Mies töni minut asunnostaan ulos kun en suostunut siihen, että minun on alettava kyläilyistä maksamaan vuokraa sekä siivoamaan
Emme asu yhdessä, vierailen hänen luonaan ehkä kerran, kaksi viikossa. Suhteemme meni aikaisemmin katkolle, silloin mies käyttäytyi minua kohtaan fyysisesti ihan ok, mutta saattoi suuttuessaan silloinkin kyllä lyödä kaappia nyrkillään tai muuta.
Nyt oli kuitenkin aivan uutta: menin miehen asunnolle, kummatkin selvin päin, toin mukanani herkkuja. Mies totesi, että jos aion hänen luonaan kyläillä, on minun alettava maksamaan hänelle vuokraa ja esim. imuroitava hänen asuntonsa säännöllisesti. Hän ehdotti, että tästä lähin kun tulen kylään, hän siivoaa puolet ja minä puolet, sekä alan maksamaan vuokraa. Emme ole missään vaiheessa keskustelleet mitään tällaista, ja viimeksi kävin hänen luonaan viikko sitten.
Olin siinä herkkujen kanssa suu auki ja naurahdin. Tästä miehellä taisi naksahtaa, kun lopputulos oli, että töni minut ulos asunnostaan, työnti minut käytävälle, ja ovi pamahti perässä kiinni. Ei ole tullut anteeksipyyntöjä tai muuta. Oma fiilis on, että haluan erota ennen kuin menee oikeasti väkivaltaiseksi, jos tämä tällaista kyykyttämistä on?! Mielipiteitä väkivaltaan liittyen?
Kommentit (33)
Jätä tuollainen mies jollekin vankilasta vapautuvalle naiselle. Saa maistaa omaa lääkettään.
Jälleen kerran, kuinka suuri onkaan helpotus, kun sinkkuus pelastaa kaikenlaisilta sekoboltseilta!!!
Miehet kun ovat enimmäkseen suolenmutkasta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin syntyy vaikutelma, että se mies yrittää päästä sinusta eroon, mutta et vain tajua, ettei hän tahdo sinun tuppautuvan kotiinsa enää.
Vai ovatko vierailut vastavuoroisia eli käykö myös mies sinun luonasi?
Minun tajuamisistani kiinni, aivan 😂
-ap
Näin miehenä ja aviomiehenä en ymmärrä tollasia luusereita alkuunkaan. Mikä vttu siinä on, että sitä naista pitää alistaa aina kun siihen on mahdollisuus ja leikkiä kuningasta täysin naurettavista asioista. Sitten kun se ns heikko nainen päättä pakkaa kamansa, joka tarkoittaa sitä, että nainen onkin vahvempi, niin tämä sankari itkee polvillaa ja on valmis vttu tuhoamaan kokonaisen maailman. Miksi mies ei voi vaan näyttää edelleen sitä aitoa himoa ja rakkautta siihen naiseen, jonka hän joskus valloitti ja sai tämän kauniin yksilön itselleen. Pitäkää huolta naisestanne ja näyttäkää se hänelle, niin saat myös itsekin kaiken takasin, kun sillä on hyvä olla. Ei se vttu ole sen kummempaa.
Voisi olla exäni. Nyt ap ristii kätensä kyynärpäitä myöten ja kiittää luojaa että sekopää paljastui nyt. Numerot estoon ja blokkaat sen, koska kohta se alkaa vinkua takaisin, kun tajuaa ryssineensä piian ja hillotolpan.
Ei kannata välittää tuosta jonka mielestä yhdenkin miehen arvostelu on aina Miesvihaa ja Miesvihaprovoa. Huutaa tuota joka ketjussa.
Kyllähän aloittajan kohtaamia sekopäitä ihan oikeasti on, valitettavasti paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin syntyy vaikutelma, että se mies yrittää päästä sinusta eroon, mutta et vain tajua, ettei hän tahdo sinun tuppautuvan kotiinsa enää.
Vai ovatko vierailut vastavuoroisia eli käykö myös mies sinun luonasi?
Minun tajuamisistani kiinni, aivan 😂
-ap
No, aloituksestasi saa sellaisen kuvan, ettei rakkaus miehen puolelta ole laadultaan ja määrältään sanoinkuvaamattoman suurta.
Eikä selviä, onko vastavuoroisuutta.
Toi mies on todella käsittämättömän hullu. Ja en tarkoita tönimistä vaan kaikkea muuta
Minkä tyyppisiä mielipiteitä ja mihin tarpeeseen siis kaipaat? Että muut kertoisivat mitä sinun kannattaa tehdä? Jos et jo tässä vaiheessa elämääsi tiennyt niin kerronpa nyt sitten: Maailma on täynnä mieleltään häiriintyneitä ihmisiä ja sinun EI tarvitse olla heidän kanssaan tekemisissä. Se että olet ei häiriintynyttä mieltä muuta, vain sinä valitset mitä elämässäsi siedät.
Ja kyllä, sanoit ettei mistään tuollaisesta järjestelystä ollut puhetta niin ei toki ollutkaan koska mies omassa häiriintyneessä mielessään on odottanut että suhteenne tulee hänen mielestään siihen vaiheeseen että asetut maksajan ja siivoajan rooliin johon hän ajattelee naisen kuuluvan.
Eli mielipiteeni: Numero ja somet estoon ja se oli siinä.
Siivoukseen olisin voimut suostua mutta vuokraa? Siis jos kovin murustelette tms.
Vierailija kirjoitti:
Siivoukseen olisin voimut suostua mutta vuokraa? Siis jos kovin murustelette tms.
Ihan varmasti jotain sotkua tulee kun 2 ihmistä on asunnossa, mutta kyllä jos ei yhdessä asuta, on siivous omistajan heiniä.. Lisäksi emme olleet kyläilleet enkä täten myöskään sotkenut hänen asunnossaa. viikkoon :D se tässä onkin se ratkaiseva tekijä, että riehui vielä omia sotkujaankin minun siivottavakseni, tämän siivousjärjestelyn kun olisi pitänyt alkaa tänään. Mies on neuroottinen siivoamisen suhteen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ja aviomiehenä en ymmärrä tollasia luusereita alkuunkaan. Mikä vttu siinä on, että sitä naista pitää alistaa aina kun siihen on mahdollisuus ja leikkiä kuningasta täysin naurettavista asioista. Sitten kun se ns heikko nainen päättä pakkaa kamansa, joka tarkoittaa sitä, että nainen onkin vahvempi, niin tämä sankari itkee polvillaa ja on valmis vttu tuhoamaan kokonaisen maailman. Miksi mies ei voi vaan näyttää edelleen sitä aitoa himoa ja rakkautta siihen naiseen, jonka hän joskus valloitti ja sai tämän kauniin yksilön itselleen. Pitäkää huolta naisestanne ja näyttäkää se hänelle, niin saat myös itsekin kaiken takasin, kun sillä on hyvä olla. Ei se vttu ole sen kummempaa.
Yks vaimonhakkaaja alapeukutti. LOL
Ei ole provo. :/ käytännössä tönikin.
-ap