PS on nuorten suosiossa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ef2b7dc5-947c-4c54-9f81-86f59bc7d…
Paljon nuorisoa tuolla PS:n vaalitilaisuudessa. Persuilla on tulevaisuus turvattu jos nämä pysyvät kannattajina.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Totuushan on, että nämä persuja kannattavat nuoret ovat kaikki yli.laudan hikkyjonneja. :D En itse kauheasti ylpeilisi tuollaisilla kannattajilla.
Olisi kyllä aika paljon syrjäytyneitä jos kaikki ps:ää kanmattavat olisivat syrjäytyneitä.
Nuorissa miehissä on paljon syrjäytyneitä.
Toivon nuorten ymmärtävän kuinka oikealla persit on ja mitä se tarkoittaa.
Toivon että ymmärretään kuinka hyvää työtä Kepu tekee, huolehtii siitä että lähikaupasta ei puhdas kotimainen ruoka lopu vaan maallakin jaksetaan raataa ja kauraohraruisvehnäleipäviljaa viljellä. Ja sikanautaa ja broileriviipaleita tuottaa. Ja juustoa ja jogurttia ja jätskiä.
Maalainen raataa kaupunkilaisen hyödyksi, jotta ruuan hinta ei nouse liikaa.
Ihana Hallis! En kestä enää! 😍 MESTARI!
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut saman Jodelissa, joka on lähinnä nuorten opiskelijoiden sovellus. Asun siis opiskelijakaupungissa opiskelija-asuntoalueella, ja sovelluksessahan näkee, mistä päin suunnilleen ihmiset kirjoittelevat anonyymisti. Sieltä lähtevät nopeasti vasemmistolaiset mielipiteet alapeukutuksen takia, ja vaaliohjelmien aikaan persukommentit saavat paljon yläpeukkuja. Olen kyllä alanut miettiä, että ovatkohan nuoret sittenkään niin vihervasemmistolaisia ja suvaitsevaisia kuin yleensä väitetään. Ehkä omalla naamallaan eivät tunnusta muuta, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä kytee syvemmällä nuorten keskuudessa. En vain jaksa uskoa, että persujen onnistuisi masinoida noin näkyvä kampanja sovelluksessa.
Fakta on se, että Vihreillä ja Vasemmistoliitolla on eniten opiskelijajäseniä. Johdonmukaisesti uskoisin noiden kahden puolueen olevan muita puolueita suosituimpia opiskelijoiden keskuudessa. Kaikki kannattajat eivät kuitenkaan puolueiden jäseniksi liity.
Todennäköistä on persujen masinoima kampanja.
Ei sitä moni huutele, koska se ei ole hyväksyttävää.
Kepu huolehtii myös siitä että verotuloja riittää kaupunkilaisenkin sosiaaliturvaan. Metsätalous ja puunjalostus on Suomen talouden tukipilari, ja kepu huolehtii että hakkuita tehdään riittävästi jotta tehtaan raaka-aineet ei lopu kesken
Persut domivoivat somessa, joten nuoret heistä kuulevat.
Monet ovat niin pitkään vihervassareita, kun rahat tulevat vanhemmilta tai valtiolta tms - sitten kun pitäis elää omilla tuloilla niin mieli kummasti muuttuu ;-)
Marco de Wit on nuorison suosikki!
80% suomen pinta-alasta on metsää, siitä riittää hakattavaa puunjalostustwollisuuden tarpeisiin. Typerää vastustaa hakkuita eli veroTULOJA
Vierailija kirjoitti:
Marco de Wit on nuorison suosikki!
Mahdollisuus tulla valituksi 0. Miksi hukata ääni tuollaiseen? Puolue vaatisi 15000 ääntä Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Hihhii! Itse saat vetää viina-opamox cocktailia vitutukseen kun jengi äänestää joukolla väärin! 😄
Ehkä siellä kehä kolmosen ulkopuolella. Perussuomalaisuus perustuu pelkoon tulevaisuudesta ja epävarmuuteen itsestä. Kehä kolmosen sisäpuolella alkaa jo joka koulussa, päiväkodissa ja kaveripiirissä olemaan jo vähintään yksi ulkomaalaisia juuria omaava henkilö, joten opitaan luonnollinen suhtautuminen ihmisiin joilla on ulkomaalaista verta. Moni näistäkin on ihan Suomessa syntyneitä.
