Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia maidontulon lopettavasta lääkityksestä?

Vierailija
21.05.2006 |

Toimiiko? Kannattaako ottaa? Sivuvaikutuksia?

Lapsi vierotti itsensä rinnalta yllättäen ja tissit pakkautuu koko ajan vaikka käsin lypsän vain pahimmat paineet. En viitsi pumpata ettei enempää tule..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempi ko lääkkeet.

Vierailija
2/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeissa lääkkeissä sitten on?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ottaa 72 tunnin sisällä synnytyksestä. t kätilö (esim Parlodel, Dostinex)

Vierailija
4/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun on kulunut jo vähän enemmän kuin 72 tuntia =)

ap

Vierailija
5/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ainakin tabut pari kuukautta synnytyksen jälkeen, jotta maidontulo loppuisi.....

Vierailija
6/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaiset oli? kauanko niitä syötiin ja tuliko mitään haittavaikutuksia?

ap

Vierailija
7/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kuulemma annetaan kaks, mut tää oli vahvempi. Vähensi huomattavasti heti maidontuloa, mut ei tietenkään heti kokonaan loppunu. Parin viikon sisällä kyllä loppu. Mulle ei tullu mitään haittavaikutuksia, mutta mun käsittääkseni niitä annetaan vaan " viime tipassa" , jos ei muut konstit tepsi tai pitää saada maidontulo pian loppumaan. Itellä oli syynä oma sairastuminen, joutuminen leikkaukseen jne. Kyllä sulla varmaan se maidontulo piakkoin loppuu ilman pillereitäkin, jos et imetä ja pumppaat vaan sen verran kun tarvis...

T:7

Vierailija
8/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vk synnytyksen jälkeen otettuna. Ei mulle tullut haittavaikutuksia. Tosin kaksikaan kuuria ei riittänyt lopettamaan maidontuloa. Hain luontaistuotekaupasta Salvisan nimistä rohdosvalmistetta jolla sitten lopulta loppui..

P.s. tältä palstalta ei kannata mitään kysellä kun täällä on vain imetyskiihkoilijoita

Vierailija
9/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sillä imetyksen 5 viikon jälkeen. Otettiin kaksi tablettia kerralla, siinä kaikki. Maidoneritys väheni jo vuorokauden kuluessa, mutta pumppailla sai vielä viikon verran. Ainoa sivuvaikutus oli, että lääkkeenottoa seuraavana päivänä oli kovasti heikko ja hutera olo.

Vierailija
10/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynnän ja tarjonnan laki tuossa maidontuotannossa on: jos kysyntä lakkaa, niin tarjontakin lakkaa. Ei rintoja tarvitse tyhjentää, ellei ne nyt ihan räjähtää meinaa.

Vierailija
11/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse imetin puolivuotta ja sen jälkeen otin sitä maidon estävää lääkettä auttoi tosi hyvin kannattaa kysyä neuvolasta

Vierailija
12/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin estrogeeni laaastarit. saat gyneltä respan.. mul autto.