Mies viestittelee muille naisille, häihin 4 kk
Mies ei ole tietääkseni fyysisesti pettänyt, mutta heikkona kohtana viestittely, flirttailu ja sexting-viestittely (kuvia ja seksiviestejä) naisten kanssa heikko kohta. Viestittely ei haittaisi mutta minulla on epävarma olo siitä, siirtyykö fyysiseksi. Asiasta vuosi sitten viimeksi ollut kriisi ja mies vakuutti, että ei tekisi mitään ja lopettaa. Meillä on häät 4 kk päästä ja tänään mies oli jättänyt puhelimen pöydälle, myönnän katsoneeni saapuneet viestit vaikka se ei ole ok ja jälleen siellä oli jonkun naisen kanssa vihjailevaa viestittelyä. Muuten meillä kaikki tosi hienosti ja suhde rakastava ja läheinen. Olen jo 35v ja vauvakuume kova. Nyt fiilis että miten hitossa pitäisi suhtautua. En halua heittää muuten hienoa suhdetta roskiin yhden asian takia, plus pudän viestien lukemistani vääränä joten asiasta kertominen tuntuu myös vaikealta. Mitä mieltä? Kannattaako antaa vain olla? Onko ollut samanlaisia tilanteita? Miten asiat menivät?
Kommentit (46)
1. Oletko kysynyt mieheltäsi onko hänelle ok jos sinä vaihdat muiden miesten kanssa vastaavia sexy viestejä?
2. Kokeeko mies tuon toimintansa normaaliksi ja hyväksyttäväksi? Jos kysyt tänään ihan pokerilla sopiiko että katsot miehen puhelinta niin mitä vastaisi?
3. Mitä luulet pettääkö miehesi sinua jos joudut esim raskauden tai synnytyksen jälkeen vuodelepoon pariksi kuukaudeksi...
4. Suostuuko mies kanssasi parisuhdeterapiaan jossa voisitte käydä yhdessä tuohon liittyvät asiat läpi?
Häiden peruminen ei ole helppo juttu mutta kannattaa oikeasti miettiä mitä tehdä. Haluatko tuon miehen lastesi isäksi? Olisiko hän isänä hyvä vai olisiko silloinkin omat tarpeet aina lasten tarpeiden edellä? Miten tulisitte toimeen jos eroaisitte ja hoidettavana olisi kuitenkin yhteiset lapset? Jos eroaisitte niin miten talous menettäisikö toinen teistä rahaa jos ei avioehtoa. Kuinka varmana pidät että jos miehesi pettäisi niin käyttäisi kondomia vai joutuisitko pelkäämään tauteja ?
Vierailija kirjoitti:
kuka näitä väsyneitä miesvihaprovoja jaksaa tehtailla? tai kuka näihin vielä jaksaa uskoa?
ne jotka miesvihakiimarunkkaavat miesvihatarinoille?
Tuo vaatisi miehistä ajattelutapaa, samanlaista kuin raiskaajilla. Naisia ei kiihota ajatus miehen vihaamisesta, joten naiset eivät miesvihakiimarunkkaa eivätkä työnnä väkivalloin mitään miesten kehoon. Poikkeuksena lähihoitajat peräruiskeen ja lääkärit tähystimen kanssa, mutta nämä tehdään lääkärin määräyksestä potilaan parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
1. Oletko kysynyt mieheltäsi onko hänelle ok jos sinä vaihdat muiden miesten kanssa vastaavia sexy viestejä?
2. Kokeeko mies tuon toimintansa normaaliksi ja hyväksyttäväksi? Jos kysyt tänään ihan pokerilla sopiiko että katsot miehen puhelinta niin mitä vastaisi?
3. Mitä luulet pettääkö miehesi sinua jos joudut esim raskauden tai synnytyksen jälkeen vuodelepoon pariksi kuukaudeksi...
