Noniin hyvin kauniit naiset kertokaapa nyt syitä siihen miksi teidän elämä ei muka ole miljoona kertaa parempaa kuin tavisten ja rumien?
Kommentit (36)
Miten määritellään "hyvin kauniiksi naiseksi"? Mistä tietää onko sellainen? Outoa lokerointia.
Mielenterveysongelmia, joten se siitä kauneudesta. Oman tasoiset miehet ovat kusipäitä eivätkä osaa sitoutua koska heillä riittää naisissa niin paljon valinnanvaraa. Tavismiehet eivät luonnollisesti sytytä koska eivät ole omaa tasoa.
Onhan se, mutta on minulla silti terveys ongelmia jotka eivät kauneudella parane.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se, mutta on minulla silti terveys ongelmia jotka eivät kauneudella parane.
Mitä terveys ongelmia? Olisitko mieluummin terve ja tavis kuin nykyisessä tilanteessa?
Millä tavalla kuvittelet, että esineenä kohtelu tekee elämästä miljoona kertaa parempaa?
Oletus on, että olet tyhmä, sinua voi huijata miten vaan kun kehuu kauneuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmia, joten se siitä kauneudesta. Oman tasoiset miehet ovat kusipäitä eivätkä osaa sitoutua koska heillä riittää naisissa niin paljon valinnanvaraa. Tavismiehet eivät luonnollisesti sytytä koska eivät ole omaa tasoa.
Eipä ne tavismiehet rumiakaan naisia sytytä.
T. Tavismies
En tiedä olenko nyt hyvin kaunis, mutta kaunis kuitenkin.
Olen opiskellut siinä missä muutkin, käyn töissä, maksan itse laskuni, siivoan kotini, kokkaan ruokani ja kannan elämästäni vastuun. Miten tämä eroaa taviten tai hyvin rumien elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään "hyvin kauniiksi naiseksi"? Mistä tietää onko sellainen? Outoa lokerointia.
Laita "rehellinen" kuva peilikuvaan tai hot or notiin. Jos saat arvosanaksi yli 9.5 niin olet hyvin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, monella kauniilla naisella näyttäisi olevan tavismies.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko nyt hyvin kaunis, mutta kaunis kuitenkin.
Olen opiskellut siinä missä muutkin, käyn töissä, maksan itse laskuni, siivoan kotini, kokkaan ruokani ja kannan elämästäni vastuun. Miten tämä eroaa taviten tai hyvin rumien elämästä?
Jos et tiedä olevasi hyvin kaunis niin et ole. Noita semikaunottaria joita nyt ei oikeesti miehiä niin paljoa kiinnosta on joka kadunkulmassa. Esim tyyliin joku jenni vartiainen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuvittelet, että esineenä kohtelu tekee elämästä miljoona kertaa parempaa?
?? Hyvin kauniit ovat kyllä ihan immuuneja kehuille.
Ja kyllä se monet ovet avaa. Moni mies ei edes viitsi antaa kellonaikaakaan jollekin tuntemattomalle rumalle naiselle.
Helluntailaisten aloitus tämä taas. Siellä on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita "rehellinen" kuva peilikuvaan tai hot or notiin. Jos saat arvosanaksi yli 9.5 niin olet hyvin kaunis.
Ai okei, joidenkin sivustojen (never heard?) randomit tyypit/algoritmit siis päättävät kuka on kaunis. Jep jep.
En myöskään tiedä mikä on rehellinen kuva. Tietävätkö muut? Eivätkö kaikki kuvat ole rehellisiä, kunhan niitä ei ole photoshoppaillut?
Suomessa ei juuri mitään hyötyä olla kaunis, koska miehet eivät täällä tee aloitteita paitsi seksiin. Lisäksi naiset ovat kateellisia. Ja kuitenkin se rupsahdus on edessä, mitä väliä lopulta oletko kaunis 80-vuotiaasta elämästäsi sen 13 vuotta?
Ja ne miehet joista olen kiinnostunut ovat poikkeuksetta varattuja. Hyvät viedään jo lukiossa. Jos käy kuten minulla, että puhkeat kukkaan yli parikymppisenä, ei ole enää matskuja miesten parhaaseen prosenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja tähän riittää että olet ihan perus nätti.
Muiden yleensä naisten kateus ja vähättely ei myöskään varsinaisesti helpota elämää.
Puhumattakaan siitä kuinka lapsesta asti on iskoitettu päähän, että valttisi on ulkonäkösi, näinhän se ei ole, nätti nainen vetää puoleensa ikäviä ihmisiä.
Jos olet hyvällä itsetunnolla varustettu huippumalli tasoa oleva nainen, joka on osannut hyödyntää ulkonäkönsä jo nuorena, voi elämä olla ainakin näennäisesti helpompaa, mutta se ei siltikääm suojaa huonolta onnelta elämässä kuten vaikkapa kolari, sairaudet jne. Aivan kuten ei huippu älykkyys tai lottomiljonääriys.
Mä oon hyvin kaunis. Sen vuoksi mun elämä on ihanan helppoa, ei tarvi itse tehdä töitä, siivota, kokata jne.
Rahaa tulee postiluukusta säännöllisesti, laskuja sen sijaan ei tule.
Olen kauneuteni vuoksi ollut aina terve enkä päivääkään ole ollut onneton. Koskaan ei ole sydän särkynyt enkä haavan haavaa saati murtumia ole saanut.
Vanhempani ovat myös täydellisiä, kuin myös koko lähipiirini.
Hyvän koulutuksen sain nukkumalla kirjat tyynyn alla. Jne.
Not.
Vierailija kirjoitti:
Helluntailaisten aloitus tämä taas. Siellä on ongelmia.
Ihan on Jehovaa ja mielenterveysongelmaa ilmassa.
Kaikki tuttujen ja sukulaisten miehet on koko ajan lääppimässä ja lähettelemässä pippelikuvia
Elämäni on oikein hyvää. En silti ole varma, että se johtuisi ylivertaisesta kauneudestani. Voitko ap painua äitisi hittuun keksimästä typeriä aloituksia?
Hiljaista on. Sitäpä epäilin.