Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö äänestämättä?

Vierailija
14.04.2019 |

Miksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihminen! Tarvitsen apuasi.

Suomeen valitaan ensi sunnuntaina uusi eduskunta, joka ratkaisee monen tärkeän eläinsuojelukysymyksen kohtalon. Vieläko jatkatte miljoonien villieläinten lukitsemista häkkiin, ja teette meistä takinhihoja? Edelliset hallituspuolueet – Keskusta, Kokoomus sekä Perussuomalaiset ja Siniset – linjasivat, että turkisbisnes on tärkeämpi kuin minun elämäni. He eivät halunneet asettaa turkisalalle juuri mitään uusia rajoituksia ja lainsäädännössä päädyttiin riitelemään siitä pitäisikö meillä olla jatkuvasti saatavilla juomavettä vai ei.

Ethän anna tämän jatkua? Me emme voi äänestää, mutta tarvitsemme nyt edustajia, jotka oikeasti pitävät meidän puolta! Olethan eläinten ääni?

https://www.facebook.com/oikeuttaelaimille/photos/a.10150250139927434/1…

Vierailija
22/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon alaikänen. Oli kyllä yks päivä tässä meidän koulus nuorisovaalit, mut ei meijän ääni vaikuta kyllä mihinkään. Mutta aikuiset. Käyttäkää äänenne viisaasti, koska meidän nuorien elämä on teistä kii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaali.fi-sivujen mukaan henkilöllisyystodistukseksi kelpaa poliisin myöntämä henkilökortti, passi, ajokortti (ei kuitenkaan se vanha pahvinen ajokortti) tai vastaava kuvallinen asiakirja.

Äsken kelpasi pahvinen ajokortti.

Vierailija
24/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin.

Yksikään puolue ei aja hyväpalkkaisen suomalaisen työssäkäyvän miehen asioita.

Kaikki puolueet ovat sosialistisia. Ja mikseivät olisi, kun Suomikin on sosialistinen.

En tarvitse puolueita mihinkään.

Vierailija
25/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin äänestämättä, minulle myös aivan sama kuka siellä päätöksiä tekee.

Vierailija
26/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväosaiset äänestävät kaikkein todennäköisimmin, ja politiikka on sitten sen mukaista.

Eli?? juuri sen takia huono-osaisimman pitääkin käydä siellä uurnilla, että saadaan päättäjiä  myös jotka ajaa huono-osaistenkin asioita. Kipinkapin nyt äänestämään, saa siinä päivän liikunnatkin samalla.

Tarkennuksena tähän vielä, että ne porvari puolueet ei ole sitten köyhän etuja ajamassa! Eipä mulla muuta..

Vierailija
27/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaali.fi-sivujen mukaan henkilöllisyystodistukseksi kelpaa poliisin myöntämä henkilökortti, passi, ajokortti (ei kuitenkaan se vanha pahvinen ajokortti) tai vastaava kuvallinen asiakirja.

Äsken kelpasi pahvinen ajokortti.

Ei kelvannu kuukausi sitten vanhanks mennyt väliaikainen henkkari vaikka kaikki kela ja pankkikortit näytin samalla, joten totesin vaan että tekivät mun puolesta sen päätöksen, että en enää koskaan vaivaudu tähän sirkukseen kun tämmösen köyhän pohjasakan ääni ei kelpaa.

Vierailija
28/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin. Sama sirkus, pellet vain vaihtuu. t.sivustaseuraaja

Vierailija
29/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jättää, koska ei löydy sopivaa puoluetta saati ehdokasta.

Vierailija
30/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua edesauttaa kenenkään pääsyä Arkadialle porsastelemaan rahoillamme.

!

Vierailija
31/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koen äänestämisen kunnia-asiana ja etuoikeutena tässä maailmassa.

Sarasvuo ym protestoijat ovat tyhmiä.

Vierailija
32/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväosaiset äänestävät kaikkein todennäköisimmin, ja politiikka on sitten sen mukaista.

Totta. Mutta nämä vähempiälyiset ovat valitettavasti niin tyhmiä, etteivät ymmärrä, että äänestämättömyys nimeomaan osuu heidän omaan nilkkaan. Kokoomus varmaan hyötyy eniten niistä, ketkä eivät äänestä.

Vierailija
33/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkarit maksaa noin 50e ja minulla ei ole varaa niihin, joten jätän taaskin äänestämättä.

Sen verran on leikattu että leikattiin myös minun ääneni :(

Olisin äänestänyt vasemmistoa :(

Vierailija
34/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, tänään kävimme äänestämässä miehen kanssa. Turha valittaa tai kritisoida, jos ei edes äänioikeuttaan käytä.

Vierailija
35/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin. Olin ennakkoäänestyksen ajan sairaalassa ja en edelleenkään saa liikkua jääkaappia kauemmas, joten en päässyt uurnille. Vauva alkoi näyttää merkkejä syntymisestä 3kk etuajassa niin täysi lepo, että sen saisi pidettyä edes hetken pitempään sisällä, suihkussakin tulisi istua.

Vierailija
36/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestämättä jättäminen on typerää. Jos ei äänestä niin ei tarvii sitten valittaa kun maan asiat hoidetaan väärin.

Mitä se valittaminen kannattaa vaikka äänestäisi? Tuleeko silloin parempi mieli vai mitä ajat takaa?

Vierailija
37/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii

Vierailija
38/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin äänestänyt, muuta sairaus iski enkä pysty lähtemään. Harmittaa.

Vierailija
39/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äänestämässä. Huvitti kun ihmiset jonottivat ennakkopäivinä ja osa jopa kääntyi pois kellon lyötyä 20. Virallisena päivänä sai kävellä suoraan sisään jonottamatta.

Vierailija
40/40 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sittenkin äänestämässä, laitoin laskijalle kirjainyllärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan