Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies töni minut asunnostaan ulos kun en suostunut siihen, että minun on alettava kyläilyistä maksamaan vuokraa sekä siivoamaan

Vierailija
14.04.2019 |

Emme asu yhdessä, vierailen hänen luonaan ehkä kerran, kaksi viikossa. Suhteemme meni aikaisemmin katkolle, silloin mies käyttäytyi minua kohtaan fyysisesti ihan ok, mutta saattoi suuttuessaan silloinkin kyllä lyödä kaappia nyrkillään tai muuta.

Nyt oli kuitenkin aivan uutta: menin miehen asunnolle, kummatkin selvin päin, toin mukanani herkkuja. Mies totesi, että jos aion hänen luonaan kyläillä, on minun alettava maksamaan hänelle vuokraa ja esim. imuroitava hänen asuntonsa säännöllisesti. Hän ehdotti, että tästä lähin kun tulen kylään, hän siivoaa puolet ja minä puolet, sekä alan maksamaan vuokraa. Emme ole missään vaiheessa keskustelleet mitään tällaista, ja viimeksi kävin hänen luonaan viikko sitten.

Olin siinä herkkujen kanssa suu auki ja naurahdin. Tästä miehellä taisi naksahtaa, kun lopputulos oli, että töni minut ulos asunnostaan, työnti minut käytävälle, ja ovi pamahti perässä kiinni. Ei ole tullut anteeksipyyntöjä tai muuta. Oma fiilis on, että haluan erota ennen kuin menee oikeasti väkivaltaiseksi, jos tämä tällaista kyykyttämistä on?! Mielipiteitä väkivaltaan liittyen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Mies raivoaa.

Vierailija
2/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti vielä edes kysyt, pitäisikö suhdetta jatkaa? Mies vaikuttaa sekopäiseltä. Kuka tuollaisen kanssa haluaisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tuossa on jo lipsahdettu väkivallan puolelle. Älä tapaa miestä enää. 

Vierailija
4/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on, että jätä tuo hullu heti.

Vierailija
5/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään väkivaltaa tarvita eroon. Mies on seinähullu.

Vierailija
6/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis nyt huolella, mitä tuollaisessa uuv*atissa on niin ihanaa, että haluat väkisin tönittäväkseen? Jos tuleva pa*hoin*pitely noin kiinnostaa, roiku ihanuudessa kynsin hampain. Ole nyt viisas ja tee oikea johtopäätös.

Vierailija
7/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin, hyvästi tälle hepulle.

Vierailija
8/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tollasta kattelet? Pyytäisin mieheltä 600e, että suostuisin edes vaivautumaan kahville kylään.

Yksikin tönäisy on liikaa.

Sisareni mies potki minut kerran ulos, että lensin, se riitti soittamaan poliisit paikalle ja mies sai lähteä. Enkä edes tehnyt mitään, kun olin muutenkin jo lähdössä, kerkesin saamaan yhden kengän jalkaan kun tuli tuosta vain auttamaan ovesta ulos.

Vierailija
9/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi hetkeäkään tommoista äm mää.

Vierailija
10/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi myös miksi on kanssasi, haluaa hyötyä rahallisesti ja tarvitsee piian. Eikö hän siis koskaan käy luonasi? Mutta lienee itsestäänselvää ettei kannata tuollaista tyyppiä vapaaehtoisesti tavata.

Vierailija
11/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mies saa pilua ja vielä pitäisi saada maksua vierailuista

Vierailija
12/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Se oli vain vaaliraivo. Tyypillistä näin kevätaikaan.

Voit seuraavan kerran miehellä kyläilemässä ollessasi siivota seksikkäissä alusvaatteissa ja suhde taas kukoistaa.

Vierailija
13/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis vierailet hänen luonaan, ette asu yhdessä? Ja komentelee, ja käyttää myös väkivaltaa (töniminenkin on väkivaltaa), ja vielä kehtaat täällä puhua että ihmettelet käytöstään ja harkitset eroa?

Ei tuossa tilanteessa harkita enää mitään.

Vierailija
14/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se herkkukassi jäi sulle? Hienoa että *aska paljasti itsensä. Blokkaa se heti. Ja jos se metsästää jossain deittipalvelussa, kerro nimimerkki että osataan varoa.

Vierailija
15/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin luokaton miesvihaprovo, mutta kyllä tämänkin mammat nielee. 

Tuo nyrkin paukuttelu on muuten tavaramerkkisi näissä loputtomissa provoissa, kannattaa kokeilla jotain uuttakin joskus. 

Vierailija
16/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla ptovo.

Jos ei ole, niin ime onnellinen, että mies Toni sinut ulos elämästään. Väkivaltainen hullu.

Vierailija
17/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti teet lapsen miehen kanssa, niin se mies muuttuu toosi kiltiksi ja herttaiseksi.

Vierailija
18/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen nähnyt kaiken. Ja arvaan, että tuo mies esiintyy k-miehenä somessa, valittamassa naisten ronkeliutta.

Vierailija
19/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin luokaton miesvihaprovo, mutta kyllä tämänkin mammat nielee. 

Tuo nyrkin paukuttelu on muuten tavaramerkkisi näissä loputtomissa provoissa, kannattaa kokeilla jotain uuttakin joskus. 

En ymmärrä tällaista kommentointia. Se, että joku toinenkin jossakin päin Suomea hakkaa nyrkkiä kaappiin, ei ole minun aiheuttamaani. Naurattaisi tuollainen provoaminen ellei vihastuttaisi ko. Tilanne

-ap

Vierailija
20/33 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin syntyy vaikutelma, että se mies yrittää päästä sinusta eroon, mutta et vain tajua, ettei hän tahdo sinun tuppautuvan kotiinsa enää.

Vai ovatko vierailut vastavuoroisia eli käykö myös mies sinun luonasi?