Noniin hyvin kauniit naiset kertokaapa nyt syitä siihen miksi teidän elämä ei muka ole miljoona kertaa parempaa kuin tavisten ja rumien?
Kommentit (36)
kerron ystäväni puolesta:
Hän on erittäin kaunis ja hänen elämänsä on aivan tavallista yh-arkea.
Syynä hänen oma valintansa aikoinaan miesmarkkinoilla: otti sitten itseriittoisen urakiipijän joka oli komea ja tienasi todella hyvin kansainvälisessä it-firmassa. Asuivat joitakin vuosia ulkomailla jne.
Mitähän sellainen "mies" tekee naiselle parin lapsen jälkeen? Ettei vaihtaisi nuorempaan ja unohtaisi oman jälkikasvunsa olemassaolon. Erostakin voi saada todella riitaisan ja kun tienaa tarpeeksi, sitä voi pitkittää miten haluaa ajaen toisen osapuolen taloudelliseen ahdinkoon.
Tavis-nainen ei olisi sitä miestä saanut vaivoikseen mitenkään.
En minäkään tarvi kuin sen yhden miehen, ne kaikki muut ovat vain ahdistavia. Oman mieheni taas tapasin netissä. Hän ei nähnyt kuvaani, joten ulkonäkö ei vaikuttanut kuin ehkä tapailun jatkumiseen.
Vaikea sanoa, kun tähän on tottunut. On tottunut siihen, että miehille jutellessa silmät ovat välillä tisseissä, vaikka suosin mitä poolopaitoja, ja että kauppakeskuksissa ja kadulla vilkuillaan. Monet kehut myös turruttavat, eikä se pitemmän päälle vaikuta. Minua ei kiinnosta enää oikeastaan pätkääkään, sanooko joku minua kauniiksi, ja jos sanoo, ei se tunnu minusta oikein miltään. Toisaalta tavallaan olen riippumaton muiden mielipiteistä, koska jos joku vastaavasti sanoo jotain rumaa, ei sekään tunnu miltään.
Rumilla on ainakin helpompaa kävellä kun ei tarvii panna niin julmetusti.
Itselläni on jatkuvasti laatudikkiä nivusissa.
Eliittikumppani, 28v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään "hyvin kauniiksi naiseksi"? Mistä tietää onko sellainen? Outoa lokerointia.
Laita "rehellinen" kuva peilikuvaan tai hot or notiin. Jos saat arvosanaksi yli 9.5 niin olet hyvin kaunis.
Ai okei, joidenkin sivustojen (never heard?) randomit tyypit/algoritmit siis päättävät kuka on kaunis. Jep jep.
En myöskään tiedä mikä on rehellinen kuva. Tietävätkö muut? Eivätkö kaikki kuvat ole rehellisiä, kunhan niitä ei ole photoshoppaillut?
Noh, ota sitten 10 kuvaa tavallisena arkipäivänä ja se joka saa huonoimman arvosanan on se todellinen.
Ja kyllähän se on niin oikeassa elämässä että randomi miehet ne päättää oletko kaunis vai et.
Sitä paitsi kaikki urpot setämiehet kuvittelevat olevansa oikeutettuja kommentoimaan ulkonäköäni missä tahansa tilanteessa, esimerkiksi ohi kävellessäni. Monesti kommentit ovat kehuiksi naamioituja tölväyksiä, joilla nämä miehet pyrkivät halventamaan. Tietenkään kenenkään ulkonäköä ei saisi kommentoida missään, koskaan, ellei sitä ole erikseen pyydetty, mutta kun on huomiotaherättävän näköinen, sitä kommentointia myös tulee usein. Ulkonäön perusteella myös tehdään päätelmiä huonoista luonteenpiirteistä, ilmeisesti kauniin naisen täytyy olla vähintään ylpeä huo*ra mikäli tämä ei halua viettää aikaa ihmisen kanssa, joka juuri otti kontaktia piilovit*tuilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Yleisen tiedon mukaan kauneus suojaa sairauksilta, väkivallalta ja ilkeiltä ihmisiltä. Olet automaattisesti rikas ja älykäs. Et myöskään vanhene ja rupsahda koskaan.
Kyllä kauneudella on korrelaatiota moniin noihin juttuihin vaikka yrität olla sarkastinen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuvittelet, että esineenä kohtelu tekee elämästä miljoona kertaa parempaa?
