Anteeksi nyt vaan Halla-Aho fanit mutta tuo "Mestariksi" kutsuminen...
on niin naurettavaa, samaa sarjaa kuin "suuri johtaja" tai "kansakunnan isä" jne. kaikki yhtä typeriä. Ja en ole tässä halla-ahoa haukkumassa tuota typerää nimitystä hänestä.
Kommentit (24)
Olen luullut vitsiksi... Eikö sitä ole, voiko kukaan oikeasti vakavissaan ajatella muuta???
Lahkomentaliteetti ja auktoriteetin tarve aiheuttaa tuollaista.
Kertoo enemmänkin noista mestarin faneista tuo nimitys
Nimi kirjoitetaan Halla-aho. Otsikossa virhe.
Mua ei kiinnosta mitkään nimitykset. Olen rauhallinen järki-ihminen kuten Halla-Ahokin, ja siksi äänestän häntä välittämättä pätkääkään muiden äänestämisistä tai nimityksistä.
Nimitys tulee Kansallisesta liittoneuvostosta.
Hauska läppä... :)
Itselläni aina tulee tahtomatta nauruntyrskähdys kun tuota mestaria tosissaan hoetaan jossain. Tulee mieleen jotenkin se videoklippi jos painonnostaja nostaa painoa ja yleisöstä joku punaniska ärjyy tosissaan "Suutu jo!"
Näkee siitä miehestä, että ihminen polveutuu apinasta.
Kanssaihmisistään vieraantuneille tiedoksi: kyseessä on hellittelynimi jota alunperin käytettiin kieli poskella tiettyjen ihmisten ärsyttämiseksi.
Kohta kaikki tottuu siihen sanaan. Sitten sitä pikkuhiljaa muutetaan Messiaaksi.
DAdaa.
Minulle tulee tuosta aina mieleen Brittein saaret, siellä esim. isovanhemmat ja sukulaiset saattavat kutsua poikalapsia hellittelen: Master (= mestari, isäntä...), ei siis niinkään puhekielessä mutta syntymäpäiväkorttia lähettäessä kuoressa saattaa lukea esim Master John Smith.
Yhtä naiiviahan tuo persujen faniliigan mestarihuutelu on.
Se On pellet teille, HERRA MESTARI
Aivan samoin kuin "pikkuisäntä", "tomera leipuri" lapsista puhuttaessa. Eli nimitys on alentava ja ironinen, sisältö juuri päinvastainen kuin luullaan. Mestari ei siis osaa mitään, mutta ei kerrota sitä hänelle, vaan annetaan olla luuloissaan.
Tässä maassa ei politiikoista löydy yhtään Mestaria.
Nyt äänet persuille ettei kokoomus pääse toiseksi. Antti menee omia latujaan. Pääomavero nousee ja muutkin verot
Vierailija kirjoitti:
Se On pellet teille, HERRA MESTARI
Sieltä tuli lahkolainen huutamaan.
Vähän sama kuten jenkit kutsuvat Trumpia jumalavaltiaaksi. God Emperor of The United States (GEOTUS).
Otettu kai mallia jenkeissä toiminneelle strategialle. Vaikka kai Hallaa on kutsuttu mestariksi jo aika kauan?