Oman kokemukseni mukaan nuoret ovat turhautuneita. Heiltähän on viety kaikki. Tulevaisuus on vähän niin ja näin, kun työpaikat ympäriltä vain kuolee, koulutus on retuperällä leikkausten vuoksi. Kilpailu kaikesta on kovaa, koska hakijoita kouluihin ja vähiin työpaikkoihin on runsaasti. Alati lisääntyvät ikäisiinsä ja nuorempiin kohdistuvat rikokset yms ja näistä seuraavat roimasti alimitoitetut sanktiot murentavat turvallisuuden ja oikeudenmukaisuuden tunnetta. Ilmastokeskustelu käy kuumana juuri nyt. Jo valmiiksi paineessa oleva nuori mieli lukee ja näkee uhkakuvia ja uhkakuvien vähättelyä joka päivä. Nuoret eivät luota minkään kestävyyteen. Jos joku heille tarjoaa muutosta edes johonkin asiaan ja ottaa mukaan yhteiskunnalliseen keskusteluun iästään huolimatta, he turvautuvat siihen ja osoittavat tukensa.
Tähän vastataan heti, että "Onhan niillä somet ja älyluurit iskä ostanut taskuihin, merkkivaatteet ja mopoautot ja önnönnöö". No mutta katsos kun nuoretkin ovat kiinnostuneita elämästä, yhteiskunnasta ja omasta pärjäämisestään siinä, missä muutkin. Kannattaa miettiä, mihin koriin ne munat laittaa. Junnaako paikallaan, vai sijoittaako seuraavaan sukupolveen ja osallistaa heidät yhteiseen tekemiseen. Nuorissa on paljon potentiaalia, mutta solvaamalla ja vähättelyllä kitketään tekemisen halu ja viitsiminen sinnikkäimmästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä kehä kolmosen ulkopuolella. Perussuomalaisuus perustuu pelkoon tulevaisuudesta ja epävarmuuteen itsestä. Kehä kolmosen sisäpuolella alkaa jo joka koulussa, päiväkodissa ja kaveripiirissä olemaan jo vähintään yksi ulkomaalaisia juuria omaava henkilö, joten opitaan luonnollinen suhtautuminen ihmisiin joilla on ulkomaalaista verta. Moni näistäkin on ihan Suomessa syntyneitä.
Eipä se noin yksinkertaista ole kuin toivot ja luulet. Olen asunut elämästäni 11 vuotta ulkomailla opinnoissa ja työssä. Minulla on ulkomaisia tuttavia/ystäviä ja olen naimisissakin ulkomaalaisen kanssa mutta PS sai ääneni.
Ymmärrän, miksi on nuorten suosiossa. Kouluissa on aika karmea meno johtuen eräästä hys-hys -asiasta. Itse olen opettaja ja päätynyt samasta syystä äänestämään näitä. Jos minulta kadulla kysyttäisiin, mielipiteeni olisi tietenkin soveliaan neutraali, olenhan virkamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se luokassa häiriköivä mаtu tee nuoria suvaitsevaisiksi päinvastoin.
:D voi sua. Se voi olla luokan paras oppilas, mutta eihän se r a s*in ajatuksiin mahdu enää. Liian vaikea ajatus. Kuten sanoin, pelot.
Yksi poikkeus ei muuta tosiasiaa. Ikävä kyllä.
Huomenna sitten vaaliuurnille. Nyt tulee kokoomukselle ääniä koska pojat Tuppijyrki orpo toimittaneet tänään Kampissa suvaitsevaisuutta se oli viimeinen ässä. Siis toivottaneet.
Nuoret saattavat nähdä vanhempia enemmän. Niiden koululuokkiin on tullut monenmoista tallaajaa.