PS on nuorten suosiossa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ef2b7dc5-947c-4c54-9f81-86f59bc7d…
Paljon nuorisoa tuolla PS:n vaalitilaisuudessa. Persuilla on tulevaisuus turvattu jos nämä pysyvät kannattajina.
Kommentit (76)
Aika jännä, että kun juuri kirjoitin toiseen ketjuun kuinka olen iloinen siitä, että nuoret uskalsivat ilmaista mielipiteensä SKE-puoluetta vastaan ja kuinka nuorissa on tulevaisuus mitä rasisminvastaisuuteen tulee niin se ketju hävisi kuin tuhka tuuleen ja tämä ilmestyi heti melkein perään.
Teen töitä nuorten kanssa ja on päivänselvää, että nuoret ovat useimmiten avoimempia erilaisuudelle kuin vanhemmat ihmiset ja vastustavat rasismia vahvasti, heillähän sitä on kokemusta erilaisista ihmisistä yleensä paljon enemmän. Toki iästään johtuen ovat myös kovin vaikutuksille alttiita. Toivon, että avoimmuus säilyy uusilla sukupolvilla ja tulevaisuus on tämän asian suhteen valoisampi.
Jotain valeuutisia. Mä en tunne ketään joka äänestäisi niitä. Kaikki nuoret paitsi jotkut amisputkiopiskelijat äänestävät vihreitä.
Vanhemmat yrittävät tuputtaa punavihreää höttöä väkisin lapsille ja nuoret kapinoivat vastaan. Punavihreys ei ole muodissa enää. Se oli 2000-luvun alun juttu, oikeistolaisuuden aalto on pyyhkinyt Euroopan yli ja on lopulta rantautunut myös Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että kun juuri kirjoitin toiseen ketjuun kuinka olen iloinen siitä, että nuoret uskalsivat ilmaista mielipiteensä SKE-puoluetta vastaan ja kuinka nuorissa on tulevaisuus mitä rasisminvastaisuuteen tulee niin se ketju hävisi kuin tuhka tuuleen ja tämä ilmestyi heti melkein perään.
Teen töitä nuorten kanssa ja on päivänselvää, että nuoret ovat useimmiten avoimempia erilaisuudelle kuin vanhemmat ihmiset ja vastustavat rasismia vahvasti, heillähän sitä on kokemusta erilaisista ihmisistä yleensä paljon enemmän. Toki iästään johtuen ovat myös kovin vaikutuksille alttiita. Toivon, että avoimmuus säilyy uusilla sukupolvilla ja tulevaisuus on tämän asian suhteen valoisampi.
Kokemukset tietyistä ryhmistä on yleensä negatiivisia, joten tapaaminen vain lisää vastaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
PS:n äänestämisellä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Onneksi nuoret sentään ymmärtävät tämän vaikka moni umpivasemmistolainen kääkkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Wtnuorten suosiossa
Jep. Bensalenkkarit ja tupakka haisee. Koulutus on paskaa.
PS on pelkkä trolli ja siksi niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ongelmanuorien kanssa tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät voittivat nuorisovaalit.
Ja PS oli 2. Erotuksena vain, että monestä VIhreästä tulee oikeistolainen kun saa elämänkokemusta. Vihreät ovat puhtaasti nuorten ja haihattelijoiden puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut saman Jodelissa, joka on lähinnä nuorten opiskelijoiden sovellus. Asun siis opiskelijakaupungissa opiskelija-asuntoalueella, ja sovelluksessahan näkee, mistä päin suunnilleen ihmiset kirjoittelevat anonyymisti. Sieltä lähtevät nopeasti vasemmistolaiset mielipiteet alapeukutuksen takia, ja vaaliohjelmien aikaan persukommentit saavat paljon yläpeukkuja. Olen kyllä alanut miettiä, että ovatkohan nuoret sittenkään niin vihervasemmistolaisia ja suvaitsevaisia kuin yleensä väitetään. Ehkä omalla naamallaan eivät tunnusta muuta, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä kytee syvemmällä nuorten keskuudessa. En vain jaksa uskoa, että persujen onnistuisi masinoida noin näkyvä kampanja sovelluksessa.
Minä jaksan. Näkeehän sen täälläkin miten joillakin ei ole muuta tekemistä kuin pakottaa persuja päivästä toiseen, sama Jodelissa. Turha myöskään kuvitella, että Jodel olisi nuorten sovellus (enää), siellä ikäjakauma oman kokemukseni perusteella on 10- 60 v.
