PS on nuorten suosiossa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ef2b7dc5-947c-4c54-9f81-86f59bc7d…
Paljon nuorisoa tuolla PS:n vaalitilaisuudessa. Persuilla on tulevaisuus turvattu jos nämä pysyvät kannattajina.
Kommentit (76)
Mitä tarjottavaa kepulla tai sdp:llä on nuorille?
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattajilla on herkästi tunteet pinnassa, toisin kuin muilla, siitä se näennäinen aktiivisuus tulee.
Muut ovat tunnekylmiä eivätkä välitä ihmishengistä pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjottavaa kepulla tai sdp:llä on nuorille?
velkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
N17
On
M18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että kun juuri kirjoitin toiseen ketjuun kuinka olen iloinen siitä, että nuoret uskalsivat ilmaista mielipiteensä SKE-puoluetta vastaan ja kuinka nuorissa on tulevaisuus mitä rasisminvastaisuuteen tulee niin se ketju hävisi kuin tuhka tuuleen ja tämä ilmestyi heti melkein perään.
Teen töitä nuorten kanssa ja on päivänselvää, että nuoret ovat useimmiten avoimempia erilaisuudelle kuin vanhemmat ihmiset ja vastustavat rasismia vahvasti, heillähän sitä on kokemusta erilaisista ihmisistä yleensä paljon enemmän. Toki iästään johtuen ovat myös kovin vaikutuksille alttiita. Toivon, että avoimmuus säilyy uusilla sukupolvilla ja tulevaisuus on tämän asian suhteen valoisampi.
PS:n äänestämisellä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Onneksi nuoret sentään ymmärtävät tämän vaikka moni umpivasemmistolainen kääkkä ei.
Kyllä on. Siitä ei pääse mihinkään, että esim.varapuhernjohtaja imitoi rukouskutsua ja puhui siinä haastattelussa ihan julkisesti hyvin kantaaottavasti, joka omasta mielestäni meni rajan yli. Vaikka H-a ei ylittäisi rajaa, niin moni muu puolueessa sen tekee.
Nuoret tietää ja näkee. Ne tietää, että moni on tullut niiden luokalle ja ei osaa ja ymmärrä. Ne on itse päässeet arvosanojen perusteella jonnekin ja sitten luokilla on ihmisiä, jotka yrittää kääntää tehtäviä sanakirjan avulla.
Persu ånuoriso hyökkäsi tänään ja eilen Marco de Wittin kimppuun Helsingissä. SKE on koettu uhkaksi persujenpiirissä koska Marco de Witin johdolla SKE on tuonut esiin Jussi Halla-ahon ja kansain välisen pankkimafian epäpyhän liiton. Vaikka Jussi Halla-aho on julkisesti paljastanut kannattavansa kapitalismia tuota talmunoidisatanistien uskontoa ei kaikki isämmaalliset ole vielä heränneet, mutta eiköhän seuraava persu-hallitus pudota suomut heidän silmistään.
Ääritörkeetä oli kyllä persu ja kokoomusnuret helsingisää esim. Karollina Topeliukselta hakattiin tajukankaalle usean persu ja kokoomusnuoren voimin. Kaanamunia ja pulloja heittivät nämä kansainvälisen kapitalisitisen salalliton ihmisrauniot seksuaalisesti aktiiviset humeiden käyttäjät vaikka olivat vasta 13 vuotiaita!
Vierailija kirjoitti:
Vihreät voittivat nuorisovaalit.
Nuoriso ei oo vielä ihan kartalla asioista.
Laittakaa ala-ääntä jos näätte tossa paloauton. Ylä-ääntä jos näette republikaanipuolueen logon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Yksi persuloinen oli cittarin edessä kerjäämässä ääniä. Sanoin, ettei sinulla ole varaa minun ääneen.
bättre folk?
Ei ku sosiaalipummi. Niihin ei ole kenelläkään varaa. Paitsi vasureilla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä kehä kolmosen ulkopuolella. Perussuomalaisuus perustuu pelkoon tulevaisuudesta ja epävarmuuteen itsestä. Kehä kolmosen sisäpuolella alkaa jo joka koulussa, päiväkodissa ja kaveripiirissä olemaan jo vähintään yksi ulkomaalaisia juuria omaava henkilö, joten opitaan luonnollinen suhtautuminen ihmisiin joilla on ulkomaalaista verta. Moni näistäkin on ihan Suomessa syntyneitä.
Mitä tällä on tekemistä perdujen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut saman Jodelissa, joka on lähinnä nuorten opiskelijoiden sovellus. Asun siis opiskelijakaupungissa opiskelija-asuntoalueella, ja sovelluksessahan näkee, mistä päin suunnilleen ihmiset kirjoittelevat anonyymisti. Sieltä lähtevät nopeasti vasemmistolaiset mielipiteet alapeukutuksen takia, ja vaaliohjelmien aikaan persukommentit saavat paljon yläpeukkuja. Olen kyllä alanut miettiä, että ovatkohan nuoret sittenkään niin vihervasemmistolaisia ja suvaitsevaisia kuin yleensä väitetään. Ehkä omalla naamallaan eivät tunnusta muuta, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä kytee syvemmällä nuorten keskuudessa. En vain jaksa uskoa, että persujen onnistuisi masinoida noin näkyvä kampanja sovelluksessa.
Eikö oikeistopuolue mielestäsi voi olla suvaitsevainen?
Persujen kannattajilla on herkästi tunteet pinnassa, toisin kuin muilla, siitä se näennäinen aktiivisuus tulee.