos Helsingistä. Uusimaa on isompi vaalipiiri, joten siellä sama tulos on "huonompi". Toisaalta prosentteina joku Laura Huhtasaari voi yllättää. Viime vaaleissa hän itseasiassa sai reilulla 9000 äänellä eniten ääniä prosentteina oman vaalipiirinsä äänistä koko Suomessa.
Nyt jännittää.. Toivottavasti saadaan yli20% niin saadaan asioita oikeasti hoidettua kuntoon.
Vaalivideota on peukutettu ja katsottu 380 000 kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Vaalivideota on peukutettu ja katsottu 380 000 kertaa!
Mitä väliä. Ehkä olisi kannattanut käydä sen sijaan äänestämässä.
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa, että näen Sipilän nyrpeän naaman :D
Siitä tulee kieltämättä illan kohokohta.
Luulen, että hypetys kääntyy tappioksi ja taistelee Vihreiden kanssa keskikastissa, 14 pintaan.
Kävin juuri antamassa ääneni SDP:lle. Rinne on tumpelo, mutta joku kapula piti käydä heittämässä tämän sotesekoiluhallituksen päätekijöiden rattaisiin, ja lisäksi PerusSuolinkaiset ei ollut vaihtoehto.
Ääntenlaskija kertoi että persut saa 200% äänistä!
Vierailija kirjoitti:
JUSSI!
Pitäisitkö fantasiasi pois tästä ketjusta, kiitos. Huoneessasi saat huutaa hänen nimeään ja vaikka tatuoida sen elimeesi.
42%