Ensimmäiset virpojat pimputti ovikelloa 8.45!!
Vaikka olenkin varannut paljon herkkuja virpojille, niin jokin roti täytyy olla. Älkää antako lastenne pimpotella ihmisten ovilla ennen kymmentä! Ei siis avattu ovea.
Kommentit (43)
Minä söin Kinderit itse krapulassa aamulla, pitkästä aikaa viihteellä eilen niin olo on hutera. En avaa nyt sitten ovea virpojille mutta eipä ole pahemmin ovikello edes soinut. Tämä menee paremmin kuin hyvin.
Lapsena kävin virpomassa kavereiden kanssa kerran ja muistan etten tykännyt kerjätä, yksi kavereista oli tosi ahne ja olisi pitänyt saada aina vaan enemmän rahaa tai parempia karkkeja. Minä sain kotoa muutenkin mitä tarvitsin tai joskus halusin niin en ollut niin ahne, hävetti se kaverin "anna lisää!!".
En avaa lainkaan ovea. Lapset vois mennä virpomaan ihan vaikka vaan etukäteen sovituille tutuille naapureille, niin ei tule se paha mieli, mistä vanhemmat on niin kovin huolissaan. Kun ihan tosi, kenelläkään tuntemattomalla ei ole mitään velvollisuutta ensinnäkään avaamaan ovea jollekin random muksulle tai antamaan yhtään mitään. Maailma nyt ei pyöri teidän lasten ympärillä, vaikka ne teidän elämän keskipisteinä onkin, koittakaa ymmärtää se.
Yksi vaatii heräämään silloin tällöin muiden vuoksi sunnuntaiaamuna, toinen on sitä mieltä että kaffepullat pitää syödä kohteliasuudesta, kolmas haluaa että järkkään jostain lapsenvahdin hänen tärkeiden lapsettomien juhliensa ajaksi, neljännen mielestä pitää saadut lastenvaatteet lahjoittaa hänelle kun on törkeää pyytää rahaa kun on itse ilman saanut, viides tahtoo... What ever...
Milloin tässä maailmassa saa aikuinen ihminen elää omaa elämäänsä oman mielensä mukaan?!