4. Suostuuko mies kanssasi parisuhdeterapiaan jossa voisitte käydä yhdessä tuohon liittyvät asiat läpi?
Häiden peruminen ei ole helppo juttu mutta kannattaa oikeasti miettiä mitä tehdä. Haluatko tuon miehen lastesi isäksi? Olisiko hän isänä hyvä vai olisiko silloinkin omat tarpeet aina lasten tarpeiden edellä? Miten tulisitte toimeen jos eroaisitte ja hoidettavana olisi kuitenkin yhteiset lapset? Jos eroaisitte niin miten talous menettäisikö toinen teistä rahaa jos ei avioehtoa. Kuinka varmana pidät että jos miehesi pettäisi niin käyttäisi kondomia vai joutuisitko pelkäämään tauteja ?
1. luulen että hyväksyisi, mutta en toki tiedä - en ole kiinnostunut muista ja sexting ei ole juttuni.
2. sexting kiihottaa häntä erityisesti. Ymmärtää kyllä, että se satuttaa minua ja että se on väärin. kuulemma on heikkoina hetkinä perustellut itselleen että ei tee mitään fyysistä joten ei ole "niin paha".
3. niin, tätä itsekin mietin. Mies kyllä haluaa lapsia myös kovasti ja on vannonut että on tukena. aiemmin kuitenkin (n. 1,5v sitten) kun olin masentunut noin puoli vuotta ja seksi ei kiinnostanut, tällöin oli edellinen sexting-vaihe jonka johdosta meinasimme erota.
Uskon että mies olisi hyvä isä ja hän on jo pidempään halunnut lasta, on minua muutaman vuoden vahempi. Olemme molemmat ok tuloisia, lähes saraselleen sama palkka n. 4000e/kk pinnassa. Yhteistä omaisuutta ei ole, avioehdon teemme mahdollisia perintöjä yms. ajatellen.
4. varmaan suostuisi jos vaihtoehto olisi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. luulen että hyväksyisi, mutta en toki tiedä - en ole kiinnostunut muista ja sexting ei ole juttuni.
2. sexting kiihottaa häntä erityisesti. Ymmärtää kyllä, että se satuttaa minua ja että se on väärin. kuulemma on heikkoina hetkinä perustellut itselleen että ei tee mitään fyysistä joten ei ole "niin paha".
3. niin, tätä itsekin mietin. Mies kyllä haluaa lapsia myös kovasti ja on vannonut että on tukena. aiemmin kuitenkin (n. 1,5v sitten) kun olin masentunut noin puoli vuotta ja seksi ei kiinnostanut, tällöin oli edellinen sexting-vaihe jonka johdosta meinasimme erota.
Uskon että mies olisi hyvä isä ja hän on jo pidempään halunnut lasta, on minua muutaman vuoden vahempi. Olemme molemmat ok tuloisia, lähes saraselleen sama palkka n. 4000e/kk pinnassa. Yhteistä omaisuutta ei ole, avioehdon teemme mahdollisia perintöjä yms. ajatellen.
4. varmaan suostuisi jos vaihtoehto olisi ero.
ja tämä oli ap.
Anne Mattila - Perutaan häät biisi soimaan!
Mitä mieltä olet siitä, mitä nämä muut naiset joiden kanssa mies tekstailee ajattelevat sinusta ja teidän parisuhteesta? Ei se vaadi kun katsauksen faceen tai jos mies tekstailee tutuille, esim työkavereilleen jotka tietää että häät on 4kk päästä. Mitä ajattelee nainen teidän suhteen tilasta ja sinusta, kun samaan aikaan oma miehesi pääsee kuin koira veräjästä viestittelemään tähän tyyliin muille? Itse ainakin ajattelisin että suhde ei ole kunnossa ja ehkä jopa säälisin naista kun ei tiedä mitä miehensä puuhaa.
Jos parikin näistä sextingin kohteista kertoo esimerkiksi kavereilleen puuhailevansa tällaisen miehen kanssa jolla on tämän niminen tuleva vaimo, kohta jo vähän isommalla ringillä on tieto teidän parisuhteen tilasta ja kukaan ei ota sinua enää vakavasti..