Minä syrjäytynyt käyn tänään äänestämässä
Kommentit (13)
Hyvä! Menkää muutkin! Minä äänestin jo ennakkoon.
T. syrjäinen
hienoa, etkä ole syrjäytnyt koska he nukkuu vaan
äänestäkää syrjäyttneet ay-liikettä niin saatte hyvän palkan ja myös reilun sosiaaliturvan
Hienoa, sinä et ole enää syrjäytynyt, koska käyt äänestämässäkin. Siitä se lähtee. Vaikuttaminen.
Kaikki syrjäytyneet ja nukkuvat, nyt sdp:tä äänestämään, saadaan jotain tolkkua tohon rikkaiden paapomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, sinä et ole enää syrjäytynyt, koska käyt äänestämässäkin. Siitä se lähtee. Vaikuttaminen.
Olen kyllä melkein aina käynyt äänestämässä. Ap
Jeeee!!!! HYVÄ sinä!!! Meillä on ollut tapana käydä äänestyksen jälkeen jäätelöllä tai kahvilla, joten tässä sinulle virtuaalikahvit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä melkein aina käynyt äänestämässä. Ap
Ketju olisi siis huijausta, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki syrjäytyneet ja nukkuvat, nyt sdp:tä äänestämään, saadaan jotain tolkkua tohon rikkaiden paapomiseen.
Mutta demarit paapoo läpsyjä.
Syrjäydyin tänään äänestyskopissa. Kaikki tarjolla olleet ehdokkaat olikin ihan pas*oja joten piirsin lappuun kirkkoveneen (ulkopuolelle) ja pyysin että virkailija lätkäisee sen leiman siihen nyt vaan kirkkoveneen viereen ja laitoin lootaan.
Ei ole turhaa, jokainen ääni on tärkeä. Nykyisen hallituksen saimme, koska rikkaat ja sosiaaliset ei jätä äänestämättä koskaan.