Oletus on, että olet tyhmä, sinua voi huijata miten vaan kun kehuu kauneuttasi.
Tutkimusten mukaan kauniita ihmisiä pidetään ÄLYKKÄÄMPINÄ kuin taviksen näköisiä, joten ei nyt kyllä pidä paikkaansa. Poikkeuksena tästä on "bimbon" näköiset sutturat.
No jos on kauneutta ja fiksuutta niin kyllä sillä tasokkaan elämän saa itselleen luotua.
Ei ole tuulesta temmattu tuo Hirmutar -nimitys. Olet kunniakkaasti ansainnut nimesi sanoillasi ja teoillasikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuulesta temmattu tuo Hirmutar -nimitys. Olet kunniakkaasti ansainnut nimesi sanoillasi ja teoillasikin.
Kuis nii? Mitä kaikkee luulet et oon tänne kirjoittanut? 😂
Olen piirteiltäni sievä mutta koska en laittaudu olen käytännössä ruma tavis. Jotenkin en usko että elämä olisi automaattisesti parempaa kauniina. Mun elämä olisi parempi jos olisin syntynyt eri perheeseen ja saanut erilaisen luonteen, omilla taustoillani minusta tuli mt-ongelmainen luuseri, uskon että ihan ulkonäöstä riippumatta. Miesseuraa saisi kyllä mutta siitä ei valitettavasti ole iloa, enhän mä tällaisella taustalla kuitenkaan mitään varsinaista statusmiestäkään saa, tai muutenkaan sellaista josta tykkäisin koska tykkään äärimmäisen harvoista.
En ole "huippukaunis" mutta melko kaunis kuitenkin. (Jo tätä lausetta ei saisi sanoa koska on itserakas, jos en sano niin "kalastelen kehuja)
Jos laitan töissä huulipunaa (niikuin aika moni muukin..) olen pinnallinen ja ajattelen vain ulkonäköäni.
Tuntuu että joudun todistelemaan olevani edesjonkin verran fiksu , tai edes että olen _mukava_
Siinä jo muutama asia,mikä ahdistaa ja vie helposti halunnolla nätti ja naisellinen. Toki, miesten kansssa näennäisesti on helpompaa varmasti ulkopuolisten silmissä.
Ihan kumma kysymys ja kummaa höpinää. Typerä ja lapsellinen kysymys.
Luulen että ap tarkoittaa määritelmällä viimeisen päälle pyntättyä naista jolla on tekoripset, tekohiukset ja tatuoidut kulmakarvat, että päästäisiin mahdollisimman virheettömälle tasolle nykymittapuun mukaan. Peilin edessä on vietetty 2 tuntia ja salilla tiirataan omaa pyllyä pyllytreenin 6xviikko lomassa. Vaatteiden vimpan päälle miettiminen joka hetki on elämää tärkeämpi asia ja tuottaa myös jatkuvaa päänvaivaa.
Juuen tiedä miten sellainen tekee kenenkään elämästä yhtään parempaa. On vain hemmetinmoinen paine ja stressi pysyä ulkonäkötavoitteidensa perässä ja elämänarvotkaan ei välttämättä ole kaikkein syvällisimmät.
Ja jos taas puhutaan ihmisestä - miehestä tai naisesta - joka on geneettisesti poikkeuksellisen hyvin muodostunut, ainut asia johon se vaikuttaa on parinvalinta. Useampi ihminen on sinusta kiinnostunut seksuaalisessa mielessä, mutta kauneus tuo myös kateutta ja se näkyy negatiivisina ilmiöinä. Työtä se ei tuo, eikä terveyttä eikä onnea. Kukaan ei saavuta onnellisuutta siksi että peilikuva on kaunis.
No onhan tämä kauniiksi syntyminen ollut varmasti parempaa kuin jos olisi syntynyt rumaksi. Mutta että ihan miljoona kertaa? Ei nyt kuitenkaan. Ihan samalla tavalla on elämässä ollut vastoinkäymisiä ja välillä mielenterveysongelmiakin. Ei kauneus tuo onnea. Olisin itse mielummin tavallisen näköinen ja todella älykäs tai vaikka sosiaalisesti todella lahjakas.
Yleisen tiedon mukaan kauneus suojaa sairauksilta, väkivallalta ja ilkeiltä ihmisiltä. Olet automaattisesti rikas ja älykäs. Et myöskään vanhene ja rupsahda koskaan.