Ensimmäiset virpojat pimputti ovikelloa 8.45!!
Vaikka olenkin varannut paljon herkkuja virpojille, niin jokin roti täytyy olla. Älkää antako lastenne pimpotella ihmisten ovilla ennen kymmentä! Ei siis avattu ovea.
Kommentit (43)
Hoh hoijaa, on ihmisillä ongelmat! Voi voi kauheeta kun kerran vuodessa aamusta ovikello soi!
niin traagista. koita jaksaa ap! sikamaista
Dorkat vanhemmat kun päästävät noidat irti noin aikaisin. En minäkään avaisi ennen kymmentä.
Mulla alkoi yläkerran naapuri kolistelemaan ja kantapääkävelemään asunnossaan tuohon aikaan. Ky rpä otassa siis alkoi tämäkin aamu. Mietin tosissani että menisinkö laittamaan lapun hänen postilaatikkoonsa että ottaisi j umalauta alakerran naapurinsa huomioon! P erkele!
Jaa pitänee kohta pukeutua jos tännekin joku eksyisi.
V____u revi sitte se irti, nii ei tatvii paljoo enää ikinä kenenkää soittaa/pimpottaa sun ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi yläkerran naapuri kolistelemaan ja kantapääkävelemään asunnossaan tuohon aikaan. Ky rpä otassa siis alkoi tämäkin aamu. Mietin tosissani että menisinkö laittamaan lapun hänen postilaatikkoonsa että ottaisi j umalauta alakerran naapurinsa huomioon! P erkele!
osta korvatulpat, ei häiritse kukaan silloin hyviä unia. ymmärrän että yläkerran tamppaus ärsyttää kyllä mutta silti eihän sille oikein mitään ei ketään voi kieltää asunnossaan kävelemästä
söin virpojien palkat juuri aamupalaksi. tunnen itseni nii huonoksi. nyt ei tule vitsaa eikä palkkaa kellekään. voihan nenä
jos tulee virpojia jos pääsevät alaovesta sisään ja kotiovelle niin annan muutamia euroja kun muuta palkaa ei nyt ole
Joo kyllä muakin ahdistaa, että yhtenä päivänä vuodessa lapset ovat iloisia ja innoissaan ja perinteet pysyy voimissaan. Mieluummin murjotetaan kaikki tänäänkin eikä ainakaan avata ovea yhdellekään kakaralle.
Miten niin lapsivihamielinen Suomi?? Entä minun aamu-unet, eikö kukaan sääli minua? MINUA!
Avaan oven vasta kympin jälkeen. Nyt en ole vielä edes laittanut vaatteita päälleni. On siis noitien oma vika, jos eivät pääse noitimaan.
Vierailija kirjoitti:
Avaan oven vasta kympin jälkeen. Nyt en ole vielä edes laittanut vaatteita päälleni. On siis noitien oma vika, jos eivät pääse noitimaan.
Ja huom. meillä on kolme lasta, nyt jo teinejä, jotka kävivät vuosia virpomassa naapureilla, mutta he lähtivät matkaan aikaisintaan 10:30.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä muakin ahdistaa, että yhtenä päivänä vuodessa lapset ovat iloisia ja innoissaan ja perinteet pysyy voimissaan. Mieluummin murjotetaan kaikki tänäänkin eikä ainakaan avata ovea yhdellekään kakaralle.
Miten niin lapsivihamielinen Suomi?? Entä minun aamu-unet, eikö kukaan sääli minua? MINUA!
Kuule ihan ilolla odotan virpojia ja aina on hyvät herkut varattu. Odotan vain vanhemmilta sen verran järjen käyttöä etteivät laita lapsia liian aikaisin liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huom. meillä on kolme lasta, nyt jo teinejä, jotka kävivät vuosia virpomassa naapureilla, mutta he lähtivät matkaan aikaisintaan 10:30.
oikein, kyllä pyhäpäivänä pitää alottaa pimputtelu vasta kympin jälkeen mutta ihan ok pimputella jo kasiltakin monet on tosiaan vielä nukkumassa silloin ja lapset joutuu kiertää samoja taloja toiseenkin kertaan.no hyvää liikuntaahan se heille on heh
Meillä kyltti ”saa virpoa” laitettu sisäänkäynnin tolppaan jo ennen klo 9. Kori täynnä kidereitä ja tikkareita. Tervetuloa, meille saa virpoa.
Hyvää Palmusunnuntaita kaikille pikku noidille ja poikanoidille kanssa! Pus
Vierailija kirjoitti:
Viha nyt ei kohdistunut millään lailla lapsiin, vaan typeriin vanhempiin, jotka päästävät lapsensa naapureiden oville aamuyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, on ihmisillä ongelmat! Voi voi kauheeta kun kerran vuodessa aamusta ovikello soi!
Voi kauheeta, kun on oikeus kotirauhaan ihan vuoden jokaisena päivänä.
Muistakaa ottaa henkilötiedot nämäkin pitää ilmoittaa tulorekisteriin!
Samaa mieltä. Moni lapsi haluaa lähteä aikaisin koska on malttamaton ja haluaa päästä parhaille apajille. Kymmeneltä on mielestäni jo sitten ihmisten aikaa.