Olenko ainoa aikuinen nainen, joka ei ole koskaan
käynyt kosmetologilla, manikyyrissä, hierojalla ja kuntosalilla.
Kommentit (8)
Minä en ole koskaan käynyt em. jutuissa ja hyvin on pärjännyt tähän asti.
kerran kasvohoidossa 45v, toisen kerran 47v. Ei ole tarvinnut, iho loistokunnossa kun ei ole hoidettu liikaa:D Hierojalla toki olen käynyt niskojeni takia mutta manikyyrissä en koskaan:)
olen käynyt kuntosalilla katsomassa millainen paikka se on, mutta muuten en ole noissa mainitsemissasi paikoissa aikaani tuhlannut.
Tai no, kuntosalilla olen pakostakin käynyt, koska olen siellä töissä ja sen kautta hierojalla (oma mieheni). Mutta kosmetologilla, kampaajalla, manikyyreissä jne en ole ikinä käynyt. Ja olen 31 vuotias.
ihoa ei voi hoitaa liikaa. Kommenttina vain sille yhdelle ketjuun vastanneelle. Menkää ihmeessä noihin kaikkiin, ihan vain sen takia, että kaikenlaiset hoidot ovat ihania. Todellista arjen luksusta, kun saa maata rauhassa ja joku hemmottelee ja hoitaa sinua. Ette tiedä, mistä olette jääneet paitsi. Ja älkää menkö mihinkään sadistisiin: nyt puhdistetaan ihomadot tällä raudalla -hoitoihin, vaan sellaisiin missä käytetään ultraääntä, aromaattisia öljyjä, kosteuttavia ja virkistäviä naamioita. Sellaisia missä hierotaan pitkään ja missä on niin ihanaa, että siihen hoitotuoliin nukahtaa :-).
Hierojalla olen JOUTUNUT käymään paljon, sairastelen selkääni ja hartiat ovat usein juntturassa.
Kuntosalilla olen käynyt kolme kertaa...mut ei nappaa. Pitäis vahvistaa selkä ja vatsalihaksia, mutta olen niin nolla kuntosalilla. pelkään, että teen harjotteet väärin ja kipeydyn "väärällä tavalla".
Hierojallakaan en varsinaisesti, mutta oma aviomies on hieroja, joten on tuo palvelu omasta takaa.. vieraalle tuskin tulis mentyä.
Kuntosalilla kävin aikaa ennen lapsia (kuului harjoitteluun, kun kilpailin eräässä lajissa)