Kirjoitinkin siitä, että nämä jodlaukset lähtevät sijainnin mukaan opiskelijalähiöstä. Täällä asuvien enemmistö on kyllä parikymppisiä, harva keski-ikäinen haluaa downshiftata yksiöön, jossa hyvällä tuurilla on keittiö. Ulkona näkyvien ihmisten naamasta voi kanssa päätellä ikäjakaumaa. Epätodennäköistä, että persut maksaisivat jollekin opiskelijajengille, että kirjoittelevat täällä vaalipuheita. Kyllä se on oikeasti niin, että heille on alkanut löytyä kannattajia, ja porukka uskaltaa sen ilmaistakin nyt kun johdossa on fiksu tyyppi.
No en tiedä mistä päin ne kirjoitukset täällä lähtevät, mutta pressanvaalienkin aikaan Jodelissa "tiedettiin" ihan varmasti, että Huhtasaari korjaa potin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut koulusta pudonneet ajelehtijat äänestävät persuja. Kannattajakunnan kova ydin on kuitenkin 50+ kaljakuppilaporukkaa.
Palstapersuhullukin heräsi eikä kello ole vielä viittäkään. Mee takas nukkumaan.
No jaa. Totuushan on, että nämä persuja kannattavat nuoret ovat kaikki yli.laudan hikkyjonneja. :D En itse kauheasti ylpeilisi tuollaisilla kannattajilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Greta Thunberg ruma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut saman Jodelissa, joka on lähinnä nuorten opiskelijoiden sovellus. Asun siis opiskelijakaupungissa opiskelija-asuntoalueella, ja sovelluksessahan näkee, mistä päin suunnilleen ihmiset kirjoittelevat anonyymisti. Sieltä lähtevät nopeasti vasemmistolaiset mielipiteet alapeukutuksen takia, ja vaaliohjelmien aikaan persukommentit saavat paljon yläpeukkuja. Olen kyllä alanut miettiä, että ovatkohan nuoret sittenkään niin vihervasemmistolaisia ja suvaitsevaisia kuin yleensä väitetään. Ehkä omalla naamallaan eivät tunnusta muuta, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä kytee syvemmällä nuorten keskuudessa. En vain jaksa uskoa, että persujen onnistuisi masinoida noin näkyvä kampanja sovelluksessa.
Minä jaksan. Näkeehän sen täälläkin miten joillakin ei ole muuta tekemistä kuin pakottaa persuja päivästä toiseen, sama Jodelissa. Turha myöskään kuvitella, että Jodel olisi nuorten sovellus (enää), siellä ikäjakauma oman kokemukseni perusteella on 10- 60 v.
Kirjoitinkin siitä, että nämä jodlaukset lähtevät sijainnin mukaan opiskelijalähiöstä. Täällä asuvien enemmistö on kyllä parikymppisiä, harva keski-ikäinen haluaa downshiftata yksiöön, jossa hyvällä tuurilla on keittiö. Ulkona näkyvien ihmisten naamasta voi kanssa päätellä ikäjakaumaa. Epätodennäköistä, että persut maksaisivat jollekin opiskelijajengille, että kirjoittelevat täällä vaalipuheita. Kyllä se on oikeasti niin, että heille on alkanut löytyä kannattajia, ja porukka uskaltaa sen ilmaistakin nyt kun johdossa on fiksu tyyppi.
No en tiedä mistä päin ne kirjoitukset täällä lähtevät, mutta pressanvaalienkin aikaan Jodelissa "tiedettiin" ihan varmasti, että Huhtasaari korjaa potin.
En tiedä jodeleista, mutta gallupien perusteella presidentin vaalit olivat selvät ennenkuin vaalit lähtivät käyntiin. Nyt on eri meno, nyt povataan jo vaalivoittoa persuille.
Ylempi korkeakoulututkinto, akateeminen ura ja äänestän akateemista perussuomalaisten edustajaa. Olen ollut työssä maissa, joissa silmäni avautuivat. Haluan turvallisen maan, jossa arvostetaan tämän maan rakentaneita ja maatamme eteenpäin vieviä eikä tänne muiden eltettäväksi hinkuavia.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Totuushan on, että nämä persuja kannattavat nuoret ovat kaikki yli.laudan hikkyjonneja. :D En itse kauheasti ylpeilisi tuollaisilla kannattajilla.
Olisi kyllä aika paljon syrjäytyneitä jos kaikki ps:ää kanmattavat olisivat syrjäytyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulussa on kaikenlaisia nuoria. :)
Jussi Halla-aho ampuu videolla alas muiden puolueiden väitteitä Perussuomalaisten äänestämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulussa on kaikenlaisia nuoria. :)
Missä kaupunginosassa koulu sijaitsee?
Vihreät voittivat nuorisovaalit.